時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20778

好媽媽勳章


121#
發表於 19-9-9 14:51 |只看該作者
魚兒小寶貝 發表於 19-9-9 13:42
點解直資到私校就冇呢呵?

都有唔少喎,求其嗡到都幾間,男抜、女拔、協恩、聖保祿。。。


侯爵府

積分: 20406


122#
發表於 19-9-9 14:54 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 14:38
咁咪好囉,唔係你想點?

我咪話好囉,學業為重


珍珠宮

積分: 37236


123#
發表於 19-9-9 14:57 |只看該作者
nicolewanglh 發表於 19-9-9 11:26
唔好傳人鏈圖,唔好幫佢地壯勢。

同意,佢地會以為自己好勁,好型


伯爵府

積分: 15357


124#
發表於 19-9-9 15:00 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 14:34
唔該你唔好用e d 言詞啦 「人 x 鏈」,要鬧入返去時政鬧,大把人同你一齊鬧
...

與你無尤


公爵府

積分: 26482

2024年龍年勳章 環保接龍勳章


125#
發表於 19-9-9 15:01 |只看該作者

回覆樓主:

我小朋友學校有人鏈,不過全部都唔係佢間學校嘅學生


伯爵府

積分: 17803


126#
發表於 19-9-9 15:02 |只看該作者
SKLH 發表於 19-9-9 14:54
我咪話好囉,學業為重

Quote fm u :
「一打返學鐘就無哂人
真係你自己先識理解你自己打咩
^^^... ^^^


侯爵府

積分: 20406


127#
發表於 19-9-9 15:04 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 15:02
Quote fm u :
「一打返學鐘就無哂人」
真係你自己先識理解你自己打咩

無哂人咪返哂學囉,唔同去哂街咩


伯爵府

積分: 17803


128#
發表於 19-9-9 15:06 |只看該作者
siutsunboy 發表於 19-9-9 15:00
與你無尤

點解「與我無尤」?
你放喺公海,我睇到就有權 comment
除非你係時政到回

^^^... ^^^


男爵府

積分: 5303


129#
發表於 19-9-9 15:07 |只看該作者
judycyk 發表於 19-9-9 11:31
我仔中 一,佢今日學校有....不過佢自已話唔想參加....有高年級同學係小息同午飯時間入每一間課室洗同學腦: ...
正常係唔比隔離班學生入自己班房咩? 我地以前係咁 唔可以亂入第二個班房


子爵府

積分: 14968


130#
發表於 19-9-9 15:09 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 14:34
唔該你唔好用e d 言詞啦 「人 x 鏈」,要鬧入返去時政鬧,大把人同你一齊鬧
...
你講人渣鏈?唔係喎,網上大把人用"人渣鏈 "講述件事姐,唔用人渣鏈,你有乜更好提議?有人用癈人鏈,呢個好 D 嗎?


公爵府

積分: 27346

2024年龍年勳章


131#
發表於 19-9-9 15:21 |只看該作者
回覆 mama1975 的帖子

佢哋學校好自由


伯爵府

積分: 17803


132#
發表於 19-9-9 15:22 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-9 15:09
你講人渣鏈?唔係喎,網上大把人用"人渣鏈 "講述件事姐,唔用人渣鏈,你有乜更好提議?有人用癈人鏈,呢個 ...

首先,e 個 post 現已係時政,你係而家e個Moment 講係冇問題, 但係另一位係公海講就絕對有問題
呢啲咁低級嘅terms , 係你地先鍾意,網上大把人用你就用,有冇經下思考,人云亦云,真可悲
我真係冇見過,你去嗰啲應該係深籃網,非理性討論網
現在已搬到時政,你地繼續自己人慢慢改啦,唔好再出公海啦

^^^... ^^^


水晶宮

積分: 55812


133#
發表於 19-9-9 15:31 |只看該作者
我仔學校有


大宅

積分: 4059


134#
發表於 19-9-9 15:33 |只看該作者
kfc7464 發表於 19-9-9 11:10
有冇留意果至人其實唔係學生,
唔知邊度來

如有懷疑可以報警, 話學校門口有可疑人, 由警察去處理


子爵府

積分: 14968


135#
發表於 19-9-9 15:34 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 15:22
首先,e 個 post 現已係時政,你係而家e個Moment 講係冇問題, 但係另一位係公海講就絕對有問題
呢啲咁低級 ...
第一,我話係網上人講述"人渣鏈",唔係我本人提出或提議,無思考既必要,純轉載,人唔人渣鏈,只係大眾市民既睇法,咁多人認同,只得你唔認同,只得你懂思考??


第二,公海,大把警察子女俾黃人侮辱為狗仔狗女,呢D 你唔去吠???形容人渣都起碼係人類。。唔該唔好站起道德高地扮聖人,好嘔



伯爵府

積分: 15250


136#
發表於 19-9-9 15:36 |只看該作者
mln 發表於 19-9-9 11:37
只要和平, 我會尊重他們的

但佢地好嘈,一早嘈醒人,好自私既行為


伯爵府

積分: 15357


137#
發表於 19-9-9 16:17 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 15:06
點解「與我無尤」?
你放喺公海,我睇到就有權 comment
除非你係時政到回

我回post你睇到鍾意咪comment
我覺得我點講係與你冇尤因為又唔係回你
reply你唔啱聽你大可飛咗去,不過你一定要reply都冇所謂,反正都與我無尤


別墅

積分: 619


138#
發表於 19-9-9 16:21 |只看該作者
回覆 Charlotte_mom 的帖子

近來都有上時政望下,好開心校長有咁決定


伯爵府

積分: 15357


139#
發表於 19-9-9 16:21 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-9 15:34
第一,我話係網上人講述"人渣鏈",唔係我本人提出或提議,無思考既必要,純轉載,人唔人渣鏈,只係大眾市民 ...

我以為佢唔鍾意我鬧撐暴者,原來係講版嘅問題,隨便佢,當佢善意提醒lor


別墅

積分: 619


140#
發表於 19-9-9 16:23 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 19-9-9 11:07
無,校長講笑話同隔離學校距離太遠(事實係四野無人)
近來都有上時政望下,好開心校長的決定

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo