跳跳虎 寫道:
哎吔.....蝕底哂嘞,做左矇丙添,我昨晚12:13am臨留言時睇下會長有冇開新part,見到冇開咪,努力温書及留言,我好努力及專心溫書留言,諗住得自已一個唔會有人上黎,點知...........哎吔....儍左呀 ?-(
但証明我個人好專心囉![]()
tszhinma,
我今日冇空电你,或者要sunday or monday先有空,我閃喇bye![]()
Babyruby 寫道:
下...你無聽過呢套野架????CLICK HERE
[quote]
HIN_bb 寫道:
你買左咩教材呀?
[quote]
Babyruby 寫道:
0我,要買佢套教材先得架[quote]
HIN_bb 寫道:
Babyruby
係點參加架?