想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


121#
發表於 11-3-3 19:20 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-2 21:52 發表


今日都有依D分泌呀, 今日下晝直頭頭暈暈, 6,7點時仲好似下腹有D抽住痛咁. 不過我聽朝先覆診, 到時問下醫生先. 我至驚係打完針d反應太大咋!


原來D針反應咁大.


大宅

積分: 4008


122#
發表於 11-3-3 19:43 |只看該作者
我想搵 d 做 IUI 的資料, 同你地一齊踏上同一條路 ~ 出發 !!

因金錢有限, 麻煩可以話一話我知, 你地看邊一位醫生, 和一個 cycle 要用幾多錢 ? 可以分別列出針 , 葯 , 醫生費 , 返去照蛋次數 & 價錢嗎 ? 謝謝 !!


男爵府

積分: 5503


123#
發表於 11-3-3 21:27 |只看該作者

回覆 3# rabbit2010 的文章

聽日要再見醫生呀... 睇下會唔會終止或者星期六.星期一做...
依家好多嘢都唔知變數...同埋老公又成日nose敏感...好煩呀.


男爵府

積分: 5503


124#
發表於 11-3-3 21:28 |只看該作者

回覆 5# rabbit2010 的文章

我都分唔倒"魚人生"同"胃完堂"2間...唔知點解.


男爵府

積分: 5503


125#
發表於 11-3-3 21:29 |只看該作者

回覆 3# jywbb 的文章

sorry.我係睇政府...所以我的資料幫你唔倒... 政府的1次iui約2000幾蚊左右.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


126#
發表於 11-3-3 21:55 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-3 19:13 發表


原來我買錯咗, 我係買位XX (嗰兩個牌子我成日撈亂), 哈哈! 我太大帽啦! 不過我相信係純正既, 佢寫上100%純正天然野生的, 仲只得24粒, 已經係$598

嘩! 湯料連相都影埋, 勁呀!

去日本諗起都開心, 我有兩個朋友都 ...


我問左我99啦, 果D湯料係:
黨參, 北茋 (音: 其), 茨實 (音: 時實), 海玉竹, 圓肉, 果皮, 杞子, 准山
因為我99都識少少中藥野, 所以佢煲襯花膠湯都落依D野. 我淨係記得北茋係補氣囉~

咁位XX好似同余XX差唔多, 我果樽就有30粒, 佢建議一日食2粒, 跟佢食就一個月成千銀啦. 不過C6就淨係食一粒咋~

我終於confirm左日本package啦, 好期待. 如果我咁早放精, 萬一衰左都應該去旅行時可以排卵, 咁都好呀~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


127#
發表於 11-3-3 22:16 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-3 21:27 發表
聽日要再見醫生呀... 睇下會唔會終止或者星期六.星期一做...
依家好多嘢都唔知變數...同埋老公又成日nose敏感...好煩呀.

希望大家今個cycle都可以做到iui啦! 我今晚又打係75IU不過打成450ml呀 (平時300ml), 如果真係星期六搞埋就好啦, 費事成日請病假or鼠出去, 好似好揚咁呀...

你c6鼻敏感唔影響做iui呀, 唔好咁擔心住啦


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


128#
發表於 11-3-3 22:17 |只看該作者
原帖由 jywbb 於 11-3-3 19:43 發表
我想搵 d 做 IUI 的資料, 同你地一齊踏上同一條路 ~ 出發 !!

因金錢有限, 麻煩可以話一話我知, 你地看邊一位醫生, 和一個 cycle 要用幾多錢 ? 可以分別列出針 , 葯 , 醫生費 , 返去照蛋次數 & 價錢嗎 ? 謝謝 !! ...


我開始做到一半咋, 如無意外我應該星期六or星期一放精, 我到時pm d資料畀你呀~
我個fd都做左就總數用左$10800囉~


男爵府

積分: 5503


129#
發表於 11-3-3 22:19 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

我原本想佢今晚出一出貨仔先嘅...因為唔想d丁丁擺咗咁耐都未用過.點知又nose敏感...佢依家謝哂...點交功課呢....呢下真係煩死人...萬事俱備..就係佢nose敏感成日發作....
依家只希望唔好星期六做iui....因為佢咁ge情況...d丁丁都唔慌會靚仔...唉.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


130#
發表於 11-3-3 22:41 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

我好彩尋晚因為見有分泌就同C6 dodo左, 醫生都話星期六or一之前都唔洗再dodo. Mm... 可唔可以 "去片" 幫下手呀. 話晒你辛苦左咁耐, 就差依少少... >.<


男爵府

積分: 5503


131#
發表於 11-3-3 22:43 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

佢已經準備上床瞓覺了...希望唔好星期六做啦....激死人呀.


大宅

積分: 4353


132#
發表於 11-3-4 01:41 |只看該作者
原帖由 jywbb 於 2011/3/3 07:43 PM 發表
我想搵 d 做 IUI 的資料, 同你地一齊踏上同一條路 ~ 出發 !!

因金錢有限, 麻煩可以話一話我知, 你地看邊一位醫生, 和一個 cycle 要用幾多錢 ? 可以分別列出針 , 葯 , 醫生費 , 返去照蛋次數 & 價錢嗎 ? 謝謝 !! ...


我都係剛剛做完第一次IUI, 不過係fail 既...

我係睇仁安Dr Tung, 食左5日藥加1支針, 照左2次, 加多1支破卵針同安胎針, 共6500-7000.

我覺得我係比較少針, 所以價錢overall 唔太高~

:>

你係咪已經book左醫生? 加油!


大宅

積分: 4008


133#
發表於 11-3-4 03:07 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-4 01:41 發表


我都係剛剛做完第一次IUI, 不過係fail 既...

我係睇仁安Dr Tung, 食左5日藥加1支針, 照左2次, 加多1支破卵針同安胎針, 共6500-7000.

我覺得我係比較少針, 所以價錢overall 唔太高~

:>

你係咪已經book左醫生? ...


好多謝咁多位的回覆呀 !! 感激不盡 !!

我未開始, 仲未 book 醫生, 查實我仲夾緊價, 慳得幾千得幾千, 事關唔係一次得架麻, 條路可能好漫長, 咁一個月平幾千的話, 條數好 come 計架 !! 嘻嘻 ....

你地都要加油呀 ! keep 住個心情靚靚先得架 !!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


134#
發表於 11-3-4 08:03 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-3 22:43 發表
佢已經準備上床瞓覺了...希望唔好星期六做啦....激死人呀.

遲左一步 = =" 希望你可以星期一先放精啦,咁都啱啱好可以放精前3日dodo!
同埋好多人都係越唸住冇行就反而成功,祝你一切順利^_^


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


135#
發表於 11-3-4 08:10 |只看該作者
原帖由 EeyoreV 於 11-3-4 01:41 發表


我都係剛剛做完第一次IUI, 不過係fail 既...

我係睇仁安Dr Tung, 食左5日藥加1支針, 照左2次, 加多1支破卵針同安胎針, 共6500-7000.

我覺得我係比較少針, 所以價錢overall 唔太高~

:>

你係咪已經book左醫生? ...

原來唔洗打針可以抵咁多!早知我都要食藥先啦,我個醫埥已經話開低啲分量畀我,已經谷左好多卵泡啦(total 5支 350ml 75IU + 1支450ml 75IU),我睇左3次用左差唔多5千啦,仲有放精同洗精條數都應該要$2400左右,我希望$10000左右搞掂啦 > <


大宅

積分: 4008


136#
發表於 11-3-4 11:21 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-4 08:10 發表

原來唔洗打針可以抵咁多!早知我都要食藥先啦,我個醫埥已經話開低啲分量畀我,已經谷左好多卵泡啦(total 5支 350ml 75IU + 1支450ml 75IU),我睇左3次用左差唔多5千啦,仲有放精同洗精條數都應該要$2400左右,我希望$10000左右 ...


我想問 $5000 係咪 for 看 3 次醫生 + 打針的費用 ?


男爵府

積分: 5503


137#
發表於 11-3-4 12:08 |只看該作者
聽日放精了...因為有1粒卵子已經成熟.今朝打了破卵針...之前話有幾粒的都未完全成熟...所以唔計呀... 唉...1粒...又係1粒...
醫生話有太多卵泡.所以唔會打安胎針了...放了精後..會開始塞藥...我都唔知應該點塞...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


138#
發表於 11-3-4 13:56 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-4 12:08 發表
聽日放精了...因為有1粒卵子已經成熟.今朝打了破卵針...之前話有幾粒的都未完全成熟...所以唔計呀... 唉...1粒...又係1粒...
醫生話有太多卵泡.所以唔會打安胎針了...放了精後..會開始塞藥...我都唔知應該點塞... ...

我都係聽日放精呀,醫生就話我有2粒夠成熟,因為驚其他卵泡再大所以要聽日做。我都係今朝打破卵針呀,不過我發覺最近2針打完有啲痛囉> <
咁有一粒都有成功機會架嘛,唔好咁快放棄住呀。不過,咁你仲洗咪dodo呀?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


139#
發表於 11-3-4 14:00 |只看該作者
原帖由 jywbb 於 11-3-4 11:21 發表


我想問 $5000 係咪 for 看 3 次醫生 + 打針的費用 ?

係呀,打左6支針,照左3支陰超,仲有check子宮機能同HIV。
我聽日放精架啦,到時先畀個breakdown你參考~


大宅

積分: 1138


140#
發表於 11-3-4 14:21 |只看該作者
我都係今早打了破卵針, 明天放精呀 !
無諗住咁快, 以為今晚可以同老公DODO放一次先, 點知明天就放, 醫生話今晚咩都唔好做呀, 我睇我都係要打定輸數喇


原帖由 chu.c9 於 11-3-4 13:56 發表

我都係聽日放精呀,醫生就話我有2粒夠成熟,因為驚其他卵泡再大所以要聽日做。我都係今朝打破卵針呀,不過我發覺最近2針打完有啲痛囉> <
咁有一粒都有成功機會架嘛,唔好咁快放棄住呀。不過,咁你仲洗咪dodo呀? ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo