想生BB

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   2


男爵府

積分: 6375


121#
發表於 11-8-29 17:31 |只看該作者

引用:我有用驗孕棒check,結果白雪雪:( P.S.我

原帖由 littlebaby1987 於 11-08-29 發表
我有用驗孕棒check,結果白雪雪:(

P.S.我紅d係用'秀兒排卵試紙'(大衛牌排卵紙係紅色,而秀兒係綠色). ...
唔好心急,過幾日就知結果




大宅

積分: 2295


122#
發表於 11-8-29 18:20 |只看該作者

引用:希望大家快快+BINGO+呀

原帖由 wingwong122 於 11-08-29 發表
希望大家快快 BINGO 呀
.
但願如此;)。
God bless all of you^^




大宅

積分: 2295


123#
發表於 11-8-31 10:35 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

Hello,我day32喇,仲未黎m呀,唔知有冇機會bingo呢
但我怕經期不準,如果過多幾日都仲未黎m,先驗孕~

JM們你地有冇好消息呀?




男爵府

積分: 6375


124#
發表於 11-8-31 10:43 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我對自己幾時排卵一頭冒水





大宅

積分: 2295


125#
發表於 11-8-31 10:45 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

點解呀,你唔係有用哈哈笑同紅d咩?




男爵府

積分: 6375


126#
發表於 11-8-31 11:11 |只看該作者

引用:點解呀,你唔係有用哈哈笑同紅d咩? +

原帖由 littlebaby1987 於 11-08-31 發表
點解呀,你唔係有用哈哈笑同紅d咩?
我今早體溫36.9, 但唔知同厚被有冇關。去洗手間後再量就36.6.... 今日day20, 紅d day 17有深線。體溫由d17, 36.2開始上。琴日36.3.... 冇出現過低溫。所以唔知幾時排




男爵府

積分: 5860

畀面勳章


127#
發表於 11-8-31 12:03 |只看該作者
今日day 30, m未到, 繼續等~等~等~


大宅

積分: 2295


128#
發表於 11-8-31 12:59 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

一於咩都唔好理,既然都唔知幾時排卵,你地keep住2-3日就dodo一次,博下都好~




男爵府

積分: 6375


129#
發表於 11-8-31 13:01 |只看該作者

引用:一於咩都唔好理,既然都唔知幾時排卵,你地

原帖由 littlebaby1987 於 11-08-31 發表
一於咩都唔好理,既然都唔知幾時排卵,你地keep住2-3日就dodo一次,博下都好~



...
其實已連do4日,今晚再黎




大宅

積分: 2295


130#
發表於 11-8-31 13:04 |只看該作者

回覆:PeggieLam 的帖子

你有冇食藥架?




男爵府

積分: 5860

畀面勳章


131#
發表於 11-8-31 13:18 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

有呀, 今個cycle第一次食, day 3 (4/8) 開始食, 食咗5日, 不過我自己無check開排卵同體溫, 怕心情緊張, 所以而家都唔知幾時黎m....


男爵府

積分: 6375


132#
發表於 11-8-31 13:20 |只看該作者

引用:你有冇食藥架? +

原帖由 littlebaby1987 於 11-08-31 發表
你有冇食藥架?
食咩藥?




男爵府

積分: 5860

畀面勳章


133#
發表於 11-8-31 13:25 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

我食排卵藥


大宅

積分: 2295


134#
發表於 11-8-31 13:25 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

排卵藥:)




男爵府

積分: 6375


135#
發表於 11-8-31 13:33 |只看該作者

回覆:littlebaby1987 的帖子

有呀,呢個cycle食咗。可能因為一邊有多囊




大宅

積分: 2090


136#
發表於 11-8-31 23:40 |只看該作者

回覆 回覆:babycheema的帖子

請問醫生點樣同你檢查啊?驗血?



url=http://www.youngnutrition.net][/url


大宅

積分: 2090


137#
發表於 11-8-31 23:48 |只看該作者

引用:回覆 豬大媽 的帖子 我由七月份完左m用紅d

原帖由 babycheema 於 11-08-29 發表
回覆 豬大媽 的帖子

我由七月份完左m用紅d check
babycheema
請問你是否整個七月都沒有蛋清咁嘅分泌呀?



url=http://www.youngnutrition.net][/url


男爵府

積分: 6375


138#
發表於 11-8-31 23:55 |只看該作者

引用:請問醫生點樣同你檢查啊?驗血? +

原帖由 豬大媽 於 11-08-31 發表
請問醫生點樣同你檢查啊?驗血?
照超陰




大宅

積分: 1509


139#
發表於 11-9-1 12:25 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-31 13:01
其實已連do4日,今晚再黎

好勁呀.... 我唔得啦


男爵府

積分: 5860

畀面勳章


140#
發表於 11-9-1 13:12 |只看該作者
等到幾時先check好呢....

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo