跳至

首頁
56789...12

尾頁
   0


大宅

積分: 2189


121#
發表於 11-3-1 18:01 |只看該作者

回覆 116# 戲如人生 的文章

每日放工拎去阿媽到
bb係個度過夜
我而家每次得pump到 4-5安ja
3-4個鐘一次
我估我好快冇奶架na =_=


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 11-3-1 19:56 |只看該作者
原帖由 lu_man 於 11-3-1 18:01 發表
每日放工拎去阿媽到
bb係個度過夜
我而家每次得pump到 4-5安ja
3-4個鐘一次
我估我好快冇奶架na =_=

你送奶去時咪可以埋身餵LAW
點都埋下身餵好D
又可以攬下佢
同佢傾下計嘛


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


123#
發表於 11-3-1 20:02 |只看該作者
今日衛生署個姑娘話有聲係錯喎
如果出得急呢...要勾番出黎
等佢抖下先
或者俾佢伏係你身
等D奶無咁急喎
原帖由 我們這李家 於 11-3-1 17:43 發表
我個b依家1.5個月大,通常食15-20min
頭5-10min都會有聽到佢有"飲水聲"
之後可能因為d奶出得慢左、少左,就無lu~


大宅

積分: 1653

好媽媽勳章


124#
發表於 11-3-2 16:24 |只看該作者
全泵出黎唔埋身都可以keep到奶量的...我除左o係醫院o個幾日有試過比BB埋身啜一陣外(醫院主要都係食奶粉...係比BB啜下姐)...返到屋企就全泵出黎直到而家BB兩個月喇...一直都可全人奶(而且係非常足夠BB既食量)...奶量有增無減...初初就要泵密d...3、4個鐘就泵一次...日泵夜泵...而家奶量多又keep住...我成6個鐘以上先泵架....夜晚到天光o個轉仲成10-12個鐘先泵添...所以全泵型媽媽都可以keep到的
生大女時都唔可以全人奶...今次可能我勁密泵...所以成功了



大宅

積分: 1836

畀面勳章


125#
發表於 11-3-2 20:40 |只看該作者
so far 我個仔又飲得切喎~ 無咩問題呀~

原帖由 戲如人生 於 11-3-1 20:02 發表
今日衛生署個姑娘話有聲係錯喎
如果出得急呢...要勾番出黎
等佢抖下先
或者俾佢伏係你身
等D奶無咁急喎


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


126#
發表於 11-3-2 23:22 |只看該作者
咁都好...
我果個唔得GA
佢會咳....
所以一定要勾番出黎
原帖由 我們這李家 於 11-3-2 20:40 發表
so far 我個仔又飲得切喎~ 無咩問題呀~


伯爵府

積分: 16822


127#
發表於 11-3-3 14:29 |只看該作者
你地bb宜家隔幾耐食一次奶? 我嗰個差唔多2個鐘一次, 仲密過開頭個陣, 可能我宜家唔夠奶..


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 11-3-3 17:43 |只看該作者
你兩個鐘咪好law
我個囡囡家陣先黎玩一個鐘食一次呀
仲要衰到凌晨先黎咁玩
我都開始覺得自己唔夠奶
所以急call 99煲番d魚湯俾我飲
打算買埋阿crow果隻more milk plus sp
再自己用黑豆焗水飲喇
日日咁俾佢cher...
人都癲呀
原帖由 caramelpudding 於 11-3-3 14:29 發表
你地bb宜家隔幾耐食一次奶? 我嗰個差唔多2個鐘一次, 仲密過開頭個陣, 可能我宜家唔夠奶..


伯爵府

積分: 16822


129#
發表於 11-3-3 20:41 |只看該作者
咁我比你好少少, 佢日頭先嚟咁玩, 佢夜晚叫做可以訓過夜, 叫做有得訓下.. 不過今日食得好密, 都差唔多個零鐘一次, 每次都食成9個字至一個鐘, 即係食完放低半個鐘又再cher , 搞到好似佢吊住响奶奶度, 我同bb 2合為1咁.. 救命



[ 本帖最後由 caramelpudding 於 11-3-3 20:47 編輯 ]


大宅

積分: 1836

畀面勳章


130#
發表於 11-3-3 21:22 |只看該作者
caramelpudding:
我個仔有時都會係咁,成日都瞓唔淋、成日到好忟,哩d情況通常係我好累時出現
我諗關我累,我試過抱住亞b一齊瞓晏覺,瞓醒之後個胸就漲晒~
所以依家有時唔夠瞓,平均2-3日,就會補一次奶粉,約2-3oz
其實我哩2個星期開始,無飲特別既湯水,只係每日都飲幾十杯水咋,暫時都keep到~


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


131#
發表於 11-3-4 01:20 |只看該作者
唔出奇GA
你個B幾大呀?
係咪到左猛長期呢?
我個B應該係LAW
咁岩佢CHER GE時間係凌晨
我都無符
你凌晨有得訓已經好過我喇
日頭就算我點訓...
查實都補唔番LAW
佢昨日玩到我七點先肯收手
跟住一訓可以訓到十二點我叫先起身
如果佢半夜咁样就好了

我係母乳區見有個MAMA話佢想當年BB初生時
佢直頭長期露兩點添呀
原帖由 caramelpudding 於 11-3-3 20:41 發表
咁我比你好少少, 佢日頭先嚟咁玩, 佢夜晚叫做可以訓過夜, 叫做有得訓下.. 不過今日食得好密, 都差唔多個零鐘一次, 每次都食成9個字至一個鐘, 即係食完放低半個鐘又再cher , 搞到好似佢吊住响奶奶度, 我同bb 2合為1咁 ...


別墅

積分: 979


132#
發表於 11-3-5 01:25 |只看該作者
您地使唔使用奶袋呀?依家吉之島有特價。六甲村做緊八折,所以我都買左幾盒奶袋。


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 11-3-5 15:49 |只看該作者
一早買左好多盒BOOTS喇
但無乜用過
因為我全埋身
又成日同BB合二為一
原帖由 JanetBin 於 11-3-5 01:25 發表
您地使唔使用奶袋呀?依家吉之島有特價。六甲村做緊八折,所以我都買左幾盒奶袋。


別墅

積分: 979


134#
發表於 11-3-5 17:40 |只看該作者
我未見過BOOTS,係邊度買架?平唔平呀?我就快返工,所以已經好努力咁儲奶。您可以全日埋身餵,真係好幸福啊!

原帖由 戲如人生 於 11-3-5 15:49 發表
一早買左好多盒BOOTS喇
但無乜用過
因為我全埋身
又成日同BB合二為一


大宅

積分: 2189


135#
發表於 11-3-5 18:18 |只看該作者

回覆 134# JanetBin 的文章

我都已經儲奶
但想問d奶可以放到幾耐
我有d係2月頭架剌


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


136#
發表於 11-3-5 19:04 |只看該作者
原來你要返工GA?
好勁呀...仲生咁多個
BOOTS 我係二手市場買GA
如果你有興趣
我賣我果D俾你
估唔到我係得物無所用GE
我仲低能到專登去灣仔交收呢
原帖由 JanetBin 於 11-3-5 17:40 發表
我未見過BOOTS,係邊度買架?平唔平呀?我就快返工,所以已經好努力咁儲奶。您可以全日埋身餵,真係好幸福啊!


大宅

積分: 2189


137#
發表於 11-3-6 00:34 |只看該作者

回覆 136# 戲如人生 的文章

你有幾多呀??
我都想要呀
幾$$一盒
可唔可以寄俾我呀


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


138#
發表於 11-3-6 01:16 |只看該作者
好似有成八盒咁多
CHECK PM
原帖由 lu_man 於 11-3-6 00:34 發表
你有幾多呀??
我都想要呀
幾$$一盒
可唔可以寄俾我呀


禁止訪問

積分: 1010


139#
發表於 11-3-7 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1836

畀面勳章


140#
發表於 11-3-7 21:18 |只看該作者
葉姑娘都有叫我寫分享信比佢地,又我去做經驗分享

首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo