時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 18346


121#
發表於 19-8-6 16:32 |只看該作者
唔係喎
我覺得氣氛好緊張
好多街街鋪已關
大家冇事唔好出門
傳黑衣人又來尋仇


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 19-8-6 16:33 |只看該作者

回覆樓主:

打人就巴啦沙
俾人打返轉頭變爛茶渣
邊可以咁啦?
保衛家園都有問題?
自己用索帶綁人打人大行私刑又唔講

點評

bull2015    發表於 19-8-6 21:14
0404lau    發表於 19-8-6 16:34
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


男爵府

積分: 8555


123#
發表於 19-8-6 16:33 |只看該作者
HoStella 發表於 19-8-6 16:27
真係唔好著白衫、尋日好多片見到黑衫好多人圍白衫!
我由細個一直係北角返學、從來無見過乜福建幫攪事!淨 ...

我而家先知北角多福建人住。
我地新界就多水上人,客家人。


男爵府

積分: 8310


124#
發表於 19-8-6 16:36 |只看該作者
嗯, 反過來睇有可能係福建同鄉通知大家落閘, 確保安全.


男爵府

積分: 8555


125#
發表於 19-8-6 16:36 |只看該作者

回覆樓主:

住北角街坊,有咩事請告知。
因為我老公返工唔可以睇電話,我會打爆佢電話搵佢。
Thank you


伯爵府

積分: 18346


126#
發表於 19-8-6 16:39 |只看該作者
明顯話怕福建幫d人唔係住北角
不嬲福建人多,小社區
黑衣人攪人地頭
人地福建人好團結
如果我地香港人咁團結,一同對抗喪屍,佢地根本唔可以攪亂社會

點評

bull2015    發表於 19-8-6 21:15
tibetlee13    發表於 19-8-6 20:50
pistachio    發表於 19-8-6 17:58


公爵府

積分: 27078

2024年龍年勳章


127#
發表於 19-8-6 16:40 |只看該作者
opl2 發表於 19-8-6 16:29
梗係唔會放工啦
我尋晚都係準時8點放
經過尋晚我覺得我老闆真係好PK

我都係收8:00

星期日晚公司通知尋日唔使返工...問心係有啲安慰嘅..
因為之前我公司試過叫我星期日加班而不作任何補償,我係嬲到依家...

你一陣收工小心..快D返屋企


男爵府

積分: 8555


128#
發表於 19-8-6 16:41 |只看該作者
rabbit75 發表於 19-8-6 16:33
打人就巴啦沙
俾人打返轉頭變爛茶渣
邊可以咁啦?

我擔心我老公今晚在外,又有問題?


水晶宮

積分: 61746

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


129#
發表於 19-8-6 16:42 |只看該作者
無論真假,小心駛得萬年船


水晶宮

積分: 50660


130#
發表於 19-8-6 16:42 |只看該作者
HoStella 發表於 19-8-6 16:27
真係唔好著白衫、尋日好多片見到黑衫好多人圍白衫!
我由細個一直係北角返學、從來無見過乜福建幫攪事!淨 ...

同元朗一樣囉
你唔搞人人地係唔會無啦啦發癲架嘛
黑衣人之前
又唔見白衣人出黎打人

點評

bull2015    發表於 19-8-6 21:15
pistachio    發表於 19-8-6 17:58


水晶宮

積分: 54788


131#
發表於 19-8-6 16:43 |只看該作者
流野多啦!嚇人啫!
就算乞衣來襲,福建人保護北角唔得咩?

點評

bull2015    發表於 19-8-6 21:16


大宅

積分: 1274


132#
發表於 19-8-6 16:46 |只看該作者
Herobear 發表於 19-8-6 16:39
明顯話怕福建幫d人唔係住北角
不嬲福建人多,小社區
黑衣人攪人地頭

係、發佈消息嗰D可能今晚會做場戲屈福建人、北角本身係個小社區,不知幾安全,如果落閘都係怕咗黑衫攪事


男爵府

積分: 5140


133#
發表於 19-8-6 16:49 |只看該作者
good_pig 發表於 19-8-6 15:49
話福建人出動

出動去邊?


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


134#
發表於 19-8-6 16:53 |只看該作者
iamlazy 發表於 19-8-6 15:46
昨晚話街坊鬧交果單?

鬧交?你冇睇片, 兩邊的人係有架撐互毆.

昨晚,黑衣人圍北角警署, 設路障, 罵他們的街坊被打, 刑毁,之後福建人上街教訓暴徒. 私人毆鬥,雙方都犯法. 但先撩者賤. 北角居民想保護家園都可以理解 .北角住左很多福建人, 好團结亦很藍, 傳媒唔好屈人係黑社會.

利申: 家在北角, 昨晚有人打喪屍,好心涼. 18 區都被破壞及成為戰場, 真係天怒人怨

今日, ㄨ登吹雞來北角報仇

點評

bull2015    發表於 19-8-6 21:18


男爵府

積分: 5950


135#
發表於 19-8-6 16:53 |只看該作者
rabbit75 發表於 19-8-6 16:33
打人就巴啦沙
俾人打返轉頭變爛茶渣
邊可以咁啦?

係囉,咁唔公道嘅。


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


136#
發表於 19-8-6 16:55 |只看該作者

回覆樓主:

可能同黑衣人起咗白衣人的底有關。


水晶宮

積分: 70432

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


137#
發表於 19-8-6 17:00 |只看該作者
andyman 發表於 19-8-6 16:12
少少風聲就間間商舖拉閘, 市民唔敢出街, 遲早經濟出現問題.

再落去係一定

黑衣人依家就係要甘樣


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


138#
發表於 19-8-6 17:09 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 19-8-6 16:53
鬧交?你冇睇片, 兩邊的人係有架撐互毆.

昨晚,黑衣人圍北角警署, 設路障, 罵他們的街坊被打, 刑毁,之後福 ...

曱甴又吹雞去北角報仇,咁有乜事就係自己攞嚟啦,唔好到時又扮受害者...

點評

bull2015    發表於 19-8-6 21:18


別墅

積分: 883


139#
發表於 19-8-6 17:13 |只看該作者
PCCW2319 發表於 19-8-6 16:29
我都覺得流囉!

睇樓主數字新會員, 又話無警察, 無警車........

我唔係新會員,我住北角寶馬山附近。


大宅

積分: 1857


140#
發表於 19-8-6 17:14 |只看該作者
我見解係咁
上次元朗事件一樣 網上都勁吹會有人尋仇攪事 卟到大家都唔敢開門做生意 實質係深黃放風 事後就可以話白衣人攪到居民街都唔敢出 鋪都唔敢開

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo