自由講場

跳至

首頁

尾頁
   28


男爵府

積分: 5871


121#
發表於 26-2-26 17:12 |只看該作者
回覆 tam_bb 的帖子

多謝您, 好詳細既分享. 正準備下次政府覆診時了解下我既情況上環合唔合適, 你既資訊對我好有幫助.


大宅

積分: 3521


122#
發表於 26-2-26 18:18 |只看該作者
親親小孩子 發表於 26-2-26 13:20
會唔會問多個醫生意見?講真醫生同我講切走個子宮係一個option時,我都打咗個突,可以唔捱個一刀就唔想搞 ...

之前睇過一個醫生,佢冇打針呢個方案


大宅

積分: 3521


123#
發表於 26-2-26 19:23 |只看該作者
Evachau 發表於 26-2-26 13:48
請問2年食什麼藥?

黃體素


子爵府

積分: 10817


124#
發表於 26-2-26 20:00 |只看該作者

回覆樓主:

請問你地血崩係每次經期都有?定格幾次先一次血崩?我幾個月會出現一次,多到控制唔到一褲都係,好恐怖,但又唔係個個月都會咁


男爵府

積分: 8730


125#
發表於 26-2-26 20:08 |只看該作者
回覆 Lovelybbs 的帖子

我係近呢一年先係咁,黎3-4日但有1日就血崩有血塊咁,不過最近呢次一黎就血崩到恐怖,超多超大血塊,流唔停咁


子爵府

積分: 10817


126#
發表於 26-2-26 20:18 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-26 20:08
回覆 Lovelybbs 的帖子

我係近呢一年先係咁,黎3-4日但有1日就血崩有血塊咁,不過最近呢次一黎就血崩到恐 ...

血塊我每次都有,但只要附近有厠所都可以處理到,但血崩果次係有m巾都攪唔掂,仲要瞓左覺唔知攪到床褥一灘血


男爵府

積分: 8730


127#
發表於 26-2-26 22:24 |只看該作者
回覆 Lovelybbs 的帖子

你有冇去睇過醫生


子爵府

積分: 10817


128#
發表於 26-2-26 22:30 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-26 22:24
回覆 Lovelybbs 的帖子

你有冇去睇過醫生

冇,因為一次之後既幾個月又正常番

點評

布丁Purin    發表於 26-2-27 11:01


侯爵府

積分: 20789


129#
發表於 26-2-26 23:40 |只看該作者
親親小孩子 發表於 26-2-24 18:05
我媽話佢更年期前都係血崩(40-50左右),不過佢當年冇睇醫生,同埋當年唔知有冇止血丸。

佢話更年期一完就 ...

呢段時期會維持幾耐?都幾辛苦下。近呢幾個月我就係咁,超易攰又無氣


男爵府

積分: 5812


130#
發表於 26-2-27 00:26 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-24 14:34
回覆 sharebuy 的帖子

醫生有開定幾個月止血藥畀我,由第一日黎已經要食 ...

已是n年前了,本身已量多十多年,政府橙白色止血丸每次黎經最多的一天每次加量,鐵丸食私家,有幾個月做了身體美容機,突然未來經血崩感覺一晚流了一天血嚇到我睇醫生唔敢返工,最後是一直mon 住子宮突然加大手術後完全解決了所有婦科問題

點評

布丁Purin    發表於 26-2-27 13:32


男爵府

積分: 5812


131#
發表於 26-2-27 00:30 |只看該作者
gingerszeto 發表於 26-2-26 16:41
好似舊豬潤咁

已小事,我試過返緊工已用夜用接唔住流出大腿,不到兩小時換一次

點評

布丁Purin    發表於 26-3-2 20:03


子爵府

積分: 12156

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 美好大世界2017勳章 趣教勳章 最關心BB問題熱投勳章 親子王國15週年勳章


132#
發表於 26-3-2 18:41 |只看該作者
MLSiu 發表於 26-2-26 23:40
呢段時期會維持幾耐?都幾辛苦下。近呢幾個月我就係咁,超易攰又無氣

佢話有幾年係咁。


子爵府

積分: 12156

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 Poo得好勳章 BB防敏心得分享勳章 美好大世界2017勳章 趣教勳章 最關心BB問題熱投勳章 親子王國15週年勳章


133#
發表於 26-3-2 18:44 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 26-2-26 17:01
我都係肌腺症,血量多,M期短,腰腹痛,婦科醫生叫我食避孕丸控制

我個婦科醫生叫我食止血丸,同埋半年返去檢查,照下陰超,留意住個情況。

政府內科個邊就開鐵丸我食,幫我check住啲血色素同血小板。


侯爵府

積分: 20789


134#
發表於 26-3-2 19:02 |只看該作者
親親小孩子 發表於 26-3-2 18:41
佢話有幾年係咁。

女人真辛苦


子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


135#
發表於 26-3-2 19:09 |只看該作者
我每個月頭1-2日都會血崩到頭暈,本身有肌瘤,keep住每3個去醫院覆診,但每次嚟都好勁,’super+棉條‘+安睡褲,1個鐘左右已經滿瀉
醫生叫我早午晚都食2粒止血丸,可惜藥效不大

點評

布丁Purin    發表於 26-3-2 20:03


男爵府

積分: 8730


136#
發表於 26-3-2 20:05 |只看該作者
見到你哋咁講我已經驚緊下一次嚟m唔知點算好驚又血崩入院,隔左成半個月身體好似仲係好虛咁


水晶宮

積分: 50739

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


137#
發表於 26-3-2 20:08 |只看該作者
winnie雲妮 發表於 26-3-2 19:09
我每個月頭1-2日都會血崩到頭暈,本身有肌瘤,keep住每3個去醫院覆診,但每次嚟都好勁,’super+棉條‘+安 ...
睇中E


大宅

積分: 3890


138#
發表於 26-3-2 20:35 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-3-2 20:05
見到你哋咁講我已經驚緊下一次嚟m唔知點算好驚又血崩入院,隔左成半個月身體好似仲係好虛咁:think ...

服荷爾蒙药來調經,醫生可處方,有效控制流量。


男爵府

積分: 8730


139#
發表於 26-3-2 23:03 |只看該作者
回覆 CellT 的帖子

醫生開咗呢隻畀我

MEDROXYPROGESTERONE ACETATE TABLET 5MG
嚟m當日計食十日每日食兩粒




男爵府

積分: 8730


140#
發表於 26-3-19 07:34 |只看該作者
tungtung_mama 發表於 26-2-26 19:23
黃體素

Jm,你食個隻黃體素係咪Norcolut norethisterone?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo