自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24964


121#
發表於 21-4-15 20:30 |只看該作者
cyyiu 發表於 21-4-15 19:53
全日唔食野?勁喎,神仙?

下?邊個話唔食?咁小朋友還小朋友食,點解會唔安全呢?除非小朋友中咗招才會有危險,否則小朋友都唔可以打針,只要你反全日學,小朋友都係要係學校訓同食,而家老師喺訓同食都唔會同小朋友一齊,老師都戴口罩,咁有乜危險?如果戴住都中,咁各位反工都會中招啦。


侯爵府

積分: 24964


122#
發表於 21-4-15 20:32 |只看該作者
Happy_hk 發表於 21-4-15 19:33
公平客觀D~九月冇復必泰原因係藥到期了,冇人打只能作廢了,而且負70度低溫保存之下。科興有效期略長,都 ...

咁呢樣,你又好合理,咁會唔會有可能自己訂?自己寧願比多啲錢去買,有需要先打,咁會唔會好過而家咁處理?


侯爵府

積分: 24964


123#
發表於 21-4-15 20:34 |只看該作者
麟媽媽 發表於 21-4-15 19:50
全日托兒唔使食嘢㗎?唔使飲水㗎?唔使除口罩㗎 ?我真係唔知㗎,我都冇放過我個仔喺啲托兒所。不過你做阿 ...

全日托兒,小朋友同小朋友一齊食,老師又唔會除罩,咁點唔安全?如果戴口罩都傳染,咁各位反工都會傳染啦。全港仲有好多全日制托兒服務學校,你了解多啲先再講啦。小朋友反全日托兒係好安全的。


侯爵府

積分: 24964


124#
發表於 21-4-15 20:37 |只看該作者
QUEEN314 發表於 21-4-15 19:26
回覆 beehoneybee 的帖子

係囉,我都有諗呢個問題,我一家三口,小朋友又細又冇得打針,我兩公婆打又如何,唔通分開區坐咩,我小朋友N班咋,咁咪又係唔可以出街食,咁我覺得放唔放寛都唔關我事啦。當然唔係話唔關我事就唔理,而係個政策太不合理。有乜可能要員工加客人打齊針先可以係clean區食嘢,咁有啲打左,有啲冇打就分開區坐??咁不如係屋企食啦。


珍珠宮

積分: 36780

BK Milk勳章 畀面勳章


125#
發表於 21-4-15 20:38 |只看該作者
baby7 發表於 21-4-15 12:13
呢張紙仔真係把鬼
明知好多香港人唔自律,兼加埋堆低能害群之馬玩野,正常都foresee到呢樣野係唔work架啦 ...

其實大家心知肚明,張紙真係好把鬼。
但唔係咁樣做過,又點證明香港人真係唔自律?而家咁咪好,有證有據證明好多人亂填,指定用安心出行嘅理據就強而有力得多!


已刪除用户

積分: 52062


126#
發表於 21-4-15 20:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24561


127#
發表於 21-4-15 20:40 |只看該作者
beehoneybee 發表於 21-4-15 20:06
其實我唔明你想表達乜?純表達對政府不滿?
科興要18歲以上,Biontech要16歲以上。
...

我都唔明你講咩?我話政府做得啱喎!


侯爵府

積分: 24964


128#
發表於 21-4-15 20:44 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-4-15 18:00
其實有事機會率好細好細,唔明驚乜?過馬路都經常會有交通意外,係咪唔過馬路?距離九月仲有五個月,想打 ...

係架,其實係同一概率,分別在於,交通意外係你控制唔到而發生,但係打針嘅風險,你唔打就係零風險,打左就代表自己take呢個風險。我自己連流感針咁多年歷史都唔敢打,點會敢打新針。我唔係以政治立場諗,我係覺得所有新針都唔應該打。因為副作用有啲可以隱藏好耐,冇人知,未夠科學研究,正如d人話bb一歲針有機會引致自閉証一樣,睇你信唔信啫。


珍珠宮

積分: 34219

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


129#
發表於 21-4-15 20:51 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-4-15 20:40
我都唔明你講咩?我話政府做得啱喎!

sorry 手誤,應該回覆Q仔頭果位,話佢個小朋友無得打。


伯爵府

積分: 19668


130#
發表於 21-4-15 20:53 |只看該作者
coconutchung 發表於 21-4-15 07:49
好像只有一億幾多打左,因為大陸疫情唔迫切,佢地把重心先放在為其他國家提供疫苗。但最近新聞都話其實都 ...

請問一個地方有幾多個%嘅市民確診叫做迫切?少個幾多個%又叫做唔迫切?


侯爵府

積分: 24561


131#
發表於 21-4-15 20:54 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 20:44
係架,其實係同一概率,分別在於,交通意外係你控制唔到而發生,但係打針嘅風險,你唔打就係零風險,打左 ...

你似乎有打針恐懼症,中新冠風險比打針風險高好多倍,也可以好嚴重或死亡,又唔驚?


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


132#
發表於 21-4-15 20:57 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 17:55
咁一日係死亡人數都一定多過打完針之後死亡的人數,咁係咪代表打完針唔會出事??而家喺怕d針咁新,唔安全 ...

人地計比率架,唔係講個案架,你理解到未架?無疫苗打時,每日都有人因心血管病猝死,有疫苗後無高到囉,呢d就係科學囉,請理性d, 尊重科學


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


133#
發表於 21-4-15 20:57 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 20:30
下?邊個話唔食?咁小朋友還小朋友食,點解會唔安全呢?除非小朋友中咗招才會有危險,否則小朋友都唔可以 ...

本帖最後由 麟媽媽 於 21-4-15 21:03 編輯

真係唔知話你天真定係乜嘢,你以為香港冇小朋友中招?嗰個陪產男人個BB十幾日大都中左招,只要你小朋友啲同學仔嘅父母有人中招,就會牽連到你個小朋友,係咪咁都唔明呀嗎?所以健康嘅人要打針,第一就係保護自己,兼保護家中呢啲老弱幼小,如果都係唔明嘅話,咁真係冇嘢講,夏蟲不語冰。


珍珠宮

積分: 36780

BK Milk勳章 畀面勳章


134#
發表於 21-4-15 21:00 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 16:27
係囉。其實而家搞得飲食業,遲啲會搞交通運輸業,老師們,美容業,一步一步逼全港人去打針,但係打完針出 ...

點解要用「逼」字?我真係好反感!
政府無逼我,我已經自願去咗打疫苗。

牛高馬大咁大個人,條路自己揀!
唔想打疫苗,可以辭職、可以唔出街、可以放棄一切社交生活⋯⋯

疫情之下,政府最大責任就係控制疫情,冇嘢比生命更寶貴,所以政府「鼓勵」多啲健康嘅香港市民去打疫苗,絕對係好事!

唔好再推卸責任落政府身上,香港市民都有種責任!病毒唔會自己消失,每個健康嘅市民都責無旁貸。


子爵府

積分: 10517

2024年龍年勳章


135#
發表於 21-4-15 21:02 |只看該作者
kikikay 發表於 21-4-15 20:38
其實大家心知肚明,張紙真係好把鬼。
但唔係咁樣做過,又點證明香港人真係唔自律?而家咁咪好,有證有據證 ...

哎,呢兩年真係對我地香港人“刮目相看”,以前覺得高質守秩序,有同理心,但呢兩年跌哂眼鏡,遠唔講,就睇叫吐個口水驗下,都竟然有人仲係放落水喉水,浪費化驗員人力唔講,錯過傳播者事大~~~呢D真係全世界少見嘅異類。


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


136#
發表於 21-4-15 21:03 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 20:44
係架,其實係同一概率,分別在於,交通意外係你控制唔到而發生,但係打針嘅風險,你唔打就係零風險,打左 ...

交通意外都控制到架,唔出街咪得囉,好多野係取捨問題啫,有人驚千萬分之一既風險,就唔驚幾個% 既感染,自己選擇唔打疫苗無問題,但要全世界陪你繼續封城就無可能囉,從來蠢人一定多過聰明人,精英一定係少數,要少數聰明人聽蠢人話,實在太荒謬吧!


子爵府

積分: 12154


137#
發表於 21-4-15 21:04 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 20:34
全日托兒,小朋友同小朋友一齊食,老師又唔會除罩,咁點唔安全?如果戴口罩都傳染,咁各位反工都會傳染啦 ...

只可以講你好代表到唔想打針果班人嘅心態

申利下星期會打第二針


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


138#
發表於 21-4-15 21:07 |只看該作者
QUEEN314 發表於 21-4-15 19:26
回覆 beehoneybee 的帖子

一早就講左由最高風險群組打先,係你自己無留意喎,bb-15 歲係低風險,暫時未有科研有報告出,要等研究報告出先知幾時打,好心留意多d資訊啦


珍珠宮

積分: 36780

BK Milk勳章 畀面勳章


139#
發表於 21-4-15 21:14 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 20:44
係架,其實係同一概率,分別在於,交通意外係你控制唔到而發生,但係打針嘅風險,你唔打就係零風險,打左 ...

唔打疫苗就代表零風險?
感染病毒都唔到你可以控制㗎!

用交通意外來做比喻就更加大錯特錯
一出街就已經要take呢個風險啦
香港地仲要通街都係車
而且交通意外影響嘅只係喺現場嘅人

但新冠肺炎嘅傳染威力唔需要我多講
香港已經經歷咗好多波疫情
短短幾日,由幾個確診暴增至過百確診
而且持續一個多月以上

成日講副作用,如果真係咁擔心咪唔好打疫苗囉!真係冇人逼你㗎!香港經過黑暴,立咗國安法之後,已經逐漸回復成安全、民主、自由嘅社會,絕對唔會因為你唔打疫苗而俾人私了、起底!


大宅

積分: 4159


140#
發表於 21-4-15 21:19 |只看該作者
Bloomberg 發表於 21-4-15 20:53
請問一個地方有幾多個%嘅市民確診叫做迫切?少個幾多個%又叫做唔迫切?

不知道啊,你咁有興趣可以問下唔同國家的政府,我都係睇新聞照講返內地有專家話係迫切,我冇加自己意見。

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo