家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 49724


121#
發表於 21-9-23 17:47 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 17:42
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 17:43 編輯

1 我意思係事先聲明,因為我知網上有時有欺凌問題

甘聲明都係幾好既做法黎既,減少不必要既吵架麻
可能佢一陣回應番你呢,好快無野
其實係個理財版,我地亂吹到百幾樓都幾開心丫


男爵府

積分: 5403


122#
發表於 21-9-23 17:52 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 17:47
甘聲明都係幾好既做法黎既,減少不必要既吵架麻
可能佢一陣回應番你呢,好快無野
其實係個理財 ...

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 17:55 編輯

唔係俾人話2句唔得。
聲明左前,如果唔係愈講愈走樣,你睇自由講場

我其實對佢無咩,只係勸1次

我呢排會去做住飲食業先,搵下錢,再睇下點搞

我搵我之前講做小本經營個個post出來,俾人睇下
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23223791


珍珠宮

積分: 49724


123#
發表於 21-9-23 17:55 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 17:52
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 17:55 編輯

唔係俾人話2句唔得。

想睇丫,見唔到link既?


珍珠宮

積分: 49724


124#
發表於 21-9-23 17:55 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 17:52
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 17:55 編輯

唔係俾人話2句唔得。

有啦


男爵府

積分: 5403


125#
發表於 21-9-23 17:56 |只看該作者

回覆樓主:

我會放埋條link係頂樓


珍珠宮

積分: 49724


126#
發表於 21-9-23 18:02 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 17:52
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 17:55 編輯

唔係俾人話2句唔得。

本帖最後由 PIGPIG朱 於 21-9-23 18:03 編輯

你識改衣服?係街市租個位做?

我好快手甘按曬d link,其實增加收入都緊要,被動收入主流都係用錢去滾錢
其次就盡量減輕個負擔,咁變左你資金流動性大左
但至於投資咩,除左好個人,到你有本金時,你就諗到野買架啦


男爵府

積分: 5403


127#
發表於 21-9-23 18:05 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 18:02
本帖最後由 PIGPIG朱 於 21-9-23 18:03 編輯

你識改衣服?係街市租個位做?

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 18:06 編輯

1 我唔識親手改,但我知道下個原理,能睇到邊個人識做
唔駛租鋪,街邊做都得

2 我現家收入主要來自出去打工
我出左糧後,可能會做2手物品買賣

3 我平時既開支已經係無咩,暫時住係老豆度,唔駛交租,係平平地飲飲食食


珍珠宮

積分: 49724


128#
發表於 21-9-23 18:08 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 18:05
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 18:06 編輯

1 我唔識親手改,但我知道下個原理,能睇到邊個人識做

網上賣買?呢樣野試得過,成本又唔高

開支個度你優勢,可以儲起7-8成人工嗎?

飲食業都幾好晉升機會喎,邊做都幾好丫


男爵府

積分: 5403


129#
發表於 21-9-23 18:11 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 18:08
網上賣買?呢樣野試得過,成本又唔高

開支個度你優勢,可以儲起7-8成人工嗎?

1 我特登買多左部2手智能電話,諗住同客仔聯絡

2 開支都唔可話儲到太多,家務(自己做都要買工具同料)同執屋(平執)都要用錢

3 飲食業我現家都係萬幾,因為我貪佢有時幾日出1次糧
同埋我睇岩後會走去做建造業
我上面講過我之前學過下


珍珠宮

積分: 49724


130#
發表於 21-9-23 18:17 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 18:11
1 我特登買多左部2手智能電話,諗住同客仔聯絡

2 開支都唔可話儲到太多,家務(自己做都要買工具同料)同執屋 ...

不過網上買賣要守,你要預守一排

建造業唔止萬幾,好似過做雜工都過2萬一個月



男爵府

積分: 5403


131#
發表於 21-9-23 18:19 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 18:17
不過網上買賣要守,你要預守一排

建造業唔止萬幾,好似過做雜工都過2萬一個月

1 同埋要不停宣傳
我賣屋企唔用既野先,唔會入新貨

2 但建造業地點離開市區,車費同交通時間
(我住東九)


珍珠宮

積分: 49724


132#
發表於 21-9-23 18:28 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 18:19
1 同埋要不停宣傳
我賣屋企唔用既野先,唔會入新貨

渣的士有冇得諗?


男爵府

積分: 5403


133#
發表於 21-9-23 18:30 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 18:28
渣的士有冇得諗?

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 18:32 編輯

我現家打份工得萬幾,無甘多錢去搞其他野
做2手買賣低成本
接下單同人搬屋
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23506895


珍珠宮

積分: 49724


134#
發表於 21-9-23 18:32 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 18:30
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 18:32 編輯

我現家打份工得萬幾,無甘多錢去搞其他野

搬野都好,同做步兵都可以


男爵府

積分: 5403


135#
發表於 21-9-23 18:36 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 18:32
搬野都好,同做步兵都可以

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 18:38 編輯

1 搬野唔夠單做嫁,大件野又要請個人幫手

2 我做過餐廳送外賣,但外賣公司一直都註冊唔到
我有單車添

3 我仲要睇住d家務,唔係成日有時間出去做野嫁


珍珠宮

積分: 49724


136#
發表於 21-9-23 18:40 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 18:36
本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 18:38 編輯

1 搬野唔夠單做嫁,大件野又要請個人幫手

我聽朋友係app接單,幾拾元甘,佢工作叫步兵


男爵府

積分: 5403


137#
發表於 21-9-23 19:05 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 18:40
我聽朋友係app接單,幾拾元甘,佢工作叫步兵

我應該裝曬,但一直註冊唔到
---
我儲下本,我自己煮,自己送都得


珍珠宮

積分: 49724


138#
發表於 21-9-23 19:07 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 19:05
我應該裝曬,但一直註冊唔到
---
我儲下本,我自己煮,自己送都得

我聽人講,是睇到有咩要送,之後自己揀黎接,我聽話有女仔做


珍珠宮

積分: 49724


139#
發表於 21-9-23 19:08 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-23 19:05
我應該裝曬,但一直註冊唔到
---
我儲下本,我自己煮,自己送都得

自煮自送好喎,攢得夠多


男爵府

積分: 5403


140#
發表於 21-9-23 19:09 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-23 19:08
自煮自送好喎,攢得夠多

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-23 19:11 編輯

又係網上接單
我"埋"(唔打正字,希望明白)
40蚊度飯盒
1百蚊既單先送
---
我出糧後執下間屋,就開始

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo