本帖最後由 choyki 於 22-1-29 12:49 編輯
落力為你好 發表於 22-1-26 16:43 
我幫朋友做左份100萬基金
每年派到8-12% 息 仲可以短期拎返出黎
勁好 上年派左10%息比我
基金唔係叫一份一份㗎,一份一份嘅係保單嚟㗎!
買基金唔好用保單買呀!
唔好淨係睇收幾多息,仲要睇有咩收費,要問下個經紀會有幾多得益呀!
喺銀行買基金只係買嗰陣收認購費,喺富途買就連認購費都唔使,但用保單買就個個月都收你費!
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。