想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


121#
發表於 11-9-9 15:38 |只看該作者
回覆 smile_w99 的帖子

我原先係5,6月開工既,因為想生龍b,6月尾仲同C6去左馬爾代夫,點知去完返唻就知道要跟老細跳槽,因為產假既問題,延到依家先開始第一個cycle咋!不過就keep住食左個幾月葉酸囉!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


122#
發表於 11-9-9 15:42 |只看該作者
回覆 smile_w99 的帖子

忘了回應,今次第一次咋!我上年年尾先結婚既,契仔契女反而有一對,一個3歲幾一個13.5月,兩個都非常可愛,我錫到佢地濃呀!^^

話時話.... 望下個calender發覺仲要等兩個星期先知result,真係好心急呀!


大宅

積分: 2708


123#
發表於 11-9-9 23:34 |只看該作者
Saw your name "curry mama", so I think u are already a mama!


大宅

積分: 2708


124#
發表於 11-9-9 23:40 |只看該作者
Currymama, I have similar situation as u! I want to wait till renewal of contract and so start in late Jun!
When will u check bingo?


大宅

積分: 2407


125#
發表於 11-9-10 18:24 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

今晚要開工定聽晚?
myphoto.jpg




大宅

積分: 2407


126#
發表於 11-9-10 18:24 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

今晚要開工定聽晚?
myphoto.jpg




大宅

積分: 3520


127#
發表於 11-9-10 18:26 |只看該作者

回覆:COCOLEUNG2 的帖子

今晚開得,你有兩日深紅,我得一日渣




大宅

積分: 2407


128#
發表於 11-9-10 18:33 |只看該作者

引用:今晚開得,你有兩日深紅,我得一日渣 +

原帖由 ah_gi 於 11-09-10 發表
今晚開得,你有兩日深紅,我得一日渣
係!知道。咁冼唔冼連三晚定隔晚




大宅

積分: 3256


129#
發表於 11-9-10 19:27 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

我都係, 十一月生日, 不過我見我個仔二月生日, 學習上真是會成熟D


大宅

積分: 2699


130#
發表於 11-9-10 21:36 |只看該作者
我1/9DAY1

我都要加入先,成為早孕JM.


大宅

積分: 4108

畀面勳章


131#
發表於 11-9-10 22:10 |只看該作者
COCOLEUNG2 發表於 11-9-10 18:24
今晚要開工定聽晚?
梗係今晚開工啦..開D深粗=24-48小時內會排卵..
你2日深粗開得工喇..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


132#
發表於 11-9-10 22:13 |只看該作者
我都連續2日(DAY15&DAY16)有哈哈笑+紅D深粗..
今日(DAY17)體溫跌左+紅D變返淺線..
我諗我今日係排卵日..今晚休息下..聽日再DODO多1次..


別墅

積分: 874


133#
發表於 11-9-11 00:28 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

我今日day14 red d 有淺線,temp 35.9, 勁低!尋晚努力左,聽日先再dodo, 始終都紅d未深粗。




禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


134#
發表於 11-9-11 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 874


135#
發表於 11-9-11 11:49 |只看該作者

引用:我今日day14+red+d+有淺線,temp+35.9,+勁

原帖由 kathytong801 於 11-09-11 發表
我今日day14 red d 有淺線,temp 35.9, 勁低!尋晚努力左,聽日先再dodo, 始終都紅d未深粗。



...
Today temp 36.2, 尋晚都dodo左,今日紅d 深粗了

myphoto.jpg




大宅

積分: 2708


136#
發表於 11-9-11 14:06 |只看該作者
加油加油!一起bingo!


大宅

積分: 2407


137#
發表於 11-9-11 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kathytong801+於+11-09-11+發

原帖由 kathytong801 於 11-09-11 發表
Today temp 36.2, 尋晚都dodo左,今日紅d 深粗了
你今晚仲洗唔洗再dodo呀




大宅

積分: 2407


138#
發表於 11-9-12 14:15 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

你地有咩消息呀




別墅

積分: 874


139#
發表於 11-9-12 14:45 |只看該作者

回覆:COCOLEUNG2 的帖子

Hihi...連續三日dodo 了
今朝紅d已經淺色左小小,temp still 36.2
myphoto.jpg




大宅

積分: 3256


140#
發表於 11-9-13 19:46 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

厲害....我只是見紅D有反映先2日do一次

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo