家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   12


侯爵府

積分: 23362


121#
發表於 22-3-25 00:05 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-24 23:01
要開一個戶口叫做TVC戶口,喜歡幾時供款及供幾多都可以,無要求供幾多年,只供一次$500,之後永遠唔供都得 ...

你令我識多樣野,剛剛開左戶口轉埋錢,趕今年度扣稅


侯爵府

積分: 24622


122#
發表於 22-3-25 11:07 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-3-25 11:08 編輯
心心 發表於 22-3-24 21:22
即係我現時供緊一份強積金啦,另外開一個戶口叫做TVC戶口供款$60000/年可作扣稅額,是否為期5年?如果吾想 ...

無聽過為期 5 年喎。
唔想自己管理,應該可以揀預設投資策略或者目標日期基金。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1488


123#
發表於 22-3-27 08:22 |只看該作者
回覆 心心 的帖子

我穩到個萬通AA唔掂 最後我地買左一份永明 供一份tcv

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo