單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


121#
發表於 11-5-2 21:17 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 15:28
維維佢尋晚終於都無再燒啦, 今朝我等到六點幾至收工,
去街市買豬肉煲白粥喎, 搞左成啖心機條友仔都係一啖都 ...

好野,無燒就好啦....
白粥,其實好多人都唔鍾意食架,太寡啦...
食通粉咪仲好,飽D嘛...
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


122#
發表於 11-5-2 21:29 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 15:28
維維佢尋晚終於都無再燒啦, 今朝我等到六點幾至收工,
去街市買豬肉煲白粥喎, 搞左成啖心機條友仔都係一啖都 ...

吾食粥,而肯食通粉都好好啦...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


123#
發表於 11-5-2 21:37 |只看該作者
bbbs 發表於 11-5-2 20:01
咁就好喇!你自己都要小心身體呀! 我絕對明白,因為亞仔都唔鍾意食粥,清清地嘅通粉,應該 ...

乜你個肥仔都有唔鍾意食既野咩? 真係估佢唔到喎.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


124#
發表於 11-5-2 21:39 |只看該作者
wayso 發表於 11-5-2 21:17
好野,無燒就好啦....
白粥,其實好多人都唔鍾意食架,太寡啦...
食通粉咪仲好,飽D嘛...

我今日特登煲到好"傑"咁扮係白飯囉, 都被佢打返轉頭,
食粥始終有米氣, 感覺好d, 同埋驚佢餐餐通粉會食厭左.

暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


125#
發表於 11-5-2 21:41 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 20:08
終於無燒啦

終於都捱過左第一關, 但今日都仲係有少少咳囉,
不過都好好多啦, 係食完藥後個人好累無乜力咁囉.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


126#
發表於 11-5-2 21:42 |只看該作者
vane 發表於 11-5-2 21:29
吾食粥,而肯食通粉都好好啦...

都係既, 如果唔係都真係唔知點對付佢囉,
陰公今次病完之後, 見佢成個人都瘦晒呀.
暑假.....咁就過咗一半啦.


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


127#
發表於 11-5-2 21:52 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 21:39
我今日特登煲到好"傑"咁扮係白飯囉, 都被佢打返轉頭,
食粥始終有米氣, 感覺好d, 同埋驚佢餐餐通 ...

可能我都係咀刁啦,白粥煮得"傑"仲難食架..
有米氣當然好,但仔仔唔食就無計,要就吓佢架啦......

閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


128#
發表於 11-5-2 21:55 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

如果佢肯食野,就煲d野比佢食啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


129#
發表於 11-5-2 22:16 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 21:55
回覆 維豬豬 的帖子

如果佢肯食野,就煲d野比佢食啦

如果佢肯食野, 我俾埋條命佢都制呀,
條友就係食來食去都係o個兩味,
我同姐姐依家最怕既就係........雞翼.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


130#
發表於 11-5-2 22:18 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

感冒未清, 5好食雞呀.....呀靚
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


131#
發表於 11-5-2 22:25 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 22:18
回覆 維豬豬 的帖子

感冒未清, 5好食雞呀.....呀靚

幣啦, 唔記得左添, 頭先去pizza hut食左雞翼添.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


132#
發表於 11-5-2 22:28 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子


心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


133#
發表於 11-5-2 22:43 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 22:28
回覆 維豬豬 的帖子

乜喎, 個c6今日懶係好咁走左上來我屋企話要帶佢去街,
之前話要同佢去燒野食, 因為病左被我推左,
今日走來話帶佢去冒險樂園,
話都係行行企企咁玩一陣jer, 咁維維又聽到囉咪俾佢去囉,
咁見佢精神又幾好喎,
冒完險咪順理成章去pizza hut啦, 又真係唔記得唔好食雞喎,
呢個媽媽真係扺打.自收幾件先.
暑假.....咁就過咗一半啦.


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


134#
發表於 11-5-2 22:46 |只看該作者
哈哈哈....不如帶維維去澳門誠昌食蟹粥啦, 嘻嘻, 可能佢會對"粥"有改觀呢.....
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


135#
發表於 11-5-2 22:48 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

乜喎?????? 又pizza 又雞.........我而家知道維維點解甘耐都未好囉
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


136#
發表於 11-5-2 22:49 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-2 22:43
乜喎, 個c6今日懶係好咁走左上來我屋企話要帶佢去街,
之前話要同佢去燒野食, 因為病左被我推左,
今日走來 ...

...大頭蝦...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


137#
發表於 11-5-2 22:51 |只看該作者
catfitfit 發表於 11-5-2 22:46
哈哈哈....不如帶維維去澳門誠昌食蟹粥啦, 嘻嘻, 可能佢會對"粥"有改觀呢..... ...

:tongue:你大我呀, 你係咪去呀?
搵日拉大隊去囉, 去埋威尼斯人呀.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


138#
發表於 11-5-2 22:51 |只看該作者
回覆 catfitfit 的帖子

比你講到我流口水
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


139#
發表於 11-5-2 22:52 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-2 22:48
回覆 維豬豬 的帖子

乜喎?????? 又pizza 又雞.........我而家知道維維點解甘耐都未好囉 ...

無呀、無呀、佢無食到pizza呀,
係有想俾佢但佢一啖都唔試呀, 所以無食到呀......好彩jer.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


140#
發表於 11-5-2 22:53 |只看該作者
vane 發表於 11-5-2 22:49
...大頭蝦...

我d懞野真係多到你唔信既.
暑假.....咁就過咗一半啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo