想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2142


121#
發表於 11-10-7 23:08 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:05
我如無意外下星期三m,咪要等多10日。等真係好辛苦。

下星期三都係5日咋喎, 點解10日呀?


子爵府

積分: 13931


122#
發表於 11-10-7 23:11 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+23:05+

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
下星期三都係5日咋喎, 點解10日呀?
要加多四日係m後嘛,不過我都諗看等唔到。一定會偷驗,你會嗎?



魚魚媽


別墅

積分: 822


123#
發表於 11-10-7 23:14 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:11
要加多四日係m後嘛,不過我都諗看等唔到。一定會偷驗,你會嗎?



...
到時用紅D check咗先囉, 平D嘛
強媽咪


大宅

積分: 2142


124#
發表於 11-10-7 23:15 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:11
要加多四日係m後嘛,不過我都諗看等唔到。一定會偷驗,你會嗎?



...

嘻嘻,原來如此。
我當然會偷驗啦,如果紅D有20-30%,即驗CB,希望終有一日有機會啦。
不過,對新JM嚟講,我唔想佢哋咁大壓力呀,用返醫生建議好D囉。



子爵府

積分: 13931


125#
發表於 11-10-7 23:17 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+23:11+

原帖由 zoe0214 於 11-10-07 發表
到時用紅D check咗先囉, 平D嘛
我都想,上次我買綠d,曰日玩,不過唔bingo



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


126#
發表於 11-10-7 23:19 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+23:11+

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
嘻嘻,原來如此。
我當然會偷驗啦,如果紅D有20-30%,即驗CB,希望終有一日有機會啦。
不過,對新J ...
明白,依家日日行過萬0都好想入去買,不過我忍忍忍,唔想咁早失望。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


127#
發表於 11-10-7 23:20 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:19
明白,依家日日行過萬0都好想入去買,不過我忍忍忍,唔想咁早失望。



...

我已經買定係屋企,未有機會拆


子爵府

積分: 13931


128#
發表於 11-10-7 23:23 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+23:19+

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
我已經買定係屋企,未有機會拆
唔打緊,我明天又買,這等我睇下我地邊個忍唔到,偷驗



魚魚媽


大宅

積分: 2142


129#
發表於 11-10-7 23:25 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:23
唔打緊,我明天又買,這等我睇下我地邊個忍唔到,偷驗

好呀~~
一齊偷驗,一齊過版。


子爵府

積分: 13931


130#
發表於 11-10-7 23:28 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+23:23+

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
好呀~~
一齊偷驗,一齊過版。
好明早買,星期日我試下先。希望中,你又中,媽咪同bb都多個陪



魚魚媽


大宅

積分: 2142


131#
發表於 11-10-7 23:30 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:28
好明早買,星期日我試下先。希望中,你又中,媽咪同bb都多個陪

我又星期日CHECK先。


子爵府

積分: 13931


132#
發表於 11-10-7 23:32 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+23:28+

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
我又星期日CHECK先。
早啲休息啦,我明天再同你傾



魚魚媽


大宅

積分: 2142


133#
發表於 11-10-7 23:33 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 23:32
早啲休息啦,我明天再同你傾

好呀,晚安!


大宅

積分: 1460


134#
發表於 11-10-8 02:29 |只看該作者
我終於都忍唔住,check咗喇,好大個no字呀


大宅

積分: 2142


135#
發表於 11-10-8 13:32 |只看該作者
vwlvlp0425 發表於 11-10-8 02:29
我終於都忍唔住,check咗喇,好大個no字呀

你咁夜先CHECK都唔準架.
CHECK BINGO係用晨尿好D.


大宅

積分: 1460


136#
發表於 11-10-8 18:39 |只看該作者
原來要用晨尿??唉,等我聽朝再check過先, thanks!!


子爵府

積分: 13931


137#
發表於 11-10-8 19:34 |只看該作者

引用:我終於都忍唔住,check咗喇,好大個no字呀

原帖由 vwlvlp0425 於 11-10-08 發表
我終於都忍唔住,check咗喇,好大個no字呀
傻豬,唔用早vv



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


138#
發表於 11-10-8 19:37 |只看該作者

引用:原來要用晨尿??唉,等我聽朝再check過先,+th

原帖由 vwlvlp0425 於 11-10-08 發表
原來要用晨尿??唉,等我聽朝再check過先, thanks!!
好,等你明天報喜。小幸兒,我無買棒棒,同唔到你明天早上驗,我要星期一先買,星期二驗



魚魚媽


大宅

積分: 2142


139#
發表於 11-10-8 20:13 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-8 19:37
好,等你明天報喜。小幸兒,我無買棒棒,同唔到你明天早上驗,我要星期一先買,星期二驗



...

我聽朝都唔知有無機會驗架.....如果紅D都無加深, 我唔拆棒棒住.


侯爵府

積分: 24474


140#
發表於 11-10-8 20:20 |只看該作者
如果紅d連印都冇, 即係100%失敗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo