jennynini 發表於 11-7-24 17:29 
游醫生係駐院醫生, 收費我覺得好抵睇,
診金$230, 照超聲波會收treatment fee $140, 多數會比返2-3張相你,
...
你講到佢咁好, 我9月又想睇游醫生tim!! hehee... (比我發吓白日夢都好呀!!!你睇我幾樂觀!^^)
哦.. 原來你已經 遲咗1 week 先覆實佢要唔要個位, 咁都好過要一早比咗訂先啦!
我其實識人係法國做, 有姑娘, 亦有修女. 2樣我都識. 不過, 我問過佢地, 係唔會有discount 架!
我問佢游醫生好唔好, 佢話都算係法國最多人睇的駐診dr. 你冇揾錯人啦!
比多粒定心丸你食先! ^^
我都知有d 人大肚後, 會好choisy, 咀diu 好多架! 口味/胃口又會唔同咗喎!
果d 你睇到都唔想食嘅嘢, 唯有good一聲吞咗佢啦! 有冇日日飲奶, 食cheese?
係呀! 你講得好啱呀! 希望休息一下先去返工會好d 啦! if bingo 的話... 咁就very perfect la!
thanks god!!!
I just want to have healthy babies!