時事熱話

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1337


121#
發表於 20-1-10 16:23 |只看該作者
JACKIEHA 發表於 20-1-10 15:31
呢度啲阿凡達好恐怖 ,byebye

本帖最後由 treebear 於 20-1-10 16:37 編輯

黑衣殺人放火係大是大非, 點解yc、泛民、民陣從不挺身出嚟譴責及先勸止黑衣傷害市民?你呢啲說話顯示你好恐怖!唔該你唔好再令自己罪孽更深!


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 20-1-11 00:34 |只看該作者
我一路都話
叫D黃人認自己係黃
真係慘過叫佢地食屎
成日扮晒野話自己中立
中條命咩
天朗氣清


大宅

積分: 4497


123#
發表於 20-1-11 10:56 |只看該作者
我就算係度鬧人都比果種鼓勵學生去勇武、去破壞的人正常得多。

點評

nanalum    發表於 20-1-11 22:06


王國長老

積分: 119115

王國長老


124#
發表於 20-1-11 15:07 |只看該作者
MrAugust 發表於 20-1-11 10:56
我就算係度鬧人都比果種鼓勵學生去勇武、去破壞的人正常得多。

講得好

我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


別墅

積分: 664


125#
發表於 20-1-11 20:35 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 20-1-7 17:24
本帖最後由 Jasmine-4711 於 20-1-7 20:48 編輯

幾時有雙普係'根據香港實際情况

講得好


大宅

積分: 2570


126#
發表於 20-1-14 10:04 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

藍絲幾有娛樂性


男爵府

積分: 6212


127#
發表於 20-1-14 10:59 |只看該作者
回覆 nardo 的帖子

你返Facebook染黃嘅Page講返同一番話先喇 "你鬧走曬D藍絲同中立人士係無意義"
呢度係討論區,咩顏色都可以留言,要走係你個人選擇,反觀係facebook裏面,好多明明係煮食、寵物、地區、汽車、運動、媽媽group嘅群組,就真係一啲唔支持班暴徒嘅留言都唔比,一係直接比人踢出群組,一係就比人起底,依家連呢度都唔比?黃絲真係咁專制霸道?一言堂?不知所謂


大宅

積分: 3315


128#
發表於 20-1-15 07:26 |只看該作者
我6月時係黃,登記做選民都係諗住投泛民,後來黑衣人既暴力升級同唔理智既私了破壞,比佢哋所謂既警暴有過之而無不及,同時警方做法進步左好多,加上泛民扇風點火,我發現原來泛民反政府並非為市民,係為反而反,我唔係支持政府,但我都慢慢由黃轉藍。我想講,藍色唔係會盲撐政府的。


大宅

積分: 2473


129#
發表於 20-1-15 08:16 |只看該作者
惡人bb 發表於 20-1-15 07:26
我6月時係黃,登記做選民都係諗住投泛民,後來黑衣人既暴力升級同唔理智既私了破壞,比佢哋所謂既警暴有過 ...

同意,其實根本唔應該將人分顏色,咁只會將人分化,引致社會撕裂,呢啲就係顏色革命嘅特色。其實呢度只有理性同非理性嘅人,大家都唔會支持暴力,只想平平安安過日子。唔係盲撐!


子爵府

積分: 10583

睛靈勳章


130#
發表於 20-1-19 22:37 |只看該作者
惡人bb 發表於 20-1-15 07:26
我6月時係黃,登記做選民都係諗住投泛民,後來黑衣人既暴力升級同唔理智既私了破壞,比佢哋所謂既警暴有過 ...

同道中人


男爵府

積分: 5710


131#
發表於 20-1-20 05:20 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

咪日日分黃、藍。根本系你哋自己定出嚟非黃則藍。

睇清楚件事的根本。


琥珀宮

積分: 169763


132#
發表於 20-1-20 08:21 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

睇吓班區議員,好有道理?叫警務處長證明831冇死人,連蘋果都報咗6個「死」咗嘅人冇死到。成班癲哂咁幫暴徒講野,呢幫人嘅思想、行為就係黃絲曱甴代表,成班邪教咁,講道理?

你地返去連登囉,BK係唔撐暴力嘅平台,多人支持唔代表係對,總之,與暴力割蓆,林鄭落台我支持,但邊個上?邊個上都會俾犯民用政治打壓,搵個搞港獨嘅上呀?你地想,我唔想喎。

道不同,不相為謀,點解要改變BK?你咪去連登搵共識囉,正如,我唔會入連登一樣,點解要光復BK,連登化BK?咁係自由咩?


大宅

積分: 3315


133#
發表於 20-1-20 09:57 |只看該作者
SandyKL 發表於 20-1-20 08:21
睇吓班區議員,好有道理?叫警務處長證明831冇死人,連蘋果都報咗6個「死」咗嘅人冇死到。成班癲哂咁幫暴徒 ...

難為個個月出糧比呢啲垃圾既議員,我都有交稅,YC有幾多人要交稅呀,拉親都係學生無業,選d咁既人要我哋幫你地埋單!我情願要建制,最多唔做野都未去到破壞呀


侯爵府

積分: 24173


134#
發表於 20-1-20 10:05 |只看該作者
惡人bb 發表於 20-1-15 07:26
我6月時係黃,登記做選民都係諗住投泛民,後來黑衣人既暴力升級同唔理智既私了破壞,比佢哋所謂既警暴有過 ...
大家咁話


大宅

積分: 3315


135#
發表於 20-1-20 12:17 |只看該作者
成日話無向上流既機會,吸毒破壞私了係絕對唔會令你向上流,比人捉左仲會向下流囉


伯爵府

積分: 16387

好媽媽勳章


136#
發表於 20-1-20 13:54 |只看該作者
treebear 發表於 20-1-10 16:23
本帖最後由 treebear 於 20-1-10 16:37 編輯

黑衣殺人放火係大是大非, 點解yc、泛民、民陣從不挺身出嚟 ...

本帖最後由 sharonchung 於 20-1-20 14:42 編輯

曱甴盲㗎,唔會睇到唔想睇嘅事實,就算被呃一世都咁心情願,所以佢哋無得怪人,倒頭知道事實真相就只好怪自己蠢咗一世,不過奉勸啲曱甴唔好生下一代將自己嘅蠢嘅基因遺傳落去


大宅

積分: 1337


137#
發表於 20-1-20 14:49 |只看該作者
blueberry613 發表於 20-1-14 10:04
藍絲幾有娛樂性

yc 從不挺身出嚟譴責及先勸止黑衣傷害市民, "和你飛"就個個對黑暴沉默去呼應黑衣, 都幾「無人性」


複式洋房

積分: 131


138#
發表於 20-1-20 15:02 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

咁咪唔好出囉


伯爵府

積分: 16764


139#
發表於 20-1-20 15:04 |只看該作者
都差不多5個月了, 唔知樓主有冇去睇醫生準時食藥呢? 病向淺中醫, 及早治療, 唔好錯過可以醫番好嘅機會!


琥珀宮

積分: 169763


140#
發表於 20-1-20 21:45 |只看該作者
惡人bb 發表於 20-1-20 09:57
難為個個月出糧比呢啲垃圾既議員,我都有交稅,YC有幾多人要交稅呀,拉親都係學生無業,選d咁既人要我哋幫 ...

呢啲垃圾議員身上,背負撐佢地班選民嘅責任,咩質素?相信正常有腦嘅都識貨,「香港嘅核心價值就係法治」,呢句成歷史了,換成「香港嘅核心價值就係暴力」。

當大陸嘅學生為社群作出貢獻,目標為國家出力,免被強國打低時,香港呢班學生就高舉美英港獨旗,跟住當年紅衛兵嘅路線,世事就係個循環,60年代,香港係目前大陸,大陸係目前嘅香港,歷史一直循環不息地重演。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo