想生BB

跳至

首頁
56789...16

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30303


121#
發表於 11-8-29 02:47 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+BOBO6+於+11-8-29+01:53+

原帖由 BOBO6 於 11-08-29 發表
本帖最後由 BOBO6 於 11-8-29 01:53 編輯
yeah




珍珠宮

積分: 30303


122#
發表於 11-8-29 02:59 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-8-29 01:55
好勤力呀
邊日DODO,邊日排卵,有冇排卵DO多D

dodo - day 6, 9, 11(紅d有控), 13(紅d深粗), 14(紅d淺線), 15(紅d白雪雪), 18(紅d白雪雪)...


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


123#
發表於 11-8-29 03:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


124#
發表於 11-8-29 03:49 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-29+02:59+dodo+-+da

原帖由 BOBO6 於 11-08-29 發表
大包圍DODO,應該BINGO啦,我已拖實你了
希望啦





大宅

積分: 2254


125#
發表於 11-8-29 07:22 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

我 8月7日 day1 cycle 平均32-34日!今個月有家人來探我,住在我家,不便激戰,只係 day 17 快do左一次咋,我見day 16 36.2度, day17 就36.6度,好似有機會排卵咋,否則想呢個月休息休息!今日 day23,個胸有脹,不過就無以往經前14日就開始脹痛,有些腰痛,平時就經前一兩天先痛!希望今次咁好彩一次中就好啦!




禁止發言

積分: 1853


126#
發表於 11-8-29 08:41 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


127#
發表於 11-8-29 16:40 |只看該作者

引用:我+8月7日+day1+cycle+平均32-34日!今個月

原帖由 mansoklam 於 11-08-29 發表
我 8月7日 day1 cycle 平均32-34日!今個月有家人來探我,住在我家,不便激戰,只係 day 17 快do左一次咋, ...





複式洋房

積分: 331


128#
發表於 11-8-29 19:10 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-29+02:59+dodo+-+da

原帖由 BOBO6 於 11-08-29 發表
大包圍DODO,應該BINGO啦,我已拖實你了
我都係大包圍!希望bingo la!!! 我地拖住齊齊中!




男爵府

積分: 7674


129#
發表於 11-8-29 19:18 |只看該作者

引用:我諗我今個cycle都係失敗多...... +

原帖由 羊嘉嘉 於 11-08-29 發表
我諗我今個cycle都係失敗多......
點解阿?




禁止發言

積分: 1853


130#
發表於 11-8-29 20:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-08-29+發表我諗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


131#
發表於 11-8-29 22:23 |只看該作者
今個cycle, 排卵期已算是天時地利人和吓進行, 如果失敗, 真係冇咩心機再努力

點評

rcbaby  好多人攪4,5年架, 唔好放棄  發表於 11-8-30 15:40


珍珠宮

積分: 30303


132#
發表於 11-8-29 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BOBO6+於+11-08-29+發表大包

原帖由 jaycee2011 於 11-08-29 發表
我都係大包圍!希望bingo la!!! 我地拖住齊齊中!





珍珠宮

積分: 30303


133#
發表於 11-8-29 23:21 |只看該作者

引用:今個cycle,+排卵期已算是天時地利人和吓進

原帖由 katrinamama 於 11-08-29 發表
今個cycle, 排卵期已算是天時地利人和吓進行, 如果失敗, 真係冇咩心機再努力 ...
never give up




複式洋房

積分: 110


134#
發表於 11-8-29 23:22 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

加油,各位JM!




大宅

積分: 3375


135#
發表於 11-8-30 01:40 |只看該作者
in my 2wks wait now...it's going to be a long long 2 wks, cause this cycle we work hard


大宅

積分: 3375


136#
發表於 11-8-30 01:42 |只看該作者
回覆 becky1108 的帖子

yup, finally on day20


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


137#
發表於 11-8-30 02:04 |只看該作者

引用:Quote:BOBO6+發表於+11-8-29+01:55+好勤力

原帖由 qqj 於 11-08-29 發表
dodo - day 6, 9, 11(紅d有控), 13(紅d深粗), 14(紅d淺線), 15(紅d白雪雪), 18(紅d白雪雪)... ...
你勤力得好緊要



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


138#
發表於 11-8-30 02:04 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-29+02:59+dodo+-+da

原帖由 BOBO6 於 11-08-29 發表
大包圍DODO,應該BINGO啦,我已拖實你了
Hi, long time no c



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


139#
發表於 11-8-30 04:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-08-29+發表dodo+-+

原帖由 siutreasure 於 11-08-30 發表
你勤力得好緊要
上個cycle唔密,所以今個試密d




侯爵府

積分: 24474


140#
發表於 11-8-30 08:26 |只看該作者
我今個cycle開了3日工.....上一個cycle剛病了, 紅d又唔係太深色.....今個cycle 身體情況算係好好, 咁岩又可夾岩時間開了3日工...如果失敗, 下個cycle真係唔知點算........我上上個cycle 43日, 今個cycle day 15已check到紅d深粗, 好難得......對於我來說, cycle唔準的人, 下一次又唔知等幾時....

今日係紅d深粗後7日, 我呢兩日個胸好痛呀....你地有冇??

首頁
56789...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo