跳至

首頁
56789...55

尾頁
   0


大宅

積分: 4320


121#
發表於 05-2-25 12:45 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

XBONX都有史力加GAME架同PS既一樣架
[quote]我部PS2借左比人仲壞鬼埋,咁熟又唔好意思叫佢賠 家陣玩XBOX咋


水晶宮

積分: 51182


122#
發表於 05-2-25 12:46 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

我公司有微波爐可以係公司食 :mrgreen:
chieko 寫道:
我地一定要出街食,係公c只可以食3文治,唔可以食熟食o架

妳呢??
[quote]
HIN_bb 寫道:
chieko

公司食定出街食呀?

[/quote]


水晶宮

積分: 51182


123#
發表於 05-2-25 12:47 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

Babyruby

hi!


大宅

積分: 4320


124#
發表於 05-2-25 12:52 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

咁有冇好D..
[quote]Babyruby, 跳跳虎,
Hugo都轉左飲加營素成個月啦


大宅

積分: 4320


125#
發表於 05-2-25 12:53 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

WOO....當然不是拉!!!!
[quote]你仲係唔係度呀??? 大口話今晚上黎開新part bor, 你係唔係等緊呀??


大宅

積分: 4320


126#
發表於 05-2-25 12:55 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

成你貴言
[quote]
跳跳虎 寫道:
咁祝ruby雞年身體健康!唔好再請e生食肥雞!

[quote]


大宅

積分: 4320


127#
發表於 05-2-25 12:57 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

未決定,因為RUBY5:15先上完畫班,我地要早D去,因為不設劃位架
[quote]
跳跳虎 寫道:
咁係邊度食飯?不如明天我call你喇

[quote]


水晶宮

積分: 51182


128#
發表於 05-2-25 12:59 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

你地去邊呀?
Babyruby 寫道:
未決定,因為RUBY5:15先上完畫班,我地要早D去,因為不設劃位架
[quote]
跳跳虎 寫道:
咁係邊度食飯?不如明天我call你喇

[quote]


大宅

積分: 3407

好媽媽勳章 醒目開學勳章


129#
發表於 05-2-25 13:52 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

Hi Hi,

I'm here!

hayleymama


水晶宮

積分: 51182


130#
發表於 05-2-25 13:55 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

hayleymama

hi!好少係衣個時間見到你 :mrgreen:
今日唔駛返工呀?
hayleymama 寫道:
Hi Hi,

I'm here!

hayleymama


大宅

積分: 4320


131#
發表於 05-2-25 14:26 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

我地去聽WORLDFAMILY 舉行D活動0羅
HIN_bb 寫道:
你地去邊呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
未決定,因為RUBY5:15先上完畫班,我地要早D去,因為不設劃位架
[quote]
跳跳虎 寫道:
咁係邊度食飯?不如明天我call你喇

[quote]
[/quote]


別墅

積分: 712


132#
發表於 05-2-25 14:39 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

TszHin Ma,

行完街,記得pm 個A/C俾我,我欠您飯錢.

ppl


水晶宮

積分: 51182


133#
發表於 05-2-25 14:48 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

Babyruby

係點參加架?
Babyruby 寫道:
我地去聽WORLDFAMILY 舉行D活動0羅[quote]
HIN_bb 寫道:
你地去邊呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
未決定,因為RUBY5:15先上完畫班,我地要早D去,因為不設劃位架
[quote]
跳跳虎 寫道:
咁係邊度食飯?不如明天我call你喇

[quote]
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


134#
發表於 05-2-25 14:49 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

ppl

你地食得多唔多野呀?
ppl 寫道:
TszHin Ma,

行完街,記得pm 個A/C俾我,我欠您飯錢.

ppl


大宅

積分: 4320


135#
發表於 05-2-25 15:16 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

0我,要買佢套教材先得架
HIN_bb 寫道:
Babyruby

係點參加架?
[quote]
Babyruby 寫道:
我地去聽WORLDFAMILY 舉行D活動0羅[quote]
HIN_bb 寫道:
你地去邊呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
未決定,因為RUBY5:15先上完畫班,我地要早D去,因為不設劃位架
[quote]
跳跳虎 寫道:
咁係邊度食飯?不如明天我call你喇

[quote]
[/quote][/quote][/quote]


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


136#
發表於 05-2-25 15:27 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

哎吔.....蝕底哂嘞,做左矇丙添,我昨晚12:13am臨留言時睇下會長有冇開新part,見到冇開咪,努力温書及留言,我好努力及專心溫書留言,諗住得自已一個唔會有人上黎,點知...........哎吔....儍左呀 ?-(

但証明我個人好專心囉


tszhinma,
我今日冇空电你,或者要sunday or monday先有空,我閃喇bye


水晶宮

積分: 51182


137#
發表於 05-2-25 15:28 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

你買左咩教材呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
0我,要買佢套教材先得架[quote]
HIN_bb 寫道:
Babyruby

係點參加架?


水晶宮

積分: 51182


138#
發表於 05-2-25 15:28 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

跳跳虎

hi! :mrgreen:
好耐無見啦!
跳跳虎 寫道:
哎吔.....蝕底哂嘞,做左矇丙添,我昨晚12:13am臨留言時睇下會長有冇開新part,見到冇開咪,努力温書及留言,我好努力及專心溫書留言,諗住得自已一個唔會有人上黎,點知...........哎吔....儍左呀 ?-(

但証明我個人好專心囉


tszhinma,
我今日冇空电你,或者要sunday or monday先有空,我閃喇bye


大宅

積分: 4320


139#
發表於 05-2-25 15:41 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

下...你無聽過呢套野架????CLICK HERE
HIN_bb 寫道:
你買左咩教材呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
0我,要買佢套教材先得架[quote]
HIN_bb 寫道:
Babyruby

係點參加架?


水晶宮

積分: 51182


140#
發表於 05-2-25 15:43 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

Babyruby

有聽過!你買左幾錢呀!
Babyruby 寫道:
下...你無聽過呢套野架????CLICK HERE
[quote]
HIN_bb 寫道:
你買左咩教材呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
0我,要買佢套教材先得架[quote]
HIN_bb 寫道:
Babyruby

係點參加架?
[/quote]

首頁
56789...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo