時政擂台

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   8


子爵府

積分: 11389


121#
發表於 21-12-15 09:21 |只看該作者
chiling009 發表於 21-12-14 22:55
其實佢做錯咩,佢呀媽做咩道歉既

X 2


水晶宮

積分: 69140

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


122#
發表於 21-12-15 09:21 |只看該作者
大家都覺得內地人玻璃心,其實大把YC及呆灣人扮內地人,呢D人一輩子唔見得光,偷偷摸摸的做佢地認為既“光明正大”都幾可憐。


子爵府

積分: 14509


123#
發表於 21-12-15 09:29 |只看該作者
Piaget 發表於 21-12-15 08:19
唔止呀,好多香港yc都勁鍾意專登寫簡體字扮內地人

呢度都大把連登曱扮jm

點評

yuyueng    發表於 21-12-15 13:01
Piaget    發表於 21-12-15 12:00


伯爵府

積分: 19932


124#
發表於 21-12-15 09:37 |只看該作者
loveclementine 發表於 21-12-15 08:47
咁睇清楚靚靚嘅回應佢似係為咗停止「有心人」去幫佢教仔啫!佢仔自己教,唔使咁多人出聲多事,一次過澄清 ...

要入人地market賺錢就要守規矩,國內人民國土意識好強,今次佢真係切身體會。以後要慎言!


珍珠宮

積分: 38588

牛年勳章


125#
發表於 21-12-15 09:42 |只看該作者
mickeyeva 發表於 21-12-14 22:45
藝人張智霖(Chilam)憑內地綜藝節目《披荊斬棘的哥哥》、《大灣仔之夜》紅遍內地,亦 ...

太玻璃心,講香港有乜問題?有冇聽國內人講:我在中國上海/中國廣州/中國首都北京??

至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


翡翠宮

積分: 85880

2025勳章蛇年勳章


126#
發表於 21-12-15 09:44 |只看該作者
stagea 發表於 21-12-14 23:07
我都照答香港

我都覺得冇問題!D人乜都咁敏感如何活下去
自由太多會令世人失去平衡


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


127#
發表於 21-12-15 09:47 |只看該作者
hnh_mami 發表於 21-12-14 22:54
掉轉係我都會好似魔童咁答,啲人有心抽秤,點答都一樣。
XN


大宅

積分: 3961


128#
發表於 21-12-15 09:49 |只看該作者
selinako^^ 發表於 21-12-15 08:12
呢個擺明係:有心人裝冇心人

你本末倒置咗,有問題係大陸網民玻璃心,有心抽秤香港人就真,依家d報紙成日話d 大明星帶埋小朋友返大6定居,d人問呢條問題好正常wor


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


129#
發表於 21-12-15 09:52 |只看該作者

回覆樓主:

中國咁多億人,更加係一樣米養百樣人,唔排除袁靚靚得罪人多稱呼人少,有人睇唔過眼,所以特登整佢,不過唔應該整人哋個仔囉 同埋佢篇愛國宣言都真係幾骨痺


大宅

積分: 3961


130#
發表於 21-12-15 09:53 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 21-12-15 09:44
我都覺得冇問題!D人乜都咁敏感如何活下去

雖然話靚靚係搵緊人仔,但如果我地住係香港既普通人(不是黃人)都覺得大6網民罵得靚靚個仔岩既話,我地遲早俾人批鬥埋,驚弓之鳥


子爵府

積分: 11151


131#
發表於 21-12-15 09:56 |只看該作者
ahpoo 發表於 21-12-15 09:10
唔明,翻牆係合法所以有自信?但上網睇話翻牆係要罰架咼?

本帖最後由 moto1357 於 21-12-15 10:17 編輯

翻牆唔合法,捉到係要罰架,不過我就唔見有捉,希望有高人指正

其實咩人種都玻璃心架啦,最出名係台灣人,經常出征,聯合國/世衛/新加坡第一夫人都被討伐過,唔係點會叫1450唧 https://fb.watch/9U_sx_KrEn/









附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

Piaget    發表於 21-12-15 12:02


水晶宮

積分: 65823


132#
發表於 21-12-15 09:57 |只看該作者
係香港,佢咁答,直頭無人會有反應。但佢要進軍國內吸粉,邊個叫佢去呢?

要做網紅,吸好多followrs,比人捧,話星二代點點點,就當然要注意當地忌諱。


翡翠宮

積分: 81623


133#
發表於 21-12-15 10:04 |只看該作者
Carol999 發表於 21-12-15 09:42
太玻璃心,講香港有乜問題?有冇聽國內人講:我在中國上海/中國廣州/中國首都北京?? ...

本帖最後由 ddkaka 於 21-12-15 10:09 編輯

講到第7頁你仲未明個問題?人哋問你係唔係中國,你答no,個問題係個no字到,地理問題咁答都錯啦


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


134#
發表於 21-12-15 10:05 |只看該作者
唔知仲有無人記得HK is not China,出自香港人之口,所以內地人好警惕


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


135#
發表於 21-12-15 10:06 |只看該作者
Carol999 發表於 21-12-15 09:42
太玻璃心,講香港有乜問題?有冇聽國內人講:我在中國上海/中國廣州/中國首都北京?? ...

佢唔係答香港, 係人地話佢係唔係係中國, 佢答NO

你係上海, 人地問你係唔係中國, 你會答NO架咩?
你係北京, 人地問你係唔係中國, 你會答NO架咩?

天朗氣清


珍珠宮

積分: 36523


136#
發表於 21-12-15 10:07 |只看該作者

回覆樓主:

被人跣


水晶宮

積分: 62145

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


137#
發表於 21-12-15 10:17 |只看該作者
chocolatebean 發表於 21-12-15 09:15
張生張太為左個飯碗咁去處理係明智, 比著靚靚以前一定唔會認衰

絕對同意,兩夫婦係藝人又喺內地賺錢,身不由己


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


138#
發表於 21-12-15 10:20 |只看該作者
類似於有人問:
「你在中國嗎?」「不,我在北京」,即係北京不在中國內
「你在香港嗎?」「不,我在銅鑼灣」,即係銅鑼灣不在香港內
問題出在「不」字上
其他地方都唔會有咁大反響,香港因為有港獨原因,才會咁敏感


珍珠宮

積分: 37514

2024年龍年勳章


139#
發表於 21-12-15 10:23 |只看該作者
Debbie0331 發表於 21-12-15 13:37
要入人地market賺錢就要守規矩,國內人民國土意識好強,今次佢真係切身體會。以後要慎言!
...

唔係下下都一定為搵錢,愛國唔一定係為賺人民幣,而且靚靚回覆嘅意思好明顯係叫其他人收聲,佢自己會教仔,不過佢唔直接講出嚟啫

點評

Piaget    發表於 21-12-15 12:03


翡翠宮

積分: 81623


140#
發表於 21-12-15 10:25 |只看該作者
czl115 發表於 21-12-15 10:20
類似於有人問:
「你在中國嗎?」「不,我在北京」,即係北京不在中國內
「你在香港嗎?」「不,我在銅鑼灣 ...

對,跟本係黑暴後遺症嚟

首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo