立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56930
raicherry 發表於 26-6-17 15:53 但係我記得呢隻車係會響,不過點都好啦,坐車扣左穩陣啲
大宅
積分: 1597
十一哥 發表於 26-6-17 12:51 在深圳真係次次坐都有提.
珍珠宮
積分: 33006
公爵府
積分: 25669
CalvinMini 發表於 26-6-17 10:07 我識有好心司機會提一提,戴唔戴係佢自己責任,依家佢兩個無戴咪死咗囉 有乜好笑?你就真係好好笑
男爵府
積分: 8865
alicewong18 發表於 26-6-17 07:54 我通常坐的士去機場必定戴安全帶,因為高速公路太長,自己都驚!
積分: 32449
wasabikingdom 發表於 26-6-17 11:19 要重罰,因為貨車,夠大架所以大曬,成日都要人哋讓,有啲又唔維修架車,又係諗著人哋唔會撞埋嚟,因為佢 ...
積分: 58667
侯爵府
積分: 20447
nicholasmom 發表於 26-6-17 13:41 青沙公路奪命車禍│男死者上周救人弄傷腳 堅持去旅行補渡蜜月 舅父:個天好似叫佢唔好去 https://www.sth ...
子爵府
積分: 11068
orezo 發表於 26-6-17 19:33 的士車程是從機場回家嗎?見有張相有喼
積分: 32239
積分: 8070
titytang 發表於 26-6-18 10:06 三十幾歲,唔知有冇細路,如果有估計都細個
積分: 38353
PTMCYS 發表於 26-6-17 07:37 有些人不喜歡扣安全帶, 如果真的是沒有扣安全帶的問題導致, 就真係可惜了 ...
積分: 39493
積分: 5268
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy