想生BB

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


121#
發表於 11-9-5 22:01 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 21:51
我不嬲都係先黎1-2日啡先見紅, 中醫講話咁樣唔係好既現象. 我早幾個月轉左個中醫之後, 6, 7月都係上午黎啡 ...

我上個cycle睇中醫調理, 但cycle仍是40幾日, 又噪, 最終失敗....今個cycle我食了卵子維生素, 在day 17紅d已深粗....起埋cycle唔駛咁耐, 失敗都快d可以再努力


大宅

積分: 2335


122#
發表於 11-9-5 22:05 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 21:59
你都識得話就算BINGO都有谷M FEEL, 可能你都中呢. 咁大家放鬆D. 過多2日再上黎睇下有無好消息啦! ...

多謝你的安慰.
不過, 我每個月大約呢幾日就會谷M架啦,佢好似timer咁...
以前, 未諗住生, 會覺得好好, 可以提醒自己就嚟M, 準備定, 唔使返緊學或返緊工, 突如其來.
以家, 個個月都唔想佢提醒. 如果我過咗D12先谷, 我都仲有啲信心架...唉


大宅

積分: 2856


123#
發表於 11-9-5 22:06 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-5 21:58
我今個CYCLE第一次睇,依家仲飲緊藥。
剛才有谷M FEEL,都仲要飲,仲有3日藥.....覺得自己好似好傻:unknow ...

點會傻呀? 呢度好多JM為左生仔真係咩都試架. 就算傻都大把人陪你啦. 包括我自己呀, 我飲左中藥都年幾啦. 真係要好有恆心架. 但為左自己身體好D先可以生BB, 再辛苦都值得架!

大家一齊努力啦!


大宅

積分: 2335


124#
發表於 11-9-5 22:11 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 22:06
點會傻呀? 呢度好多JM為左生仔真係咩都試架. 就算傻都大把人陪你啦. 包括我自己呀, 我飲左中藥都年幾啦. ...

我都見呢到好多JM真係好有毅力同恆心。
你飲咗年幾,好厲害。有無覺得身體好咗呀?
醫師有無幫手計埋邊日開工?


侯爵府

積分: 24474


125#
發表於 11-9-5 22:11 |只看該作者
我都好唔開心....雖然話就話好似叫自己放鬆, 但到了失敗時, 原來先知自己係好care....其實失敗唔緊要, 但係身邊如果有d熟朋友/同事試了一兩次bingo, 就唔好受...


侯爵府

積分: 24474


126#
發表於 11-9-5 22:14 |只看該作者
心情就好似係好努力讀書, 做好功課, 但成績唔理想.....相反, 有d人唔駛點讀, or臨急抱伄腳, 但靠少少運又有好成績, 好似好唔抵....


大宅

積分: 2856


127#
發表於 11-9-5 22:16 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 22:01
我上個cycle睇中醫調理, 但cycle仍是40幾日, 又噪, 最終失敗....今個cycle我食了卵子維生素, 在day 17紅d ...

會唔會呢個醫師唔夾你呀? 有無試過轉第2個睇下有無改善? 我之前都有諗過食卵子維生素, 但食呢隻又唔可以飲中藥, 所以都係無買黎食.

希望你食卵子維生素可能幫到你快D BINGO!!


大宅

積分: 2335


128#
發表於 11-9-5 22:19 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 22:11
我都好唔開心....雖然話就話好似叫自己放鬆, 但到了失敗時, 原來先知自己係好care....其實失敗唔緊要, 但係 ...

係呀...我本來係一個好容易入睡,又一覺瞓到大天光嘅人.
但呢個月,好多晚都會半夜醒,臨瞓前又好多嘢諗。
原來自己係好緊張。


侯爵府

積分: 24474


129#
發表於 11-9-5 22:20 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 22:16
會唔會呢個醫師唔夾你呀? 有無試過轉第2個睇下有無改善? 我之前都有諗過食卵子維生素, 但食呢隻又唔可以飲 ...

我之前睇何醫師, 飲完好似好熱氣.......我都睇過其他醫師, cycle都係35-45日......我都知食卵子維生素不可同中藥同服, 所以我冇睇中醫, 因煲藥都幾煩.....


侯爵府

積分: 24474


130#
發表於 11-9-5 22:23 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-5 22:19
係呀...我本來係一個好容易入睡,又一覺瞓到大天光嘅人.
但呢個月,好多晚都會半夜醒,臨瞓前又好多嘢諗。 ...

其實今個月我覺得自己狀態都好好, 時間又岩, 又test到紅d笑哈哈......但失敗都冇辦法, 下個cycle都唔知test幾耐紅d先有深粗


大宅

積分: 2856


131#
發表於 11-9-5 22:30 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 22:11
我都好唔開心....雖然話就話好似叫自己放鬆, 但到了失敗時, 原來先知自己係好care....其實失敗唔緊要, 但係 ...

你唔好唔開心啦, 話比你知, 我今年3月都小X, 之後每次出街見到D大肚婆都唔想見到佢地, 上個有個朋友有左3個月, 我係真心恭喜佢, 但佢唔知我有幾傷, 佢好開心咁同我講照超聲波情形, 同埋比我睇佢個肚. 當時我個心裂開咁. 返到屋企, 都忍唔住係老公面前喊! 佢安慰返我話無人催我地生仔. 最緊要調理好自己先. 我明, 但內心仍然唔開心. 最近, 有個同事岩岩有左, 又再一次令我不停怨天尤人, 不停諗點解人地咁好彩可以咁順利生個BB出黎, 點解人地咁容易有BB, 點解偏偏自己咁唔好彩. 我有上黎呻架, 睇完其他JM安慰之後, 個心理都好左好多. 記住"祝福別人也等如祝福自己". 呢句係其中一個JM點醒我架.

唔好再唔開心啦, 多D上黎同我地傾下計個心都舒服D架.

祝大家都早孕!


大宅

積分: 2335


132#
發表於 11-9-5 22:33 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-5 22:23
其實今個月我覺得自己狀態都好好, 時間又岩, 又test到紅d笑哈哈......但失敗都冇辦法, 下個cycle都唔知tes ...

我啱啱睇到你另一個POST,你呢個CYCLE 24/25號先排,噚日應該係排卵後D10左右,綠D無反應好正常架。
我反而擔心你流血絲。聽朝D12,你試下再CHECK綠D,再見紅,最好睇醫生。


大宅

積分: 2335


133#
發表於 11-9-5 22:36 |只看該作者
本帖最後由 JgB 於 11-9-5 22:39 編輯
喵喵^^ 發表於 11-9-5 22:30
你唔好唔開心啦, 話比你知, 我今年3月都小X, 之後每次出街見到D大肚婆都唔想見到佢地, 上個有個朋友有左3 ...

我都覺得同你哋傾下,個心舒服好多。
大家一齊加油!


侯爵府

積分: 24474


134#
發表於 11-9-5 22:36 |只看該作者
多謝各位, 大家上o黍傾吓希望時間過得快d...現在我成日要check住M到未, 成日仍住下面有野流出, 又要墊M巾, 好煩.


複式洋房

積分: 447


135#
發表於 11-9-5 22:51 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

我今次試第4個cycle啦!呢幾日又開始谷m feel啦,我今次係試第2胎!之前第一胎係試1個cycle就中咗,所以今次試第2胎到第4個cycle都未成功,真係有d失望,原來一次得,第2次係唔會好似第1胎想像中咁easy,可能我坐月坐得唔好身體差咗,先會令我今次難成功啦(呢d都係自己諗,唔知關唔關事)!而家又要望多個月啦!




男爵府

積分: 8511


136#
發表於 11-9-6 00:12 |只看該作者
唉.....我呢兩日都有D啡紅, 又唔正正經經來M喎.

好快又要數DAY 1 喇.


珍珠宮

積分: 30303


137#
發表於 11-9-6 00:39 |只看該作者
JgB 發表於 11-9-5 19:34
新開始,繼續加油!

大家加油!


珍珠宮

積分: 30303


138#
發表於 11-9-6 00:49 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-9-4 22:04
我同你一樣

重新振作, 賽後檢討, 再嚟過...唔理咁多, 總之排卵期隔日dodo


珍珠宮

積分: 30303


139#
發表於 11-9-6 00:53 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 21:51
我不嬲都係先黎1-2日啡先見紅, 中醫講話咁樣唔係好既現象. 我早幾個月轉左個中醫之後, 6, 7月都係上午黎啡 ...

我ec都係咁講, 所以尋日一嚟就紅, ec 話證明身體好左, 身體好先易bingo...


珍珠宮

積分: 30303


140#
發表於 11-9-6 01:01 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-5 22:16
會唔會呢個醫師唔夾你呀? 有無試過轉第2個睇下有無改善? 我之前都有諗過食卵子維生素, 但食呢隻又唔可以飲 ...

d jm話如果cycle準唔好食...會亂...

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo