家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   26


複式洋房

積分: 301


121#
發表於 22-1-27 22:08 |只看該作者
MinorKid 發表於 22-1-26 08:48
而家我有閒錢就買天星小輪
基本面不錯

香港小輪先啱


侯爵府

積分: 24678


122#
發表於 22-1-29 12:41 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-29 12:49 編輯
落力為你好 發表於 22-1-26 16:43
我幫朋友做左份100萬基金
每年派到8-12% 息 仲可以短期拎返出黎
勁好 上年派左10%息比我

基金唔係叫一份一份㗎,一份一份嘅係保單嚟㗎!

買基金唔好用保單買呀!

唔好淨係睇收幾多息,仲要睇有咩收費,要問下個經紀會有幾多得益呀!

喺銀行買基金只係買嗰陣收認購費,喺富途買就連認購費都唔使,但用保單買就個個月都收你費!






我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


已刪除用户

積分: 8692


123#
發表於 22-2-6 07:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2937


124#
發表於 22-2-6 14:38 |只看該作者
Carmen8080 發表於 22-2-6 07:50
有啲計錯數 你呢個價係生存價 未計夏天開冷氣 食野五百都真係無乜可能嘅事 房署每兩年加租 等等….你都係唔 ...
同意,如計埋年年通脹,生存價也祗會不斷下降。


禁止訪問

積分: 30


125#
發表於 22-2-6 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 496


126#
發表於 22-2-6 19:37 |只看該作者
TinyTomato 發表於 21-11-1 21:38
一個月伙食只要 $500 ?

我都想問下

可能有其他屋企人食伙食


複式洋房

積分: 301


127#
發表於 22-2-7 22:51 |只看該作者
只食白飯...


複式洋房

積分: 301


128#
發表於 22-2-7 23:15 |只看該作者
https://docs.google.com/spreadsh ... of=true&sd=true

Let's plan ahead using the tool i drafted, and find out the inconvenient truth of capitalism if we were allowed for inflation to hurt our savings.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo