自由講場

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   34


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


121#
發表於 19-6-3 15:02 |只看該作者
canies 發表於 19-6-3 14:58
公寓同住宅有乜嘢分別呢?
排好多中山經紀打電話呢cold call,
又有send whatsapp睇見到啲複式真係好心動㗎 ...


其實好details 我都唔太識同知,所以先開舖問


男爵府

積分: 6997


122#
發表於 19-6-3 15:05 |只看該作者
本帖最後由 orangeca 於 19-6-3 15:05 編輯
canies 發表於 19-6-3 14:58
公寓同住宅有乜嘢分別呢?
排好多中山經紀打電話呢cold call,
又有send whatsapp睇見到啲複式真係好心動㗎 ...

公寓係商業樓, 房產證都係寫商用, 唔係住宅, 無校網, 水電貴, 實用面積低過純住宅,土地使用權一般在40-50年, 個別係70年。 純住宅的土地使用權全部係70年, 而且到期後自動續期就算要收費都會好少,因爲係民生問題。公寓到期後要補地價, 補幾多?唔知。


公寓賣出時的稅費比純住宅貴N倍。

公寓最多按揭5成, 10年; 純住宅可以按揭7成, 30年。

公寓就係一個大坑,當地人唔要,專呃香港人,澳門人去買。



男爵府

積分: 6997


123#
發表於 19-6-3 15:06 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:00

佳X業 唔好比人呃!



翡翠宮

積分: 81615


124#
發表於 19-6-3 15:06 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:00
我真係唔識乜車打乜車上去中山叫我再上去,我諗只會㨂直通巴士

直通巴搭好耐坐得耐好累,我情願自己搭巴士去港珠澳搭金巴再轉滴滴,上下落下冇咁辛苦同快好多


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


125#
發表於 19-6-3 15:08 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 15:06
佳X業 唔好比人呃!


即是呢個發展商唔好?


水晶宮

積分: 61124


126#
發表於 19-6-3 15:09 |只看該作者
千期唔好商用,
我深圳office係商用,
同一架lift 載人載貨,
等lift 都等死,

咩人都有,閒雜人. 送貨既,


男爵府

積分: 6997


127#
發表於 19-6-3 15:10 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:08
即是呢個發展商唔好?

佢的公寓全部都係呃香港人的!

無當地人買。



水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


128#
發表於 19-6-3 15:10 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 15:06
直通巴搭好耐坐得耐好累,我情願自己搭巴士去港珠澳搭金巴再轉滴滴,上下落下冇咁辛苦同快好多
...

我好怕上上落落,一程車最好


翡翠宮

積分: 97287


129#
發表於 19-6-3 15:10 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 15:05
公寓係商業樓, 房產證都係寫商用, 唔係住宅, 無校網, 水電貴, 實用面積低過純住宅,土地使用權一般在 ...

原來如此! 多謝指教。
同事係中山人,佢早兩年買個2樓約800呎另大平台大概40萬人仔,應該係純住宅。 問佢收租到幾錢,佢話好少應該都係得千零二千蚊。 不過我唔知佢正式位置喺邊。

樓主睇嗰度石岐好似已經發展好曬,
地點我估算唔錯。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


130#
發表於 19-6-3 15:11 |只看該作者
李露眉 發表於 19-6-3 15:09
千期唔好商用,
我深圳office係商用,
同一架lift 載人載貨,





水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


131#
發表於 19-6-3 15:12 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 15:10
佢的公寓全部都係呃香港人的!

無當地人買。

可唔可以講得details d 點樣呃香港人法唔係我唔識同返屋企人講返, thanks



水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


132#
發表於 19-6-3 15:14 |只看該作者
canies 發表於 19-6-3 15:10
原來如此! 多謝指教。
同事係中山人,佢早兩年買個2樓約800呎另大平台大概40萬人仔,應該係純住宅。 問佢 ...


周邊環境幾好,食肆好多,係唯一搭車呢到比較耐(暫時)


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


133#
發表於 19-6-3 15:18 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 14:53
即係你一層正常嘅去水渠位同埋屎渠位係得個.而你開2個.同埋個個仲要係間屋嘅中間開出黎.即係香港d裝修C父整 ...

見佢個樣板房都係咁做,同埋睇樓時都有講既,你可以唔做複式都得,不過佢樓層咁高擺明係複式!
大陸手工同用料真係奇差架
我娘家大陸買樓多數買複式或別墅,次次d樓梯圍欄好快就有幾次鬆鬆地,用電過多又跳制,水壓又唔夠力……重有好多問題!


男爵府

積分: 5837


134#
發表於 19-6-3 15:19 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 14:43
回覆 orangeca 的帖子

退休用,有無校網都無所謂


其實你重有幾多年退休?

如果有十幾年, 大陸的樓質量保養都唔會好好, 十幾年後層樓會變好舊,
到真係退休再住就唔係咁好


公爵府

積分: 26519


135#
發表於 19-6-3 15:20 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:10
¥120 左右, 80砰 4房2廁

80坪 =多少呎?


公爵府

積分: 26519


136#
發表於 19-6-3 15:22 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:14
周邊環境幾好,食肆好多,係唯一搭車呢到比較耐(暫時)

大6樓只有幾十年(地租期)不是永久地契的。


男爵府

積分: 6997


137#
發表於 19-6-3 15:22 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 15:12
可唔可以講得details d 點樣呃香港人法唔係我唔識同返屋企人講返, thanks


你比呢個post你屋企人睇啦,我已經寫左好多, 仲有好多JM都話公寓好伏。咁都要信Agent的話 就去買啦。


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


138#
發表於 19-6-3 15:22 |只看該作者
jasonhon88 發表於 19-6-3 15:19
其實你重有幾多年退休?

如果有十幾年, 大陸的樓質量保養都唔會好好, 十幾年後層樓會變好舊,

5年左右


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


139#
發表於 19-6-3 15:23 |只看該作者
美之選468 發表於 19-6-3 15:20
80坪 =多少呎?

800 呎


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


140#
發表於 19-6-3 15:23 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 15:22
你比呢個post你屋企人睇啦,我已經寫左好多, 仲有好多JM都話公寓好伏。咁都要信Agent的話 就去買啦。
...


好的, thanks


首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo