想生BB

跳至

首頁
56789...21

尾頁
   3


別墅

積分: 984


121#
發表於 11-9-1 12:34 |只看該作者
mama_2001 發表於 11-9-1 12:11
回覆 adawmy 的帖子

Haha....你形容得好貼切呀.......

係未一講就明呢?? 哈哈~


大宅

積分: 1683

畀面勳章


122#
發表於 11-9-1 12:44 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

Yes, exactly......


大宅

積分: 2277


123#
發表於 11-9-1 14:38 |只看該作者

引用:我係11/8+day+1+,幾時驗係最好!今日係day

原帖由 MaryB 於 11-08-31 發表
我係11/8 day 1 ,幾時驗係最好!今日係day 20!今早用紅D無線,係吾係早左d?應該幾時再check ???



...
Me2!我12/8 day1,用紅D都冇線呀!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


124#
發表於 11-9-1 16:24 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

HAHAHAHAHAHAHHAA, 你真係形容得好好笑呀!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


125#
發表於 11-9-1 18:38 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

桃桃.....你12/aug 係day 1 , 我係13/aug....進入最後14日倒數啦~~~~~緊張嗎????


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


126#
發表於 11-9-1 18:39 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

如果你好緊張既...就7,8號可以check 架啦~~ 應該m前4-5日可以check到架!


大宅

積分: 2521


127#
發表於 11-9-1 21:37 |只看該作者
我都係12/8 DAY 1...


別墅

積分: 984


128#
發表於 11-9-1 22:05 |只看該作者

引用:我都係12/8+DAY+1...

原帖由 snowyeung 於 11-09-01 發表
我都係12/8 DAY 1...
Me 2!不過我諗住M小姐遲左黎至check!




別墅

積分: 984


129#
發表於 11-9-2 12:31 |只看該作者
今日Day 22啦!!! 仲有10日倒就知道結果啦!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


130#
發表於 11-9-2 15:55 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我今日都21 day la~~~~~ 好緊張好緊張! 不過我一直都無特別拉絲既分泌....會唔會仲未排卵架?!??!?! 好苦惱!


大宅

積分: 2277


131#
發表於 11-9-2 16:06 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 桃桃.....你12/aug+係da

原帖由 jocat102 於 11-09-01 發表
回覆 桃桃 的帖子

桃桃.....你12/aug 係day 1 , 我係13/aug....進入最後14日倒數啦~~~~~緊張嗎????
少少啦!
不過我黎幾個月cycle超長成43日,所以今日day 21都可能未排egg喔!




別墅

積分: 984


132#
發表於 11-9-2 16:15 |只看該作者
本帖最後由 adawmy 於 11-9-2 16:16 編輯
jocat102 發表於 11-9-2 15:55
回覆 adawmy 的帖子

我今日都21 day la~~~~~ 好緊張好緊張! 不過我一直都無特別拉絲既分泌....會唔會仲未 ...

咁你有冇邊幾日係特別多分泌特別濕潤的? 因為有D人係冇好明顯的拉絲分泌的~ 唯有係特別濕個幾日勤力D啦~

我今個月都遲左排卵,Day 20先至排,今日至Day 22,有排都未check得住,哈哈~


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


133#
發表於 11-9-2 16:22 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我唔係好覺得我有邊日特別濕潤...我前2個日...都有一pat野出黎架...對上一個月....有呢一pat野之後一個星期就m到la.......(其實會唔會排卵後一個星期就m到?? 定係我feel錯左??? )
今個月就未有...我怕我係未到呀...不過小腹呢2日都有d陰陰痛.....唔知點解呢???


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


134#
發表於 11-9-2 16:23 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

桃桃...我都係啦~~ d period super 唔準 30-55日都有.....唉! 我都驚我可能未排卵


大宅

積分: 2277


135#
發表於 11-9-2 16:30 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 桃桃...我都係啦~~+d+pe

原帖由 jocat102 於 11-09-02 發表
回覆 桃桃 的帖子

桃桃...我都係啦~~ d period super 唔準 30-55日都有.....唉! 我都驚我可能未排卵
放工返屋企用下紅啲先!不過我得返8支咋!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


136#
發表於 11-9-2 16:37 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

得返8枝...可能唔係好夠用喎~ 唔係一日要用2枝咩??


別墅

積分: 984


137#
發表於 11-9-2 17:43 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 得返8枝...可能唔係好夠

原帖由 jocat102 於 11-09-02 發表
回覆 桃桃 的帖子

得返8枝...可能唔係好夠用喎~ 唔係一日要用2枝咩??
如果你分泌唔係咁容易分辨到係未排卵,一係你用埋紅d+量埋體溫雙管齊下然後重點出擊啦,不過我呢兩個方法都唔係好識得用!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


138#
發表於 11-9-2 18:04 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我見好多jm 用紅d + 量體溫攪到好大壓力...紅d要一日check 2次.....體溫又要同一時間未講野未郁個陣量.....真係有dd 難度......我唔想咁~~~


別墅

積分: 984


139#
發表於 11-9-2 18:32 |只看該作者

引用:回覆+adawmy+的帖子 我見好多jm+用紅d+++

原帖由 jocat102 於 11-09-02 發表
回覆 adawmy 的帖子

我見好多jm 用紅d + 量體溫攪到好大壓力...紅d要一日check 2次.....體溫又要同一時間 ...
咁又係呀,壓力都會好影響bingo,呢個亦係我冇用紅d同量體溫的原因。一係勤力搭夠,但又要睇另一方係未都ready一齊去勤力!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


140#
發表於 11-9-2 18:35 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

adawmy........咁我c9 都好配合我既......可能佢都好想bingo到la, 呵呵呵呵!
不過我係驚成日白費左佢既努力啫~~~~想等排卵個陣一擊即中丫嘛!

首頁
56789...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo