夫婦情感

跳至

首頁
56789...39

尾頁
   3


大宅

積分: 1329


121#
發表於 10-7-31 01:15 |只看該作者
原帖由 全為愛 於 10-7-28 17:06 發表


樓主:

Your case is a very typical one ... 此刻你c6大概在熱戀期中,29仍有新鮮感 (他們開始了多久?),加上有了BB,現在硬要你c6離開她,對於他來說是沒可能的,亦只會更破壞你倆的感情。你c6對你還有愛和感情的(雖然他傷得 ...


Typical, Agree....
樓主: 好多 e D 典型既出軌事件, 包括我. 其實要個老公回頭不難, 最難係自己過唔過到自己心魔嗰關.

先深思 "如果老公回頭, 妳可唔可以原諒佢而不再提"
如不能, say bye bye 唔好令自己唔開心影響肚入面既 bb.
如可以, 再 pm 啦, d 29 會唔知醜貢上黎偷橋做老鼠. 同 d 29 過招要鬥智鬥力(忍耐力).

要好好養胎呀! 支持妳


洋房

積分: 56


122#
發表於 10-7-31 01:44 |只看該作者
我知道时间能改变很多事, 我奶奶仲说百忍成金。
但忍真的很痛苦。我现在三十,大学程度,八年工作经验,成千万身家,为何我要和一个北姑争一个衰男人。
我现在个bb 都不想要, 一想起个男人和她做完又和我做,我真觉得dirty, 我不想见到个bb 会令我想起个衰人。 况且我不想个bb会影响我去第二间公司做,我一定要报仇



原帖由 rainbowhere 於 10-7-31 01:15 發表


Typical, Agree....
樓主: 好多 e D 典型既出軌事件, 包括我. 其實要個老公回頭不難, 最難係自己過唔過到自己心魔嗰關.

先深思 "如果老公回頭, 妳可唔可以原諒佢而不再提"
如不能, say bye bye 唔好令自己唔開 ...


大宅

積分: 1329


123#
發表於 10-7-31 01:54 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-31 01:44 發表
我知道时间能改变很多事, 我奶奶仲说百忍成金。
但忍真的很痛苦。我现在三十,大学程度,八年工作经验,成千万身家,为何我要和一个北姑争一个衰男人。
我现在个bb 都不想要, 一想起个男人和她做完又和我做,我真觉得dirty, 我不 ...


good!!! 如果妳思路清晰, 咁就同佢分身家走吧!

不過, 唔好唸唔放過佢 e D 念頭, 因為妳有仇恨心, 妳唔放過既唔係佢, 係妳自己. E 家妳仲好僧佢, 妳可能唔明我講咩. 記住, 生活係為自己既, 時間會協助妳"放下". 努力為自己而活, 愛自己!


子爵府

積分: 12198


124#
發表於 10-7-31 02:04 |只看該作者
原帖由 rainbowhere 於 10-7-31 01:54 發表


唔好唸唔放過佢 e D 念頭, 因為妳有仇恨心, 妳唔放過既唔係佢, 係妳自己.


Agree. 恨一個人是痛苦的 = 為恨佢生活. 愛自己 = 為自己生活. You will understand this one day.

[ 本帖最後由 IaMMoYY 於 10-7-31 02:07 編輯 ]


大宅

積分: 1714


125#
發表於 10-7-31 02:45 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-31 01:44 發表
我知道时间能改变很多事, 我奶奶仲说百忍成金。
但忍真的很痛苦。我现在三十,大学程度,八年工作经验,成千万身家,为何我要和一个北姑争一个衰男人。
我现在个bb 都不想要, 一想起个男人和她做完又和我做,我真觉得dirty, 我不 ...

你唔好想傻事,你bb是無罪的,我明白你的心情和忿怒,當年我24歲同你情況一樣,不過我沒有bb,個29賤人有bb,個賤人前夫仲同佢家姐講同我七年沒有bb,我真係傷心絕望,我真想殺死個賤男人,如果我當年有錢,我真的告佢通姦,你知道嗎憎恨一個人會令自己痛苦的,令到我對其他男人沒有信心及反感,但我現在等到幸福了,有老公疼我和bb.
你平心靜氣想清楚,唔好做啲令自己後悔一生.

[ 本帖最後由 Janet915 於 10-7-31 02:53 編輯 ]


民房

積分: 27


126#
發表於 10-7-31 02:54 |只看該作者
Very good!!!狠狠地走出個大門,頭也不回,還要拋下一句:『你等着看吧!』 都是那句:男人So what?

Agree:努力為自己而活, 愛自己!


洋房

積分: 56


127#
發表於 10-7-31 03:53 |只看該作者
他终于两点半回来,我好狠心的话明天给我$$$, 以后他就可以自由。
但我真不知他什么心态,话以后会早些返, 话不肯和我离婚,说的话仲令我感动到喊。 我的狠心不见了。

以我识了他十年多,他绝不会是为了$$ ,因他一直话用钱解决到问题不是问题,若他真的那么爱她,用钱能换取自由,换取名份给她应该很值得。若他仍然爱我,为何昨晚hurt 完我,今晚陪我食完晚餐,陪我行街,令我开心后又再hurt 我。

今晚他一句话她大肚,孤苦伶仃好惨,俾我闹到他没声出。 我真不明, 个女人没受教育,不懂谂野不出奇。为何我个老公是大学生,谂野都那么幼稚。边个二奶搞大自己个肚会幸福? 要预料很多人会take care 她?


原帖由 Janet915 於 10-7-31 02:45 發表

你唔好想傻事,你bb是無罪的,我明白你的心情和忿怒,當年我24歲同你情況一樣,不過我沒有bb,個29賤人有bb,個賤人前夫仲同佢家姐講同我七年沒有bb,我真係傷心絕望,我真想殺死個賤男人,如果我當年有錢,我真的告佢通姦,你 ...


大宅

積分: 3991


128#
發表於 10-7-31 04:41 |只看該作者
你老公實在爭不過, 再一次食言, 問題他再次騙你, 還關了電話他現在是兩邊拖,明明去29到為何說要會朋友, 明晚他一定再出去的, 你又會點? 他既不同你離婚, 也不放棄29, 男人都喜歡這樣貪心..,2個都要, 自私得很....
唉....你99當然希望你忍, 主角又不是佢
請問, 你老公打算收埋佢係香港幾耐, 唔通直至生為止?
29知唔知佢唔可以係香港生? 其實佢可以借故唔舒服, 無人理為由留港, 我相信你老公都不會忍心笛佢上去, 或者你老公很愛29, 唔關大唔大學生事的...問題是他為個29向你講大話關電話我實在接受不了...

而且你要預了, 他日29又再大肚, 你又點呢...如果個男人掂完第二個再掂我, 我會很想嘔....





原帖由 C9010275 於 10-7-31 03:53 發表
他终于两点半回来,我好狠心的话明天给我$$$, 以后他就可以自由。
但我真不知他什么心态,话以后会早些返, 话不肯和我离婚,说的话仲令我感动到喊。 我的狠心不见了。

以我识了他十年多,他绝不会是为了$$ ,因他一直话用 ...


大宅

積分: 3991


129#
發表於 10-7-31 05:07 |只看該作者
你跟他說, 個女人大肚無人理好憐, 那我的男人要分一半比人,誰更可憐, 若然你也同人分享老婆, 你有何感受
C9010275, 錢是一定要的, 若然你要去另一公司, 會否担心間公司因為你背景(同行)而忌諱你, 不用你?
我有兩個建議第一, 你可以試下離開一會想清楚先, 或者出去住酒店, 吾好比你老公找到你, 一來你可以冷靜, 二來看看你老公是否那么緊張你,等佢嘗試失去你的感覺, 或許從中使他領會, 如果那幾天他可以和29風流快活去, 你亦可死心..

第二, 生完BB後, 你繼續有回自己的事業, 返公司掌握返公司運作同人際網絡! 最多不用在公司逗留太久, 夠鐘就回家照顧BB, 這是除了保障了自己外, 亦能給他忌諱, 而你可選擇各自各玩, 裝扮自己, 擴闊自己生活空間, 給你老公沒安全感的感覺, 他可以享齊人, 你也可以去玩的


珍珠宮

積分: 30410


130#
發表於 10-7-31 07:51 |只看該作者

回覆 127# C9010275 的文章

冇口齒!講一套做一套!
同你老公講, 我都想有多個男人錫我或者揾過個更好既男人, 點解你吾成全我?快d拿拿林磅水....
如果我同出邊個男人搞完再返來同你搞,你嘔唔嘔!一日攞幾個鐘出去同佢去休會,將頂綠帽由頭笠到你落腳,叫你忍下,睇你過吾過癮!

樓主, 你用得多呢招, 耐左就唔work架啦!因為佢都知你會点, 要做咩講咩乜都諗定好晒, 氹到你又過到骨....佢唔比錢你,你吹佢唔脹, 你要想辦法要佢嘔筆錢出來先得!

[ 本帖最後由 tired 於 10-7-31 10:32 編輯 ]


侯爵府

積分: 20329


131#
發表於 10-7-31 10:42 |只看該作者
原帖由 tired 於 10-7-31 07:51 發表
冇口齒!講一套做一套!
同你老公講, 我都想有多個男人錫我或者揾過個更好既男人, 點解你吾成全我?快d拿拿林磅水....
如果我同出邊個男人搞完再返來同你搞,你嘔唔嘔!一日攞幾個鐘出去同佢去休會,將頂綠帽由頭笠到你落腳, ...


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


132#
發表於 10-7-31 13:39 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-31 03:53 發表
他终于两点半回来,我好狠心的话明天给我$$$, 以后他就可以自由。
但我真不知他什么心态,话以后会早些返, 话不肯和我离婚,说的话仲令我感动到喊。 我的狠心不见了。

以我识了他十年多,他绝不会是为了$$ ,因他一直话用 ...


你老公好衰呀...如果佢真係覺得29大肚,孤苦伶仃好惨既話...佢唔諗下佢自己老婆??老婆都大肚,佢成日走出去,又俾老婆知29都大肚,老婆咪仲慘??其實你真係狠心d搵計生辦啦~~你bb係合法整出黎既,29bb係野種,係非法整出黎既~如果要怪就怪佢dadi mami好喇,自己做錯事,累埋bb!!

仲有呀...你老公又唔諗下係邊個搞大29個肚,等29"大肚,孤苦伶仃好惨"......咪又係佢自己......

如果你覺得你老公仲係愛你既,我覺得你應該去搵計生辦,你老公醒悟之後就會感激你救左佢同你地既家庭幸福!!


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


133#
發表於 10-7-31 15:19 |只看該作者
原帖由 unicath 於 10-7-31 13:39 發表


你老公好衰呀...如果佢真係覺得29大肚,孤苦伶仃好惨既話...佢唔諗下佢自己老婆??老婆都大肚,佢成日走出去,又俾老婆知29都大肚,老婆咪仲慘??其實你真係狠心d搵計生辦啦~~你bb係合法整出黎既,29bb係野種,係非法整出黎 ...



狠心d都系一種方法...但由頭到都感覺唔到樓主c6想解決問題, 佢只想兩個都要!
但唔明點解樓主c6明明唔鐘意小朋友都要搞大29個肚, 可能真系蠢到以為29對自己系真心la

可能佢系29面前講, "同老婆已經冇晒感情, 對佢只系一份責任, 我會好快離婚, 但佢而家有左, 等生完先再傾, 比d時間我...." , 男人去滾來來去去都系依幾句...
噢~又可以氹到29,兩邊拖.
樓主, 佢而家氹緊你接受個29丫...唔好儍la...

[ 本帖最後由 等運到 於 10-8-1 12:57 編輯 ]


大宅

積分: 1714


134#
發表於 10-7-31 15:21 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-31 03:53 發表
他终于两点半回来,我好狠心的话明天给我$$$, 以后他就可以自由。
但我真不知他什么心态,话以后会早些返, 话不肯和我离婚,说的话仲令我感动到喊。 我的狠心不见了。

以我识了他十年多,他绝不会是为了$$ ,因他一直话用 ...

我見意你長痛不如短痛,你狠心啲啦!同佢離婚分家產,你做咩對佢哋人慈>對自己殘隱呢!佢都這樣對你,佢的29可憐,你呢!仲可憐要分半個老公給29,你無唔記得是佢令你痛苦,當初佢呃你巳經有29都同你結緍,佢真係無齒吖,這樣賤男你仲愛佢嗎?結緍是大家相愛一生一世的誠諾,不這對你責任先結婚,你唔好想多了,佢唔會放棄個29的,你做咩比啲賤人令你情緒化,小心啲你有咗bb可能會有產前抑鬱,戲如人生,你有時間可以看下這套戲幾好看,是韓片-妻子的誘惑,講一個超級賤男為咗29殺死自己妻子和bb.


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


135#
發表於 10-7-31 15:32 |只看該作者
原帖由 Janet915 於 10-7-31 15:21 發表

我見意你長痛不如短痛,你狠心啲啦!同佢離婚分家產,你做咩對佢哋人慈>對自己殘隱呢!佢都這樣對你,佢的29可憐,你呢!仲可憐要分半個老公給29,你無唔記得是佢令你痛苦,當初佢呃你巳經有29都同你結緍,佢真係無齒吖,這樣賤男 ...


樓主講左幾次離婚~~! 初初都話肯比錢樓主, 但而家又死唔肯比話唔會離婚!
唔肯離又唔解決同29件事, 你話系咪擺明要做齊人!


大宅

積分: 1714


136#
發表於 10-7-31 16:22 |只看該作者
原帖由 等運到 於 10-7-31 15:32 發表


樓主講左幾次離婚~~! 初初都話肯比錢樓主, 但而家又死唔肯比話唔會離婚!
唔肯離又唔解決同29件事, 你話系咪擺明要做齊人!

佢不是齊人,佢想做情聖,一尾拖住,樓主仲未捨得個賤男,我哋都比咗意見她,她都未決定點做,樓主下定決心離開佢狠心啲,這世界不是得佢一個男人.放生自己好過.你話呢!


子爵府

積分: 10433

好媽媽勳章


137#
發表於 10-7-31 16:31 |只看該作者
樓主,我好少回這些話題.但我看的出你老公是一個高手,錢.他一分都不想給你.你以為他會給?別傻啦,也都不要那麼天真,拖.到2奶生左之後.仲更加啦.連屋手收埋你ge.你一定要拿錢傍身.他不會回頭的,話.要多漂亮都有呀.你愛聽.聽完之後不計較他有二奶.多好呀?????
等他光臨.不如自己愛自己.
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。


公爵府

積分: 27670


138#
發表於 10-7-31 17:22 |只看該作者
我覺得你吾好再為去定留,這個問題上花時間了,不如想法子拆散佢地重好,到時候先再諗,點解我會這麼說,因為你話離婚後,可以整到佢公司冇一半生意,倒不如現在就下手,忍心d,整到佢破產,到時佢冇晒錢重周身債,我諗個29第一個走先......到時你就嘜仇都報晒....


珍珠宮

積分: 30410


139#
發表於 10-7-31 17:52 |只看該作者
冇錯! 甘搞法浪費好多時間,搞得來2奶都生左...樓主點解你唔唸辦法氹掂老公快d過數先, 之後先再去搞掂個2奶,吾係比佢拖拖下你老公當冇件事一個崩都唔比你(可能亦係你老公計策..), ,到時你後悔都來吾切.... 

因為上次同你case差吾多既媽咪一發現佢老公29有左bb, 佢老公就即刻自動轉移晒d物業比佢,想佢老婆有返d安全感..但又系唔肯離婚囉, 果幾百万對你老公來講如果吾係咩大數目, 就算吾離婚佢都可以照比你先架!咪當比返d安全感你囉...

其實你清吾清楚老公財政狀況架? 過往你地財政方面係点分配?雖然你識左佢十幾年, 但好多野會變, 佢瞞你乜或者要扮野未必比你察覺得到, 就好似有d男人係雙面人來, 老婆前一個樣, 係出边又係另一個人,呢d我都見吾少...

原帖由 onehundred 於 10-7-31 17:22 發表
我覺得你吾好再為去定留,這個問題上花時間了,不如想法子拆散佢地重好,到時候先再諗,點解我會這麼說,因為你話離婚後,可以整到佢公司冇一半生意,倒不如現在就下手,忍心d,整到佢破產,到時佢冇晒錢重周身債,我諗個29第一 ...


民房

積分: 14


140#
發表於 10-7-31 18:27 |只看該作者
dont get mad, get everything

首頁
56789...39

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo