自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7995


121#
發表於 22-7-14 18:08 |只看該作者
唔讚成,但嗰啲基金要彈性再高啲,例如我只放定期存款都可以,唔要乜野平穩基金,畀晒啲手續費都所剩無幾,有啲人真係搵唔多畀埋手續費真係唔供好過供
無聊閒在家


珍珠宮

積分: 36441


122#
發表於 22-7-14 18:09 |只看該作者

回覆樓主:

贊成,點解要俾經紀佬賺


子爵府

積分: 10830

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


123#
發表於 22-7-14 18:15 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

一早都應該取消啦!


大宅

積分: 4929


124#
發表於 22-7-14 18:17 |只看該作者
Amy47 發表於 22-7-14 18:08
唔讚成,但嗰啲基金要彈性再高啲,例如我只放定期存款都可以,唔要乜野平穩基金,畀晒啲手續費都所剩無幾, ...

我諗加外幣投資,應該會好啲!呢個容易啲!大家都知點玩!


珊瑚宮

積分: 103001

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


125#
發表於 22-7-14 18:23 |只看該作者

回覆樓主:

我強積金見歷史新底
老實講,新移民 媽媽 一樣wfh 冇強積金,老左唔通要乞食?又咪政府養


珍珠宮

積分: 42122


126#
發表於 22-7-14 18:32 |只看該作者
DorothyTsang 發表於 22-7-14 16:59
做咗FTM已經13年,好想攞返強積金,雖然唔係多,但係我唔識得點樣投資基金,所以成日收到年結都係蝕錢
...

其實妳呢啲無貨再入更加要睇大市switch 下。
反而後生keep 住入貨都會低價時溝下貨。


珍珠宮

積分: 42122


127#
發表於 22-7-14 18:35 |只看該作者
Amy47 發表於 22-7-14 18:08
唔讚成,但嗰啲基金要彈性再高啲,例如我只放定期存款都可以,唔要乜野平穩基金,畀晒啲手續費都所剩無幾, ...

妳鍾意有保本基金,千祈咪俾「平穩」呢啲字眼騙咗,唔等於無風險㗎!


子爵府

積分: 10758

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章


128#
發表於 22-7-14 18:38 |只看該作者
Ononluk 發表於 22-7-14 18:32
其實妳呢啲無貨再入更加要睇大市switch 下。
反而後生keep 住入貨都會低價時溝下貨。
...

因為唔係多錢,所以唔想理佢


寶石宮

積分: 346860

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


129#
發表於 22-7-14 18:47 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

贊成

由得我自己將啲錢點投資或者洗曬佢
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 9845


130#
發表於 22-7-14 18:52 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-14 18:00
點會呢?

我意思計埋入人工成本!


子爵府

積分: 14947


131#
發表於 22-7-14 18:53 |只看該作者
tinlong22 發表於 22-7-14 14:16
可以改革, 但唔贊成取消
除非政府可以cut 晒福利唔駛養老人

我反而想問
你贊成cut晒老人,傷殘人士(無工作能力)既福利嗎?


子爵府

積分: 14947


132#
發表於 22-7-14 19:10 |只看該作者
Ononluk 發表於 22-7-14 15:22
今時今日已經有零手續費嘅純儲蓄基金揀,唔駛等改革。
其實MPF 管理費比一般基金更平少少,啲人如果儲成幾 ...

唔係人人都能夠理解投資方面既知識
部分人填mpf都亂填,內容完全唔明白
點轉又唔識,點轉先會多D錢又唔識
甚至退休後唔識攞mpf
與懶惰無關


複式洋房

積分: 120


133#
發表於 22-7-14 19:12 |只看該作者

回覆樓主:

yes


男爵府

積分: 6142


134#
發表於 22-7-14 19:12 |只看該作者
嘜有得揀咩?都唔到市民話事
之前話變年金,仲大劑


侯爵府

積分: 24969


135#
發表於 22-7-14 19:14 |只看該作者
Fishqqma 發表於 22-7-14 14:13
我係ftm,之前供份mpf都唔少$,今年就係跌左但仍然賺。

c6公司好好,幫佢哋供10%.
我本人冇供MPF, 但見親人退休可以攞返好大舊錢,真心令人羨慕喎!


珍珠宮

積分: 48450


136#
發表於 22-7-14 19:15 |只看該作者
贊成


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


137#
發表於 22-7-14 19:22 |只看該作者
ycmami 發表於 22-7-14 19:14
我本人冇供MPF, 但見親人退休可以攞返好大舊錢,真心令人羨慕喎!

係,拎返百零二百都好呀!
當畢業開始供,供30-40年!


男爵府

積分: 6447


138#
發表於 22-7-14 19:37 |只看該作者
huicy 發表於 22-7-14 13:53
其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...

蝕了好多


禁止訪問

積分: 12573


139#
發表於 22-7-14 19:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40545

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


140#
發表於 22-7-14 19:44 |只看該作者

回覆樓主:

應該進步修改吓,可以純儲蓄,唔逼投資 如買樓可以攞做首期1次...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo