想生BB

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 9691


121#
發表於 11-9-7 18:08 |只看該作者
Vixen 發表於 11-9-7 17:57
其實我覺得, 齋睇把脈唔可能睇到咁多嘢
如果真係把唔到, 佢又唔可以同你講佢把唔到, 冇面架嘛
不過喎, 你 ...
咁又係, ec都係要面既人...
我都知何ec好多人睇, 所以都係試下睇下可唔可以調返好d經, 經唔準好難有bb....
你有冇學其他jm, 翻煲羅ec既藥呀?


大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


122#
發表於 11-9-7 18:17 |只看該作者

引用:Quote:Vixen+發表於+11-9-7+17:57+其實我覺

原帖由 renric 於 11-09-07 發表
咁又係, ec都係要面既人...
我都知何ec好多人睇, 所以都係試下睇下可唔可以調返好d經, 經唔準好難有bb....
...
我好蠢,好聽話咁一日一劑,絕無翻煲,轉咗醫師後睇番JM啲Post先知可以用呢招,可惜已經太遲,我冇理由轉番去睇架嘛。




男爵府

積分: 9691


123#
發表於 11-9-7 18:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+renric+於+11-09-07+發表咁又

原帖由 Vixen 於 11-09-07 發表
我好蠢,好聽話咁一日一劑,絕無翻煲,轉咗醫師後睇番JM啲Post先知可以用呢招,可惜已經太遲,我冇理由轉番 ...
我之前都係好乖一日一劑,上星期開始翻煲啦,因為太貴啦!
你而家轉左邊個ec呀?好唔好呀?




大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


124#
發表於 11-9-8 08:13 |只看該作者
renric 發表於 11-9-7 18:48
我之前都係好乖一日一劑,上星期開始翻煲啦,因為太貴啦!
你而家轉左邊個ec呀?好唔好呀?



...

而家暫時轉咗何EC, 我上星期睇咗一次咋
佢話我冇問題, 食藥同戒口囉...我都唔知佢好唔好...

我呢...尋晚去交收, 買咗支探熱針...
賣家好好, 送咗兩套大衛嘅驗孕試紙俾我, 好似係新款, 唔係綠D, 係一支膠棒嚟嘅
我頭先忍唔住開咗嚟試, 用晨尿, 結果係...有條淺線...
我而家仲繄張, 唔知應該過多幾日先CHECK, 還是去買CLEARBLUE DIGITAL CHECK好...


男爵府

積分: 7926


125#
發表於 11-9-8 10:31 |只看該作者
恭喜吖!

如果我就不會買digital先,因為太敏感了。我會先買平宜的,看著每日加深,再用digital confirm, 這樣會穩陣點。

你也知道我的經驗,我想這是比較好的!

Chitchitboy


男爵府

積分: 7926


126#
發表於 11-9-8 10:39 |只看該作者
Vixen,

這樣看來law ec 又真是有料到喎!噤我又轉不轉好呢?

昨晚我post 一條新thread,內文中藥成份跟我之前看cheung ec 九成似,我應該怎做吖?好煩!


男爵府

積分: 7926


127#
發表於 11-9-8 10:41 |只看該作者
Renric,

你又點吖!得閒上嚟傾下!


大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


128#
發表於 11-9-8 11:20 |只看該作者

引用:恭喜吖!如果我就不會買digital先,因為太

原帖由 chitchitboy 於 11-09-08 發表
恭喜吖!

如果我就不會買digital先,因為太敏感了。我會先買平宜的,看著每日加深,再用digital confirm, ...
你唔好咁快恭喜我住啦,我好驚食白果呀~~~ 我唔相信我咁易有,尋日同你講嗰句:「肥雞難生蛋」我好驚呀

我都唔肯定我係唔係睇羅醫師中獎,我上個月一共睇咗三個中醫師,何醫師上星期先睇唔計啦,剩番落嚟兩個都唔知邊個係。


複式洋房

積分: 231


129#
發表於 11-9-8 11:47 |只看該作者
請指教,點解排卵後紅d有條等於有機bingo ? 紅d唔係淨係驗排卵?


男爵府

積分: 9691


130#
發表於 11-9-8 13:15 |只看該作者
wb11 發表於 11-9-8 11:47
請指教,點解排卵後紅d有條等於有機bingo ? 紅d唔係淨係驗排卵?
我見d jm話, 用紅d係排卵後check, 如果bingo既, 紅d會愈來愈深色, 到差唔多100%之後check綠d就有線架啦~


男爵府

積分: 9691


131#
發表於 11-9-8 13:18 |只看該作者
Vixen 發表於 11-9-8 08:13
而家暫時轉咗何EC, 我上星期睇咗一次咋
佢話我冇問題, 食藥同戒口囉...我都唔知佢好唔好...
恭喜呀~~~~
你而家開始要小心d呀~
你有綠d既就聽日check多次啦, 一係幾日後先用曼仔check啦~


男爵府

積分: 9691


132#
發表於 11-9-8 13:22 |只看該作者
chitchitboy 發表於 11-9-8 10:41
Renric,

你又點吖!得閒上嚟傾下!
我都係咁啦...今日day 41啦.....
紅d都係有線, 仲有白色杰身分泌, 個肚谷谷地, 同埋情緒唔係咁好, 我諗m應該就快到啦....
今個月又失敗... 真係唔知幾時先到我....

點評

Vixen  其實你有冇用綠D? 我尋日都有白色杰身分泌喎, 或者你有機呢?  發表於 11-9-9 17:23


男爵府

積分: 7926


133#
發表於 11-9-8 13:39 |只看該作者
Renric,

me too, when i saw ms.m came, i cried.......
so i decided to qiut ec law, and start to have materna in this month, have time call me, i have a long story which i told Vixen yesterday.

Vixen,

relax and relax, million supports to you................


複式洋房

積分: 231


134#
發表於 11-9-8 23:07 |只看該作者
回覆 renric 的帖子

原來係咁...
我今晚試左,排卵後7-8日,紅D有條. 希望KEEP 得住啦.


大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


135#
發表於 11-9-9 08:56 |只看該作者

引用:Quote:Vixen+發表於+11-9-8+08:13+而家暫時

原帖由 renric 於 11-09-08 發表
恭喜呀~~~~
你而家開始要小心d呀~
你有綠d既就聽日check多次啦, 一係幾日後先用曼仔check啦~
今朝用綠D,有好淡嘅粉紅色,好淺好淺,淺到要用放大鏡先望到嗰一點粉紅。而家50/50,唔敢確認係唔係。




男爵府

積分: 9691


136#
發表於 11-9-9 13:05 |只看該作者

引用:回覆+renric+的帖子 原來係咁...我今晚試

原帖由 wb11 於 11-09-08 發表
回覆 renric 的帖子

原來係咁...
如果持續加深就好大機會啦!
希望你成功!




男爵府

積分: 9691


137#
發表於 11-9-9 13:06 |只看該作者

引用:Renric,me+too,+when+i+saw+ms.m+came,+i+c

原帖由 chitchitboy 於 11-09-08 發表
Renric,

me too, when i saw ms.m came, i cried.......
chitchitboy,
我呢幾日忙返學所以冇時間打俾你tim!
今日下晝同你傾啦!




男爵府

積分: 9691


138#
發表於 11-9-9 14:49 |只看該作者
Vixen 發表於 11-9-9 08:56
今朝用綠D,有好淡嘅粉紅色,好淺好淺,淺到要用放大鏡先望到嗰一點粉紅。而家50/50,唔敢確認係唔係。:si ...

綠D有線都好大機會啦~~~
你keep住check or 用clearblue啦~~


男爵府

積分: 7926


139#
發表於 11-9-9 15:20 |只看該作者
Renric,

no problem la, have time call me, i'm off today, just have to go to playgroup with my son.

Vixen,

be happy and relax, you've bingo already la, relax..........................


男爵府

積分: 8819


140#
發表於 11-9-9 15:40 |只看該作者
Renric,

您好呀!您有無問下羅ec打脈知唔知是否中獎呀??
我昨天先見完佢,都係話我進展慢啦,唔可以俾仔茶我住……

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo