跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1433


121#
發表於 10-11-20 12:40 |只看該作者
如果多人可book場,遊樂場側邊有間房可食野, 就可叫會所餐廳到會.


大宅

積分: 1650


122#
發表於 10-11-20 13:06 |只看該作者
原帖由 JObb 於 10-11-20 12:40 發表
如果多人可book場,遊樂場側邊有間房可食野, 就可叫會所餐廳到會.


係呀我都想講...

book場叫到會min. charge 個package係$2600.
睇下我地有幾多人join再決定, 如果人少少就去餐廳tea完先去會所遊樂場玩,或者齊齊上平台花園草地曬太陽


大宅

積分: 1433


123#
發表於 10-11-20 15:50 |只看該作者
hehehe.. 我都係禁諗呀!!

原帖由 carcarb 於 10-11-20 13:06 發表


係呀我都想講...

book場叫到會min. charge 個package係$2600.
睇下我地有幾多人join再決定, 如果人少少就去餐廳tea完先去會所遊樂場玩,或者齊齊上平台花園草地曬太陽 ...


複式洋房

積分: 235


124#
發表於 10-11-22 02:05 |只看該作者
我想join呀!可否e-mail資料我呀,因為我無玩facebook
[email protected]


大宅

積分: 1650


125#
發表於 10-11-22 09:46 |只看該作者
原帖由 TiffanyHsiao 於 10-11-22 02:05 發表
我想join呀!可否e-mail資料我呀,因為我無玩facebook
[email protected]


你都係紅磡街坊? 你bb同我囡囡同1日出世!

我地暫時都冇o羊資料可以e俾你,暫時confirm係19/12 12:00在紅磡區既屋苑會所搞個mini gathering,我地有5個紅磡family會join.

details要睇人數再決定,如果呢個人數,我地會在clubhouse食完野,再去playground玩, then再去草地曬下太陽o甘!


大宅

積分: 4168


126#
發表於 10-11-28 23:12 |只看該作者
我上左佐敦little elite 1堂啦,仲有3堂trail。
講下我既經驗先。

環境:得一間房好細,太陽西斜冷氣又唔夠,勁超熱

老師:黑人女老師,年約30,超肥既,睇落唔似有師資訓練過,普通鬼婆一名,簡單英語溝通做instructions,有個助教,但助教無翻譯,我覺得連佢自己都跟唔上歌詞,但都幾nice

上課內容:呢一堂主體系動物,如elephant,tiger,rhinoceros, zebra, lion, 先flash幾次英文字,再flash幾次圖畫,然後兩個兩個flash同埋考BB,但其實BB唔系好識咖咋,系個老師將個正確字擺埋BB隻手等去touch下(呢部份8個BB輪流做,要等,有D悶)。唱左3首歌左右,但我地唔熟歌詞。有講幾分鐘故事,但BB 9個月唔集中聽,不過就算聽都聽唔明。有叫BB用marbles砌個A字出黎,當然BB攞D marbles黎掉或者食啦。

然後一班8人咁多,但BB們睇flash card時個個都好留心好吸引。個人覺得,$300試4堂,每堂1hr都值得去玩下,但原價$780就唔抵啦。


大宅

積分: 1650


127#
發表於 10-11-29 11:01 |只看該作者
原帖由 loveannis 於 10-11-28 23:12 發表
我上左佐敦little elite 1堂啦,仲有3堂trail。
講下我既經驗先。

環境:得一間房好細,太陽西斜冷氣又唔夠,勁超熱

老師:黑人女老師,年約30,超肥既,睇落唔似有師資訓練過,普通鬼婆一名,簡單英語溝通做instructions,有個助教,但助 ...


睇黎好似麻麻地喎! 我諗我都係唔試住喇!Thx 卡卡媽!

其實我都學過play flash card, 一定要近跨離一對一,如果o甘多bb,相信比較困難,都唔好講佢吸唔吸收!


大宅

積分: 4168


128#
發表於 10-11-29 12:17 |只看該作者
反而佢教時每個BB都好留心wor,我自己教卡卡果時佢就四圍望唔專心。


大宅

積分: 1433


129#
發表於 10-11-30 13:04 |只看該作者
Thanks!! 好似麻麻地


原帖由 loveannis 於 10-11-28 23:12 發表
我上左佐敦little elite 1堂啦,仲有3堂trail。
講下我既經驗先。

環境:得一間房好細,太陽西斜冷氣又唔夠,勁超熱

老師:黑人女老師,年約30,超肥既,睇落唔似有師資訓練過,普通鬼婆一名,簡單英語溝通做instructions,有個助教,但助 ...


大宅

積分: 1433


130#
發表於 10-11-30 13:05 |只看該作者
應該點樣同BB play flash card ar?? 我同BB 玩矩都周圍望 !! 一係食左佢 -.-"

原帖由 carcarb 於 10-11-29 11:01 發表


睇黎好似麻麻地喎! 我諗我都係唔試住喇!Thx 卡卡媽!

其實我都學過play flash card, 一定要近跨離一對一,如果o甘多bb,相信比較困難,都唔好講佢吸唔吸收! ...


大宅

積分: 1650


131#
發表於 10-11-30 13:50 |只看該作者
原帖由 JObb 於 10-11-30 13:05 發表
應該點樣同BB play flash card ar?? 我同BB 玩矩都周圍望 !! 一係食左佢 -.-"


好難3言2語講, 下次出黎再share下.

其實我地o甘近可以約去playgroup play下先,


複式洋房

積分: 153


132#
發表於 10-11-30 21:50 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-11-22 09:46 發表


你都係紅磡街坊? 你bb同我囡囡同1日出世!

我地暫時都冇o羊資料可以e俾你,暫時confirm係19/12 12:00在紅磡區既屋苑會所搞個mini gathering,我地有5個紅磡family會join.

details要睇人數再決定,如果呢個人數,我地 ...


我都係住紅磡架, 可以JOIN MA?


複式洋房

積分: 153


133#
發表於 10-11-30 21:53 |只看該作者
講開playgroup, 有冇人報到學之園個kindermusik 呀??? 我仲wait 緊呀... 但係又想bb 上kindermusik 喎, 有冇好介紹呀?


大宅

積分: 1650


134#
發表於 10-12-1 10:38 |只看該作者
原帖由 cwspsp 於 10-11-30 21:50 發表


我都係住紅磡架, 可以JOIN MA?


ok, pls PM yr FB to me!

你bb幾多號出世呀? boy or girl?


大宅

積分: 1433


135#
發表於 10-12-1 13:31 |只看該作者
hihi,
歡迎呀! 可join 我地19dec mini xmas party wor!!

原帖由 cwspsp 於 10-11-30 21:53 發表
講開playgroup, 有冇人報到學之園個kindermusik 呀??? 我仲wait 緊呀... 但係又想bb 上kindermusik 喎, 有冇好介紹呀?


大宅

積分: 1433


136#
發表於 10-12-1 13:33 |只看該作者
kindermusik 咩來的?? 吳識tim -.-""


複式洋房

積分: 153


137#
發表於 10-12-1 17:02 |只看該作者
我bb 係三月出世架~

其實... 我都唔係好知kindermusik 係乜... 哈哈, 淨係大概知佢係唱唱歌跳跳舞, 嘻嘻~ 因為我想俾bb想music playgroup, 而學之園又近近地咪排住先law~ 不過我今日search 到另外一個playgroup 叫 orff music, 呢個好似仲好o的, 因為可以俾bb 接觸下樂器 (唔係鋼琴o個o的, 係搖鈴同鼓之類啦), 好似有趣o的咁, 而且又唔駛排隊, 諗緊可能到bb 一歲左右就試下咁law~


複式洋房

積分: 235


138#
發表於 10-12-2 00:44 |只看該作者
係呀我住紅磡,咁你bb埋可以同我bb一起搞生日會囉!!
19/12 12:00可否預埋我,3個人,bb+我+工人,幾時要確定人數(因為未知老公得唔得閒?

如果有咩問題可否e-mail我,因為我下星期又要返大陸公幹,果度好多網站比block咗,睇唔到親子王國d嘢



原帖由 carcarb 於 10-11-22 09:46 發表


你都係紅磡街坊? 你bb同我囡囡同1日出世!

我地暫時都冇o羊資料可以e俾你,暫時confirm係19/12 12:00在紅磡區既屋苑會所搞個mini gathering,我地有5個紅磡family會join.

details要睇人數再決定,如果呢個人數,我地 ...


大宅

積分: 1433


139#
發表於 10-12-3 00:07 |只看該作者
學之園playgroup 同PN班又吳同ga?? 點樣可拿資料呀??

原帖由 cwspsp 於 10-12-1 17:02 發表
我bb 係三月出世架~

其實... 我都唔係好知kindermusik 係乜... 哈哈, 淨係大概知佢係唱唱歌跳跳舞, 嘻嘻~ 因為我想俾bb想music playgroup, 而學之園又近近地咪排住先law~ 不過我今日search 到另外一個playgroup 叫 ...


複式洋房

積分: 153


140#
發表於 10-12-3 09:25 |只看該作者
原帖由 JObb 於 10-12-3 00:07 發表
學之園playgroup 同PN班又吳同ga?? 點樣可拿資料呀??


playgroup 唔同 PN 架, 而且兩者無關係架, 即係上playgroup 對讀pn 係無著數架, 我係因為想搵music playgroup 先報law~ 你可以打去學之園問詳情丫, 我記得佢website 好似無資料架~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo