想生BB

跳至

首頁
56789...24

尾頁
   7


子爵府

積分: 13137


121#
發表於 11-7-24 12:03 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-24 08:25
我未試過, 係咪加份量所以加粉打? 咁支藥粉針你幾時要打? 咁破卵有無攞埋番屋企自己打?
因為一枝gonal-f 450iu 針筆 入面total 只得450iu+75iu, 可以分7日打, 但我要打9日, 所以,
另外2日的針藥, 係要另外加架. 而唔再係打針筆. 因為買針筆太貴, 會浪費咗5日的藥.
而呢2日藥就係要加粉, 針咀又長, 量多d. (比起針筆的量.)

破卵... 我要到wed 去覆診時先再買呀! 應該都會自己打囉!

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


122#
發表於 11-7-24 13:11 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

希望時間快d過, 好心急

點評

zarara188  加油呀! 多d 上來同我地傾吓, 時間會過得快d!!!  發表於 11-7-24 16:51


大宅

積分: 1843


123#
發表於 11-7-24 13:16 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

無吉吉呀...但有分秘....小小黃色

點評

rabbit2010  又加分啦! 希望你越來越多徽兆!  發表於 11-7-25 11:39
zarara188  都有機呀! 希望都明天呀! ^^  發表於 11-7-24 16:52


男爵府

積分: 7674


124#
發表於 11-7-24 14:13 |只看該作者

引用:Quote:rabbit2010+發表於+11-7-24+08:25+我

原帖由 zarara188 於 11-07-24 發表
因為一枝gonal-f 450iu 針筆 入面total 只得450iu+75iu, 可以分7日打, 但我要打9日, 所以,
另外2日的針藥, ...
你好勁阿
我唔敢自己打





伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


125#
發表於 11-7-24 14:37 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-24 11:56
點解你會識得游洋醫生?
人地介紹?
之前有屋企人睇過游醫生, 覺得佢都幾好,
好肯聆聽同耐心解答, 於是就keep住睇佢,
其實佢唔算出名, 但我覺得佢幾夾我, 睇佢幾舒服.

下次11/8覆診, 到時都17w幾啦~~

冇攞假呀, 因為感覺都唔算好嚴重, 只係多休息飲多d水,
我諗可能係前幾日同舊同事食飯, 人多, 交叉感染,
好在已經好反好多.
36吋係肚, 唔係腰, 不過腰都唔差好遠啦, 都過左3字啦
d同事話我個肚大得好快, 所以我都有自己磅下, 度下,
唔想肥得太多, 對bb同媽媽都唔太好, 希望埋單時合格

你都應該就快做iui啦喎, 記得放丁後放鬆d, 唔好太緊張,
keep住心情開朗, 好快又做媽媽啦~~


子爵府

積分: 13137


126#
發表於 11-7-24 16:55 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-24 14:13
你好勁阿
我唔敢自己打

我今日中午打咗加粉嗰枝呀!
老公今日off, 我怕有咩問題, 都可以揾佢幫手.

真係嚇到手都震呀! 期間仲有少少意外.... 不過, 最後, 用咗10mins 左右, 終於都成功打咗入去!
哎! 鬆咗一口氣啦!

打完之後, c6話: 哎! 我寧願車你返醫院打, 冇咁驚呀!

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


127#
發表於 11-7-24 17:07 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-24 14:37
之前有屋企人睇過游醫生, 覺得佢都幾好,
好肯聆聽同耐心解答, 於是就keep住睇佢,
其實佢唔算出名, 但我覺 ...

睇游醫生, 每次檢查要幾多錢?
仁安係$1000. (我係指dr tung, 其他doctors 應該平d.)
因為法國近我公司呀!所以問定先囉!
駛唔駛等好耐?

法國d 位都好full吓,佢比你17w先CONFIRM 都算幾好啦! 仲未比訂金嗎?

我聽講, 只要你食多D protein 食物, 咁就會bb 長肉, 你唔長肉架啦! 唔知係咪真的呢?

係呀! 預計next friday 左右就做iui 啦! 好似好快咁.... 打多2枝排卵針, 就可以去check
egg size. 唔知到時可唔可以自己打埋破卵針呢? 好似難打d.......

我都try my best 去令自己放鬆, 做運動, 睇書, 上bk.... 不過, 個肚開始有d 谷谷地,
過多幾日會更谷, 到時恐怕做唔到運動囉!


I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


128#
發表於 11-7-24 17:29 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-24 17:07
睇游醫生, 每次檢查要幾多錢?
仁安係$1000. (我係指dr tung, 其他doctors 應該平d.)
因為法國近我公司呀! ...
游醫生係駐院醫生, 收費我覺得好抵睇,
診金$230, 照超聲波會收treatment fee $140, 多數會比返2-3張相你,
另再睇下要唔要藥, 藥另計.

我睇開, 會book定, 如果醫生冇咩突發手術做, 一般都係等幾個字,
攞藥就要睇多唔多人, 多人有時都要等好耐, 但一般檢查好少要藥,
可能我之前都睇開, 算幾熟, 加上佢係駐院醫生, 會易d攞位,
7w時睇佢已經即刻幫我留位, 但醫院規定, 16w前要決定同比訂,
我咁啱17w覆診, 佢先比我17w決定.

其實佢地d位都唔憂冇人要, 聽聞有好多人仲waiting緊,
另一樣我覺得游醫生幾好既係佢唔會迫人, 我會同佢講我想點,
佢再比d專業意見+盡量去幫我, 唔會迫人做決定, 又唔會好趕咁睇証.

自從有左之後, 想食咩已經唔係咁易控制, 有d平時唔食既, 會突然好想食,
有d知道健康對身體好既, 就睇到都唔想食...... 而家都係盡量少油清d咁~~

咁你應該8月頭就派彩啦喎, 到時再休息多幾個星期安下胎先返工,
時間預得幾好呀, 我既經驗就6w-9w最辛苦, 過左9w就開始好轉.


男爵府

積分: 7674


129#
發表於 11-7-24 22:19 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-24 16:55
我今日中午打咗加粉嗰枝呀!
老公今日off, 我怕有咩問題, 都可以揾佢幫手.

係阿 好危險架
姑娘有教過我, 但佢話你驚就反黎打啦
我唔係驚痛 我係驚搵唔中血管 同出藥太快


大宅

積分: 1843


130#
發表於 11-7-24 22:34 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

辛苦晒你地! 希望你地第時bb知道你地既付出! 好好考順你地!


大宅

積分: 1843


131#
發表於 11-7-24 22:36 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

你唔見我已經上得好密咩? 我就係唔知時間點過!

點評

zarara188  係喎! 有冇check 到綠d? 有起色未呀?  發表於 11-7-25 19:04
zarara188  係呀! 你上得密咗好多呀! 你唔駛工咩?  發表於 11-7-25 19:01


大宅

積分: 1597


132#
發表於 11-7-24 23:43 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-24 12:03
因為一枝gonal-f 450iu 針筆 入面total 只得450iu+75iu, 可以分7日打, 但我要打9日, 所以,
另外2日的針藥, ...
HI, 請問你在仁安做IUI大約幾錢1CYCLE?
我都想試一試IUI, 因為已高齡!


大宅

積分: 1597


133#
發表於 11-7-24 23:51 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 17:57
我上次排都OK, 半年左右就見到dr tung. 因為嗰時打去診所, 姑娘話無得排, 但可以waiting list. 咁我咪照落 ...

想問一下7-8K是一CYCLE嗎?
包唔包埋化驗費?
我想了解清楚IUI一次約幾錢(整個療程)?
一萬元可以做到嗎?
DR.TUNG唔收新症, 咁有無其他DR. 介紹呢?

謝謝~~

點評

zarara188  dr siu 好似越來越人睇. 不過, 佢唔係仁安的.  發表於 11-7-25 19:04


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


134#
發表於 11-7-25 11:21 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-25 11:37 編輯
Bearstar 發表於 11-7-24 22:34
回覆 zarara188 的帖子

辛苦晒你地! 希望你地第時bb知道你地既付出! 好好考順你地!

你幾時知結果呀? 係咪呢幾日呀? 如果呢幾日又真係難捱D既.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


135#
發表於 11-7-25 11:25 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-24 16:55
我今日中午打咗加粉嗰枝呀!
老公今日off, 我怕有咩問題, 都可以揾佢幫手.

咁打嗰枝粉針痛唔痛呀? 咁下一枝係諗住自己打? 還是去醫院打?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


136#
發表於 11-7-25 11:34 |只看該作者
惠媽媽 發表於 11-7-24 23:51
想問一下7-8K是一CYCLE嗎?
包唔包埋化驗費?
我想了解清楚IUI一次約幾錢(整個療程)?

7-8K係未計你驗血, 照輸卵管嗰D, 如果你要計埋, 你預第1次IUI就要萬多D啦! 第2次或之後做IUI $7-8K 就得.

睇吓你想揾快D可以做IUI? 因為有口碑既醫生要預排成年時間先見到.


大宅

積分: 1507


137#
發表於 11-7-25 16:01 |只看該作者
Hi All,

請問你地有冇人知董醫生有冇機會再收新症呢??

點評

zarara188  你可以打去試吓可唔可以入 waiting list名單  發表於 11-7-25 19:08


子爵府

積分: 13137


138#
發表於 11-7-25 18:59 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-24 17:29
游醫生係駐院醫生, 收費我覺得好抵睇,
診金$230, 照超聲波會收treatment fee $140, 多數會比返2-3張相你,
...

你講到佢咁好, 我9月又想睇游醫生tim!! hehee... (比我發吓白日夢都好呀!!!你睇我幾樂觀!^^)

哦.. 原來你已經 遲咗1 week 先覆實佢要唔要個位, 咁都好過要一早比咗訂先啦!

我其實識人係法國做, 有姑娘, 亦有修女. 2樣我都識. 不過, 我問過佢地, 係唔會有discount 架!
我問佢游醫生好唔好, 佢話都算係法國最多人睇的駐診dr. 你冇揾錯人啦!
比多粒定心丸你食先! ^^

我都知有d 人大肚後, 會好choisy, 咀diu 好多架! 口味/胃口又會唔同咗喎!
果d 你睇到都唔想食嘅嘢, 唯有good一聲吞咗佢啦! 有冇日日飲奶, 食cheese?

係呀! 你講得好啱呀! 希望休息一下先去返工會好d 啦! if bingo 的話... 咁就very perfect la!
thanks god!!!


I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


139#
發表於 11-7-25 19:00 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-24 22:19
係阿 好危險架
姑娘有教過我, 但佢話你驚就反黎打啦
我唔係驚痛 我係驚搵唔中血管 同出藥太快

我唔係打血管ga, 我打肚揇架!
咩為之出藥太快? 你係指針?

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


140#
發表於 11-7-25 19:00 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-24 22:34
回覆 zarara188 的帖子

辛苦晒你地! 希望你地第時bb知道你地既付出! 好好考順你地!

hehee.... 係又唔拘呀!!
I just want to have healthy babies!

首頁
56789...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo