心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


121#
發表於 11-4-12 16:14 |只看該作者
我班 FD 今次就係主玩加勒比海(真係好好玩)...係美高梅玩咗一輪可能同個荷官夾 (贏錢)....過咗一陣轉間跟住就輸返晒.......我老公就鍾意玩 (庄閒)個D
前面是絕路~希望在轉角


大宅

積分: 4895

好媽媽勳章 醒目開學勳章


122#
發表於 11-4-12 16:22 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-7 16:56
係呀~個邊日日講 易小姐 講錯比人插到飛起....再唔係討論 6千...又插

唔明點解啲人咁鐘意插人.


大宅

積分: 4895

好媽媽勳章 醒目開學勳章


123#
發表於 11-4-12 16:27 |只看該作者
入來打聲招呼 .


伯爵府

積分: 16992


124#
發表於 11-4-12 16:28 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-12 16:14
我班 FD 今次就係主玩加勒比海(真係好好玩)...係美高梅玩咗一輪可能同個荷官夾 (贏錢)....過咗一陣轉間跟住 ...

我就係好想學玩加勒比海! 我上次去,賭塲話八號風球, 好危險所以唔開加勒比海


伯爵府

積分: 16992


125#
發表於 11-4-12 16:29 |只看該作者
hiwaiwai 發表於 11-4-12 16:22
唔明點解啲人咁鐘意插人.

禾之前係日本地震果邊, 都嘈到地震咁!


大宅

積分: 4895

好媽媽勳章 醒目開學勳章


126#
發表於 11-4-12 16:36 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-12 16:29
禾之前係日本地震果邊, 都嘈到地震咁!

咁勞氣, 好傷身的.


大宅

積分: 4895

好媽媽勳章 醒目開學勳章


127#
發表於 11-4-12 16:37 |只看該作者
不過有時覺得自由果邊好無聊, 咩都 POST 一餐, 跟住又咪都頂一餐.


子爵府

積分: 14241


128#
發表於 11-4-12 16:44 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-12 13:28
賽後報告*我睇c6同 fd 玩多~因為我怕輸錢 ....威尼斯(太多人 d枱太密 no good)....美高梅 (感覺好 ...

我都覺十六浦好迫同好多大6客!
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


129#
發表於 11-4-12 17:27 |只看該作者
回覆 heihei媽 的帖子

咪就係~d亞伯仲眼甘甘望住人....好似做咗佳麗咁......雖然我靚女姐但我怕羞o架嘛
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


130#
發表於 11-4-12 17:28 |只看該作者
我話賭場好舊....但我D fd話酒店房OK....
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


131#
發表於 11-4-12 18:27 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-12 17:27
回覆 heihei媽 的帖子

咪就係~d亞伯仲眼甘甘望住人....好似做咗佳麗咁......雖然我靚女姐:sickm ...

人地輸到諗住問你借錢, 你諗咗去邊呀? 你個樣似大耳loan係咪呀?


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


132#
發表於 11-4-12 23:09 |只看該作者
alicealice313 發表於 11-4-11 23:42
我個女已經中一了

我個女又係喎


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


133#
發表於 11-4-13 08:45 |只看該作者
早呀~~~

澳門好多賭場我都未去過~ 而且我淨係識玩廿一點同大小


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


134#
發表於 11-4-13 10:52 |只看該作者
早晨~唔好意思 我隻耳loan 係太咗少少 ...下次揾d頭髮遮住
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


135#
發表於 11-4-13 10:53 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-7 12:54
果邊好似太快...我跟唔切...
而且呢邊無左果隻麻煩廣告
你地覺得呢? ...

但呢便開始靜!!


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


136#
發表於 11-4-13 10:54 |只看該作者
早晨各位, 我可以加入嗎??

點評

patmama  梗係可以啦....歡迎..歡迎 :)  發表於 11-4-13 11:49
bulubee  歡迎你啊~ ^^  發表於 11-4-13 10:59


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


137#
發表於 11-4-13 10:57 |只看該作者
tabo0890 發表於 11-4-13 08:45
早呀~~~

澳門好多賭場我都未去過~ 而且我淨係識玩廿一點同大小

我甚少入賭場, 我d仔女仲細, 要照顧入唔到


子爵府

積分: 14241


138#
發表於 11-4-13 11:35 |只看該作者
我番來say hi 呀!!
個女考完晒呈分試, 心情都唔同晒呀

點評

吱仔與lo仔  呈分試又確實真係好緊張, 下年到我驚喇!!  發表於 11-4-13 14:31
唔知亞女幾時先會叮一聲


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


139#
發表於 11-4-13 11:42 |只看該作者
早晨~
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


140#
發表於 11-4-13 11:45 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-13 11:35
我番來say hi 呀!!
個女考完晒呈分試, 心情都唔同晒呀

咁遲先考嘅???我亞仔2月尾已經考咗la
              

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo