想生BB

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   1


大宅

積分: 1965


121#
發表於 11-8-17 19:51 |只看該作者
我想問, 大家試紅d, 是不是天天? 是不是驗前二小時唔飲水?咁食水果算唔算? 咁又唔飲又唔食, 即係放工返屋企後要等夜些先食飯?

你地覺唔覺得好有影響?

點評

hksugar  我就點都做唔到兩小時一啖水都唔飲  發表於 11-8-17 20:25


大宅

積分: 3256


122#
發表於 11-8-17 20:24 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

我之前都有用,但實在很心痛....而且無得REFILL,好似好浪費個哈哈笑
不過真係比紅D搞到一團雲,但又買了很多>.<

點評

hsm903  網上有哈哈笑refill  發表於 11-8-20 23:26
mrs_b_lam  我都比紅d搞到R晒頭  發表於 11-8-17 21:03


大宅

積分: 1965


123#
發表於 11-8-17 21:01 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

即係紅d唔準呀?

點評

hksugar  唔係唔準,係我點都去唔到100%羅  發表於 11-8-19 17:57


大宅

積分: 2878


124#
發表於 11-8-17 23:29 |只看該作者
我今個cycle無望了,c6 dodo失敗,唔夠硬入不到便射了,我好失望,已經兩次排卵期都係咁,真係唔知幾時先成功


複式洋房

積分: 186


125#
發表於 11-8-18 13:40 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

不要甘唔開心,我們下個cycle一齊再努力!我諗我們下次由day1開始唔好dodo until排卵,我費事我c6到時話壓力太大,甘隔甘多日應該好d!




複式洋房

積分: 186


126#
發表於 11-8-18 13:45 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

仲有,我都仲未叫到我c6去check丁丁,可能就啱排卵dodo,但原來係d丁丁有問題,甘都冇鬼用,甘多年都冇避孕,實有問題啦!c6番工已好大壓力,又煙又酒,都無望了!




男爵府

積分: 6137


127#
發表於 11-8-18 14:28 |只看該作者

回覆:lpc812 的帖子

c6 有冇話戎煙?




大宅

積分: 2878


128#
發表於 11-8-18 23:11 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

有人話最好排卵前要dodo清下d丁丁!不過一do 左之後就唔得,似乎眞的只可有哈哈笑先do




大宅

積分: 1965


129#
發表於 11-8-19 23:52 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

今日第一次用哈哈笑, 點知error, 浪費曬, 嗚~~~~~

唔知係唔係放入 vivi 度, 耐得滯呢? 我正接放入杯, 放左10秒..........


大宅

積分: 3256


130#
發表於 11-8-20 09:44 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

我用哈哈笑時唔洗用杯的, 直接CHECK....3-5秒就OK的了


大宅

積分: 4204


131#
發表於 11-8-20 10:14 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

各JM努力呀我都係31/7~Day 1 應該幾時可開始用紅d,check 呢謝謝




男爵府

積分: 6137


132#
發表於 11-8-20 10:26 |只看該作者

回覆:TeresaTsui118 的帖子

可以開始la我DAY 10 開始




大宅

積分: 3256


133#
發表於 11-8-20 11:23 |只看該作者
回覆 Ivy114 的帖子

??其實現在還可DODO嗎???我14/8已排卵?
但見大家仲努力中我是否又MISS左D野


男爵府

積分: 6137


134#
發表於 11-8-20 13:35 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

交多d 機會大d




大宅

積分: 3276

畀面勳章


135#
發表於 11-8-20 14:16 |只看該作者
回覆 Ivy114 的帖子

HOPE SO


大宅

積分: 1965


136#
發表於 11-8-20 14:20 |只看該作者

回覆 回覆:hksugar的帖子

今日都試過先,好驚又唔得,又浪費吵,咁貴!




男爵府

積分: 6137


137#
發表於 11-8-20 18:39 |只看該作者

回覆:atny 的帖子

Add oil




大宅

積分: 4204


138#
發表於 11-8-20 19:19 |只看該作者

引用:各JM努力呀我都係31/7~Day+1+應該幾時可開

原帖由 TeresaTsui118 於 11-08-20 發表
各JM努力呀我都係31/7~Day 1 應該幾時可開始用紅d,check 呢謝謝



...
Sorry 我嘅意思係排卵後幾時可以開始用紅d,check bingo




大宅

積分: 3256


139#
發表於 11-8-20 21:32 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

係...用哈哈笑係好準, 但真的很心痛


大宅

積分: 3256


140#
發表於 11-8-20 21:34 |只看該作者
本帖最後由 hksugar 於 11-8-20 21:35 編輯

回覆 Ivy114 的帖子

但有時會想如果中左做得多會否影響...我是否很傻

首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo