自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


121#
發表於 23-5-19 20:07 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 15:56
係啊, 我而家就係日日問自己點解要生個bb出黎。。。 好想喊

你快D睇醫生食藥。
叫99留耐少少幫你,
要同人講,唔好收埋收埋!


大宅

積分: 4095


122#
發表於 23-5-19 20:54 |只看該作者
本帖最後由 bb-maxx 於 23-5-19 21:02 編輯
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

個個bb -様,喊係正常。多數bb都成日喊除了吃奶時。因為我們平時好少聽bb喊聲,所以持續聴到喊聲會令人心情煩躁。 最好佢睡時你即刻睡。星期六,日老公不用返工時,叫佢幫你揍下午。睡飽佢或者去公園行吓!咁樣可以輕鬆吓!會好好多!如果你平日有奶奶幫你湊,你叫佢湊耐少少!直接同佢講可能有抑鬱!你行開下!再大啲會好揍好多!無咁易喊!加油!


珍珠宮

積分: 31348


123#
發表於 23-5-19 21:05 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

唔好咁諗
可能你自己「形」住啫!


侯爵府

積分: 20111


124#
發表於 23-5-20 00:05 |只看該作者

回覆樓主:

如果bb容易喊,食奶分開食,掃下風先,食完換咗片就用大毛巾或者bb巾包實佢拍一陣,然後放bb車或者high chair斜少少訓,推下佢應該就ok,如果佢訓得時間短,少少醒又搖下推下哄返佢訓 我個衰仔bb就係要咁哄,成日訓得15分鐘蚊吱覺,我又唔想不停抱佢,所以我就係咁哄,哄咗大半個月,佢習慣咗一包實,搖一兩個字就自己訓着,慢慢就er幾聲就訓,媽咪你要放輕鬆,大人唔使就個bb,bb自然會適應你 佢訓你又訓下,或者照吸塵,睇電視,有聲bb訓得仲好,習慣咗又唔怕少少聲就嚇親


侯爵府

積分: 20111


125#
發表於 23-5-20 00:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabyu 於 23-5-20 00:06 編輯

重覆了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo