自由講場

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   21


大宅

積分: 2448


121#
發表於 22-4-24 11:17 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 11:08
我覺得入到心儀學校,比中六合彩更值得開心(我唔覺得分享開心=曬命)
而家入到心儀學校,代表當事人有努 ...

努力付出左好開心一定的,但其實外面嘅人無咁神心同關注去了解其他人嘅子女,總有d人會葡萄,真心恭喜你嘅小之又少,所以我巳學會做人父母應保持嘅低調,就算分享,只會向最想聽嘅親人share only, 親人都未必想知,個人經驗分享


大宅

積分: 2448


122#
發表於 22-4-24 11:18 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 11:16
叻駛唔駛周圍講?其實只係代表一個人既性格……

有人乜都鐘意周圍講,有人乜都唔鐘意講,唔係代表佢晒唔 ...

努力付出左好開心一定的,但其實外面嘅人無咁神心同關注去了解其他人嘅子女,總有d人會葡萄,真心恭喜你嘅小之又少,所以我巳學會做人父母應保持嘅低調,就算分享,只會向最想聽嘅親人share only, 親人都未必想知,個人經驗分享


大宅

積分: 2448


123#
發表於 22-4-24 11:21 |只看該作者
wyywyy 發表於 22-4-24 11:07
避開全部 無一個家長有溝通

你最醒


珍珠宮

積分: 31726


124#
發表於 22-4-24 11:22 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 11:13
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-24 11:13 編輯

表裡不一我就真係好怕,不過我都會做戲應酬既

我以前都會天真地無私分享,而家唔會,分享完又明裡暗裡話你谷,嘥氣,你唔想谷又問。而家老師更加唔會介紹,人夾人,介紹嚟都未必啱,一陣唔啱又賴。總結,遠離人群才是正軌。樂得清淨。交換資訊純粹互相利用,如果對方冇嘢係我需求嘅,我唔會花時間。拎個心出來結交?唔會了。賴過嘢太多次


大宅

積分: 2448


125#
發表於 22-4-24 11:22 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 22-4-24 11:07
好八卦好八卦個d

呢d有樣睇,同佢唔熟就問身世


禁止訪問

積分: 12573


126#
發表於 22-4-24 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


127#
發表於 22-4-24 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2448


128#
發表於 22-4-24 11:31 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 11:24
外面既人當然唔會神心去關心,甚至酸葡萄,但我又覺得無所謂,呢個世界咩人都有,駛乜因為咁而改變自己性 ...

你鐘意睇人晒,但呢個post好多人唔鐘意睇,各有喜惡 ,無謂批評小氣唔小氣,人地未必小氣,可能覺得煩膠啫
我本人就唔鐘意晒 大家跟隨自己便可以


水晶宮

積分: 59771

畀面勳章


129#
發表於 22-4-24 11:34 |只看該作者

回覆樓主:

永遠唔會聽你講野,
只有佢自己講
仲會係背後講你是非,
但又同你扮熟
仲有覺得人地個仔都好差,
自己果個叻

其實真正叻無人會講
叻果班,多數家長都唔會出聲


禁止訪問

積分: 12573


130#
發表於 22-4-24 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2448


131#
發表於 22-4-24 11:38 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-24 11:36
係呀!其實係各人喜好,我批評肯定都有人唔鐘意。

我係想講,唔鐘意人曬既人,佢哋通常少咗學野既機會, ...

明白明白,討論下啫


大宅

積分: 2448


132#
發表於 22-4-24 11:39 |只看該作者
CathyChan1126 發表於 22-4-24 11:34
永遠唔會聽你講野,
只有佢自己講
仲會係背後講你是非,

我都識呢d ,我同佢保持住距離


男爵府

積分: 5160

畀面勳章


133#
發表於 22-4-24 11:41 |只看該作者
aigoma 發表於 22-4-23 23:43
愛曬命和愛比較的家長,喜歡曬小朋友學什麼、取什麼獎、點樣叻,其實冇興趣知,甚至講人哋小朋友是非,來襯 ...

認同!最怕一味認叻話自己仔女有幾醒幾勁吹得over左果D. 唔洗教就識架啦


男爵府

積分: 5160

畀面勳章


134#
發表於 22-4-24 11:42 |只看該作者
成日乜都投訴果D又係好煩


男爵府

積分: 5160

畀面勳章


135#
發表於 22-4-24 11:44 |只看該作者
chiubbbb 發表於 22-4-24 11:31
你鐘意睇人晒,但呢個post好多人唔鐘意睇,各有喜惡 ,無謂批評小氣唔小氣,人地未必小氣,可能 ...

係,真係煩膠,日日曬⋯⋯


男爵府

積分: 5160

畀面勳章


136#
發表於 22-4-24 11:45 |只看該作者
wyywyy 發表於 22-4-24 11:07
避開全部 無一個家長有溝通

正!!!


寶石宮

積分: 459335

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


137#
發表於 22-4-24 11:47 |只看該作者
gallygally 發表於 22-4-24 11:03
叫仔女攞同學本手冊睇父母做咩職業/職位, 你們覺得過份嗎?



寶石宮

積分: 459335

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


138#
發表於 22-4-24 11:47 |只看該作者
wyywyy 發表於 22-4-24 11:07
避開全部 無一個家長有溝通

你叻


子爵府

積分: 12378


139#
發表於 22-4-24 11:52 |只看該作者

回覆樓主:

發晒癫中晒黃毒成班去晒追星,連仔女冇上zoom都唔理唔知的家長,可以幾個一下子變到咁,工又辭埋日日去追星放上ig,連食餐飯都要帶埋啲公仔去打咭

我本身唔抗拒人哋追星及思想政見不同的人,但我真係太out了溝通唔到


男爵府

積分: 5909


140#
發表於 22-4-24 11:53 |只看該作者
永遠同愛投訴的家長保持距離
時間帶走一切
唯獨不帶走我

首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo