自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   16


伯爵府

積分: 18866


121#
發表於 22-11-20 20:59 |只看該作者

回覆樓主:

當然要留低喺香港


大宅

積分: 4836


122#
發表於 22-11-20 21:09 |只看該作者
wln 發表於 22-11-20 02:12
退休夢想地方是住香港既豪宅
有朋友,有家人,當然有積蓄最重要。
未必嚮往去陌生地方養老, ...


x2


彩鑽殿

積分: 609945

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


123#
發表於 22-11-20 21:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-11-20 20:58
不如澄碧邨

本帖最後由 pomanlife 於 22-11-20 21:12 編輯

夠平喎,又可以去長洲濕平


複式洋房

積分: 120


124#
發表於 22-11-20 21:24 |只看該作者

回覆樓主:

英國


水晶宮

積分: 62293

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


125#
發表於 22-11-20 21:31 |只看該作者
wln 發表於 22-11-20 02:12
退休夢想地方是住香港既豪宅
有朋友,有家人,當然有積蓄最重要。
未必嚮往去陌生地方養老, ...


什麼都也自有它盡頭 別要逝去才珍惜今日所擁有


水晶宮

積分: 62293

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


126#
發表於 22-11-20 21:31 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~


什麼都也自有它盡頭 別要逝去才珍惜今日所擁有


男爵府

積分: 8380


127#
發表於 22-11-20 21:36 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

會旅居(唔係旅行)唔同國家,長住就一定係香港,因為實在係太方便及唔悶,而且香港嘅長者都算多福利,交咗咁多年稅都想自己有機會亨受吓 。


侯爵府

積分: 21132


128#
發表於 22-11-20 21:47 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

香港


珍珠宮

積分: 39499


129#
發表於 22-11-20 22:33 |只看該作者
bbbusy 發表於 22-11-20 12:39
一個全海景嘅單位

我一向只係要求維港景,新居又係全維港景

日夜望下又一日



水晶宮

積分: 59254

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


130#
發表於 22-11-20 22:47 |只看該作者
168138 發表於 22-11-20 21:36
會旅居(唔係旅行)唔同國家,長住就一定係香港,因為實在係太方便及唔悶,而且香港嘅長者都算多福利,交咗 ...

我都有相同想法


大宅

積分: 3246


131#
發表於 22-11-20 22:56 |只看該作者

回覆樓主:

香港,想食乜有乜


珍珠宮

積分: 37860

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


132#
發表於 22-11-20 23:01 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~

覺得這個是最perfect的做法,完全希望自己也可以一樣


子爵府

積分: 14727


133#
發表於 22-11-20 23:26 |只看該作者
本帖最後由 KOKOMAN 於 22-11-20 23:26 編輯
華妹妹 發表於 22-11-20 13:11
維也納 不過我知冇可能,所以努力緊去:泰國
如果泰國唔得就去台灣
...

台灣太多天災,其實很多地方都幾落後


已刪除用户

積分: 21542


134#
發表於 22-11-20 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4021


135#
發表於 22-11-20 23:36 |只看該作者
mother904 發表於 22-11-20 11:13
唔計錢,當然係香港買間大屋,中意靜可以係愉景灣、清水灣之類的地方,中意熱鬧可以係城中任何地點。以香港 ...

X2


珍珠宮

積分: 36441


136#
發表於 22-11-21 00:19 |只看該作者

回覆樓主:

上海


男爵府

積分: 6792

馬年勳章 2023年兔年勳章


137#
發表於 22-11-21 00:25 |只看該作者
Horsebbj 發表於 22-11-20 07:47
香港是基地, 趁行得走得就去不同地方少住一下
me too


珍珠宮

積分: 45634

馬年勳章


138#
發表於 22-11-21 00:27 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

香港、內地兩邊住
無憾矣!
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


子爵府

積分: 13104


139#
發表於 22-11-21 00:31 |只看該作者
redhot 發表於 22-11-20 06:10
我冇乜大志,愉景灣得架喇

Me too, 我最近都係咁諗,但屋企人話我退休啫,d仔女仲要返工,點住愉景灣,又打沉咗我


侯爵府

積分: 22824


140#
發表於 22-11-21 01:16 |只看該作者

回覆樓主:

幾十歲先到外國重新適應太辛苦,留港慢活就算,身體好就得閒去下旅行。

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo