跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1788


121#
發表於 05-9-12 12:04 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

Pls count us in!! We will stay in HK this weekend

================================

下星期初要order食物,小淵媽咪同Summer請最遲下星期一confirm去唔去,否則不會落你們份禮物,penpen或誰可以問埋ellen揀邊款禮物嗎?如不知道就揀$10書券。另每位生日小朋友準備一份約$30禮物交換。

日期:19/Sep (Mon) 中秋節翌日
時間:2:00pm-3:30pm
地點:尖沙咀星光行3樓商務印書館星光圖書中心Star Cafe

Name -- [Adult / Kid / Baby (1~3 yr old)]
1) HP ------------ [4 / 1 / 1]---- $10書券
2) 1314 --------- [2/1]----------文具書券禮物包
3) ThePooh ------ [3 / 1 / 0] --- 文具書券禮物包
4) Shanshan ----- [2 / 1 / 1]---- 文具書券禮物包 x 2
5) ChinKiuMami -- [1 / 1]------- 文具書券禮物包
6) penpen -------- [2/1]---------$10書券
7) BBChu --------- [2/1]---------$10書券
8) Ellen ----------- [1/1]---------$10書券
9) 小淵媽咪 ------- [2/1] -------- 文具書券禮物包
10) Summer ----- [2 / 1 / 1]----文具書券禮物包

--------------------------------------------------
Total -------------- [21/10/3] (Confirmed)

小食:
菠蘿腸仔 $200/60串
雞中翼 $5/隻 x 30
手指魚條 $160/36件
春卷及咖喱角 $180/50件

沙律:
雜果沙律 $200(大)

粉麵 :
肉醬意粉(10人用) $150/盆

飲品:
雜果賓治 $120/壺(20人用)
鮮奶 $80/2L
熱檸水$80(20人用)

Total1,617(連加一,未計生日蛋糕)

[/quote]


子爵府

積分: 13681

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 貓狗褓姆 畀面勳章


122#
發表於 05-9-12 12:14 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

Summer,
傻媽! ellen已揀了書券!! :mrgreen:


大宅

積分: 1253


123#
發表於 05-9-13 14:50 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

多謝各位踴躍參加,有鑑於大人都有21人,建議加多一盆飯,因為當天我自己就唔會食埋午飯先去,當呢餐係正餐,得一個肉醬意粉其實只夠10人份量。等陣我就同Cafe confirm。

日期:19/Sep (Mon) 中秋節翌日
時間:2:00pm-3:30pm
地點:尖沙咀星光行3樓商務印書館星光圖書中心Star Cafe

Name -- [Adult / Kid / Baby (1~3 yr old)]
1) HP ------------ [4 / 1 / 1]---- $10書券
2) 1314 --------- [2/1]----------文具書券禮物包
3) ThePooh ------ [3 / 1 / 0] --- 文具書券禮物包
4) Shanshan ----- [2 / 1 / 1]---- 文具書券禮物包 x 2
5) ChinKiuMami -- [1 / 1]------- 文具書券禮物包
6) penpen -------- [2/1]---------$10書券
7) BBChu --------- [2/1]---------$10書券
8) Ellen ----------- [1/1]---------$10書券
9) 小淵媽咪 ------- [2/1] -------- 文具書券禮物包
10) Summer ----- [2 / 1 / 1]----文具書券禮物包

--------------------------------------------------
Total -------------- [21/10/3] (Confirmed)

小食:
菠蘿腸仔 $200/60串
雞中翼 $5/隻 x 30
手指魚條 $160/36件
春卷及咖喱角 $180/50件

沙律:
雜果沙律 $200(大)

粉麵 :
肉醬意粉(10人用) $150/盆
楊州炒飯(10人用) $150/盆

飲品:
雜果賓治 $120/壺(20人用)
鮮奶 $80/2L
熱檸水$80(20人用)

Total1,617(連加一,未計生日蛋糕)


複式洋房

積分: 211


124#
發表於 05-9-13 15:32 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

知道嗎?我們去年都是9月19日慶祝,眨下眼又一年了!!

有冇人準備小朋友Label 和抽獎用的號碼呀?!!


大宅

積分: 1253


125#
發表於 05-9-13 16:07 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

係咩?乜原來咁"橋"係同一日。 Label我帶埋去,到時手寫上去就得。

The Pooh,
頭先Cafe個負責人話蛋糕最好1:30先送去,因為佢地12:00才開始營業,不要太早送。


子爵府

積分: 13681

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 貓狗褓姆 畀面勳章


126#
發表於 05-9-13 22:03 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

原來咁啱同一日, 不過上年我地去果度同今次呢度相隔一個街口, 但係已經摺咗咯~ 好彩有去過影下相


大宅

積分: 1253


127#
發表於 05-9-14 09:28 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

吓,Trendy Toon Town執左咩?


男爵府

積分: 9540


128#
發表於 05-9-14 10:35 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

1314 寫道:
吓,Trendy Toon Town執左咩?


1314

Long time ago la.


大宅

積分: 1253


129#
發表於 05-9-15 09:33 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

The Pooh,

B-day cake 個度ok嗎


大宅

積分: 1253


130#
發表於 05-9-16 09:14 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

記得每位小朋友準備一份$30以內的禮物。希望各位準時,因為要等齊D小朋友至開始遊戲。

日期:19/Sep (Mon) 中秋節翌日
時間:2:00pm-3:30pm
地點:尖沙咀星光行3樓商務印書館星光圖書中心Star Cafe

Name -- [Adult / Kid / Baby (1~3 yr old)]
1) HP ------------ [4 / 1 / 1]---- $10書券
2) 1314 --------- [2/1]----------文具書券禮物包
3) ThePooh ------ [3 / 1 / 0] --- 文具書券禮物包
4) Shanshan ----- [2 / 1 / 1]---- 文具書券禮物包 x 2
5) ChinKiuMami -- [1 / 1]------- 文具書券禮物包
6) penpen -------- [2/1]---------$10書券
7) BBChu --------- [2/1]---------$10書券
8) Ellen ----------- [1/1]---------$10書券
9) 小淵媽咪 ------- [2/1] -------- 文具書券禮物包
10) Summer ----- [2 / 1 / 1]----文具書券禮物包


子爵府

積分: 13681

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 貓狗褓姆 畀面勳章


131#
發表於 05-9-16 10:40 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

[size=medium]星期一見!!


男爵府

積分: 9540


132#
發表於 05-9-16 15:05 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

penpen 寫道:
[size=medium]星期一見!!


Yes, Just can't wait.


複式洋房

積分: 211


133#
發表於 05-9-16 16:57 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

展翹尋晚放學回來開始病,今日都冇返學,希望盡我一切努力,等佢快D好番,我仲約左老爺奶奶明天同阿仔去吃朱古力噴泉,早D賀佢生日,小朋友真小氣,我禮物都準備左,希望星期一有得見,唉!!!


大宅

積分: 1253


134#
發表於 05-9-16 17:34 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

ChinKiuMami:
朱古力噴泉?係邊度?如果咳就戒下先啦。你19號一定要到呀,因有人託我帶禮物俾ChinKiu.


大宅

積分: 1253


135#
發表於 05-9-16 18:55 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

各位媽咪:

星期六、日我多數唔會上網,萬一19/9因任何原因不能出席,請聯絡我手機91976178。到時見


別墅

積分: 584


136#
發表於 05-9-17 14:38 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

星期一見


男爵府

積分: 9540


137#
發表於 05-9-17 15:27 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

ChinKiuMami
Hope 展翹 will get well soonest. Look forward to seeing you next Monday ne.


大宅

積分: 1253


138#
發表於 05-9-20 09:28 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

多謝大家參與昨天的B-day Party,地方雖然淺窄,食物又一般(我聽見有爸爸臨走已經話要去Tea) ,但勝在氣氛唔錯,最緊要D主角happy。仲要唔該the Pooh訂蛋糕,個4字好靚,自己黎唔到都叫老公帶阿囡黎。

我個囡星期日開始有少少燒,尋晚累到不得了,今朝起身叫佢返學都蒙查查,今日都要請假一天。

昨日共有大人20人,4歲小朋友11人,另3個bb。食物同場地加鐘我只除以大人人頭,蛋糕則以31人計(因為人人個件都咁大)。現向各位報告下昨天的費用:

食物+場地加鐘半小時:$1,617+$200 / 20 = @$90.8
蛋糕:$346.3 / 31 = @$11.2
另加你地揀既禮物:$10 / $25


男爵府

積分: 9540


139#
發表於 05-9-20 10:46 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會


1314
Thank you very much for yesterday. You are, most important is our kids enjoyed themselves. How's your daughter today?

The Pooh
Missed you ne. Aimee was very smart, she could understand all the questions and was the first to respond.

小淵媽咪
Sorry for the present, it was not suitable for boys.

It was good to see you all yesterday. Though it was a little bit tight on schedule. And sorry for being late too.


大宅

積分: 4460


140#
發表於 05-9-20 11:00 |只看該作者

Re: 2005年4歲生日會

Yesterday is very happy even my little boy. The big brother enjoyed a lot especially at the end playing as Superman. He is a bit 慢熱型﹗

The birthday cake is nice, very beautiful.

1314, 辛苦你了。我們只顧住玩同食吧了﹗
:wink:
熙熙&樂樂媽咪

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo