本帖最後由 choyki 於 26-6-25 14:19 編輯
cheungone 發表於 26-6-24 20:26 
係等左十幾年,終於等到。
我買過一隻印尼基金,最差跌到得返我買價嘅一成幾,十年後都升返唔使蝕,我再等多幾年等有賺才賣。
我亦試過買金後價跌,跌咗幾多我都唔記得,等咗多年後,我終於無耐性等,蝕沽,如果有耐性等到而家,可以賺好多倍。
這說明有耐性等,終會等到賺的。
台日股指數都 30 後才破歷史高位,之後升成點,大家都有目共睹,有耐性等的話,終是會賺的。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。