立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2189
侯爵府
積分: 22131
原帖由 lu_man 於 11-3-1 18:01 發表 每日放工拎去阿媽到 bb係個度過夜 我而家每次得pump到 4-5安ja 3-4個鐘一次 我估我好快冇奶架na =_=
原帖由 我們這李家 於 11-3-1 17:43 發表 我個b依家1.5個月大,通常食15-20min 頭5-10min都會有聽到佢有"飲水聲" 之後可能因為d奶出得慢左、少左,就無lu~
積分: 1653
積分: 1836
原帖由 戲如人生 於 11-3-1 20:02 發表 今日衛生署個姑娘話有聲係錯喎 如果出得急呢...要勾番出黎 等佢抖下先 或者俾佢伏係你身 等D奶無咁急喎
原帖由 我們這李家 於 11-3-2 20:40 發表 so far 我個仔又飲得切喎~ 無咩問題呀~
伯爵府
積分: 16822
原帖由 caramelpudding 於 11-3-3 14:29 發表 你地bb宜家隔幾耐食一次奶? 我嗰個差唔多2個鐘一次, 仲密過開頭個陣, 可能我宜家唔夠奶..
原帖由 caramelpudding 於 11-3-3 20:41 發表 咁我比你好少少, 佢日頭先嚟咁玩, 佢夜晚叫做可以訓過夜, 叫做有得訓下.. 不過今日食得好密, 都差唔多個零鐘一次, 每次都食成9個字至一個鐘, 即係食完放低半個鐘又再cher , 搞到好似佢吊住响奶奶度, 我同bb 2合為1咁 ...
別墅
積分: 979
原帖由 JanetBin 於 11-3-5 01:25 發表 您地使唔使用奶袋呀?依家吉之島有特價。六甲村做緊八折,所以我都買左幾盒奶袋。
原帖由 戲如人生 於 11-3-5 15:49 發表 一早買左好多盒BOOTS喇 但無乜用過 因為我全埋身 又成日同BB合二為一
原帖由 JanetBin 於 11-3-5 17:40 發表 我未見過BOOTS,係邊度買架?平唔平呀?我就快返工,所以已經好努力咁儲奶。您可以全日埋身餵,真係好幸福啊!
原帖由 lu_man 於 11-3-6 00:34 發表 你有幾多呀?? 我都想要呀 幾$$一盒 可唔可以寄俾我呀
禁止訪問
積分: 1010
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy