自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6133


121#
發表於 21-10-4 08:57 |只看該作者
回覆 auhiyo 的帖子

買餸車, 啲人係會扶住或者放喺自己個位或隔離, BB車收起左都係一樣會係咁

但BB車唔收起, 只可以放喺輪椅位, 無人會扶住, 架巴士有乜事, 刹車或轉彎, BB車係好易整親人, 到時係咪BB車個車主負起全責先



男爵府

積分: 9128

虎到金來勳章


122#
發表於 21-10-4 09:04 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-3 22:10
睇情況,我成日見個媽媽一個人帶住3個小朋友返學放學,最大得4,5歲最細得2歲,呢d情況我覺得唔多人時可以唔 ...

如果你揸巴士就慘
呢D無得可憐人
如果有意外,責任只會歸咎司機


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


123#
發表於 21-10-4 09:08 |只看該作者

回覆樓主:

呢個唔係阻唔阻人嘅問題,真係好危險嫁 而且巴士空間細,真係好易卡到其他人腳(總有心急人)
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


124#
發表於 21-10-4 09:13 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-4 07:50
lock住左架車點飛?如果飛得走既d阿嬸既買餸車咪仲危險?真係危險就乜野車都唔應該上巴士law。
...

鎖bb車無用,有意外或急 煞車,係有個 衝力飛起個bb,所以啲汽車bb椅要做咁多測試,之前電視有呢啲實驗睇, 普通 bb車個 呢個衝力保護

大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


公爵府

積分: 29369

BK Milk勳章


125#
發表於 21-10-4 11:08 |只看該作者
Pman1022 發表於 21-10-4 08:57
回覆 auhiyo 的帖子

買餸車, 啲人係會扶住或者放喺自己個位或隔離, BB車收起左都係一樣會係咁

更係唔係啦!個d阿嬸一樣擺係輪椅位扣住自己走入去坐架,仲有d就咁搵條繩綁係係落車位條柱阻住人。個d車飛埋黎唔會比bb車差幾多。


珊瑚宮

積分: 107223


126#
發表於 21-10-4 11:13 |只看該作者
估計3人行。一人孭B B。B B車運貨。如見巴士人多。就不要上
玩具萬歲!


公爵府

積分: 29014


127#
發表於 21-10-4 11:16 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-3 22:10
睇情況,我成日見個媽媽一個人帶住3個小朋友返學放學,最大得4,5歲最細得2歲,呢d情況我覺得唔多人時可以唔 ...

咪用孭帶囉
你咁樣諗同打交對夫婦有乜分別。


公爵府

積分: 29014


128#
發表於 21-10-4 11:17 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-4 07:50
lock住左架車點飛?如果飛得走既d阿嬸既買餸車咪仲危險?真係危險就乜野車都唔應該上巴士law。
...

你啲常識果然如此


公爵府

積分: 29369

BK Milk勳章


129#
發表於 21-10-4 11:23 |只看該作者
小華子 發表於 21-10-4 11:16
咪用孭帶囉
你咁樣諗同打交對夫婦有乜分別。

我講既係安排好小朋友坐低位先去收車呀!唔係就咁比小朋友坐係bb車到呀!


男爵府

積分: 8793


130#
發表於 21-10-4 11:24 |只看該作者
Yakultcat 發表於 21-10-3 22:07
周日(3日)下午3時許,一對夫婦帶同嬰兒於福來邨永康樓站上車時,因車長要求他們 ...

本帖最後由 程嘉藍 於 21-10-4 11:26 編輯

我細佬話對夫婦無問題 話同情佢地
我聽完真係好驚
我父母生咗個咩仔?啲價值觀錯哂
我細佬眾要準備生仔
生咗唔識教真係累人累物 我真係無眼睇
The city is dying


珍珠宮

積分: 33378


131#
發表於 21-10-4 11:26 |只看該作者
crazypaper 發表於 21-10-3 22:24
我以前搭巴士用揹帶,專登買便攜式嬰兒車,方便收車... 呢個係規矩,自己選擇搭就要遵守,司機通融係第二件 ...

係囉
最搞笑對父母有手打人
無手收車
佢哋打緊人,個小朋友係邊?


珍珠宮

積分: 33378


132#
發表於 21-10-4 11:27 |只看該作者
程嘉藍 發表於 21-10-4 11:24
本帖最後由 程嘉藍 於 21-10-4 11:26 編輯

我細佬話對夫婦無問題 話同情佢地

The city is dying
HK 有無green arrow


男爵府

積分: 8793


133#
發表於 21-10-4 11:30 |只看該作者
BKsquare 發表於 21-10-3 23:06
香港好多廢人
再養多一代廢人出黎

低質素香港人生囝囡 零身教


男爵府

積分: 8793


134#
發表於 21-10-4 11:35 |只看該作者
Lopopo 發表於 21-10-4 11:27
The city is dying
HK 有無green arrow

我好希望我細佬生唔出
唔係香港又多件垃圾廢人.......


男爵府

積分: 8793


135#
發表於 21-10-4 11:51 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-3 22:10
睇情況,我成日見個媽媽一個人帶住3個小朋友返學放學,最大得4,5歲最細得2歲,呢d情況我覺得唔多人時可以唔 ...

本帖最後由 程嘉藍 於 21-10-4 12:29 編輯

睇情況?架巴士如果真係出咗事
架bb車阻住咗逃生出口
要巴士乘客同你陪葬丫?
生咗唔係大哂 丫媽唔係咁做架
真係超自私既人


伯爵府

積分: 17389


136#
發表於 21-10-4 12:07 |只看該作者
ching070707 發表於 21-10-3 23:01
呢個係安全指引,唔係睇情況。



伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


137#
發表於 21-10-4 12:15 |只看該作者
fitfish 發表於 21-10-4 08:26
條片呢?

本帖最後由 ~香奈兒~ 於 21-10-4 12:20 編輯

我尋晚碌咗咁多版都未見有片,自行上facebook睇咗,男同女都好癲,狼過華秀隻狗


子爵府

積分: 13573


138#
發表於 21-10-4 12:30 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:08
我都係搭巴士唔想收車嘅家長之一,不過我經常都一打二,大嘅5歲,細嘅未夠一歲,仲有一個未出世,我都想問 ...

下下預左要有有心人出手幫。點解唔搭的士呢?


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


139#
發表於 21-10-4 12:34 |只看該作者
Lopopo 發表於 21-10-4 11:26
係囉
最搞笑對父母有手打人
無手收車

睇呢兩公婆打交個狼死樣,平時應該都唔係善男信女,開緊片仲得鬼閒理個bb咩


伯爵府

積分: 18535


140#
發表於 21-10-4 12:48 |只看該作者
~香奈兒~ 發表於 21-10-4 12:34
睇呢兩公婆打交個狼死樣,平時應該都唔係善男信女,開緊片仲得鬼閒理個bb咩
...

本帖最後由 蘑菇 於 21-10-4 12:49 編輯

枉為人父母, 真係不知所謂. 我覺得對付呢d垃圾父母, 如果下層市民齊心協力出
聲的話, 呢兩舊垃圾就不至於咁串. 不過, 睇怕好多香港人都係怕事唔出聲.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo