想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4108

畀面勳章


121#
發表於 11-9-18 10:38 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-18 10:33
係?我之前上網見倒有啲jm話day22都check倒咋
哈哈..我都見過話排卵後8日已CHECK到BINGO..
我今日都係排卵後第8日..


別墅

積分: 647


122#
發表於 11-9-18 10:41 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-18+10:23+

原帖由 樂遙BB 於 11-09-18 發表
Day22 check 綠D好似早過頭喎..
咁即係幾時開始用




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


123#
發表於 11-9-18 10:54 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-18+10:33+

原帖由 樂遙BB 於 11-09-18 發表
哈哈..我都見過話排卵後8日已CHECK到BINGO..
我今日都係排卵後第8日..
即係day 24之後?




別墅

積分: 647


124#
發表於 11-9-18 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-18+發表哈哈

原帖由 edith_ricky 於 11-09-18 發表
即係day 24之後?
我今日係排卵後10日,剛剛用左綠d~ 你都好啦,斗雞眼有嘢睇!我~乾淨到呀





男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


125#
發表於 11-9-18 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edith_ricky+於+11-09-18+發

原帖由 Lazytam 於 11-09-18 發表
我今日係排卵後10日,剛剛用左綠d~ 你都好啦,斗雞眼有嘢睇!我~乾淨到呀



...
我覺得我嗰個係假陽性...但m前扯住痛得咁長時間好少可




別墅

積分: 647


126#
發表於 11-9-18 12:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lazytam+於+11-09-18+發表我

原帖由 edith_ricky 於 11-09-18 發表
我覺得我嗰個係假陽性...但m前扯住痛得咁長時間好少可
我都呢種感覺~之前頂多u u 痛~同腰骨赤!呢幾日就有啲抽下抽下

另外呢~我想問下,如果排再卵之後~紅d仲有兩條線的話,係唔係都要keep 住dodo




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


127#
發表於 11-9-18 15:45 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我24/8 d1,今日d26架喇!應該幾時check好?




別墅

積分: 647


128#
發表於 11-9-18 23:35 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我頭先vv完~有啡色嘢係咩嘢...?




大宅

積分: 4108

畀面勳章


129#
發表於 11-9-18 23:41 |只看該作者
Lazytam 發表於 11-9-18 10:41
咁即係幾時開始用
我自己就係黎M前1-2日先會CHECK下綠D..睇下有冇機會..
過左黎M日唔黎先會用棒棒CHECK..
排卵後8日左右會每日CHECK 1次紅D..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


130#
發表於 11-9-18 23:41 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-18 10:54
即係day 24之後?
在我黎講就係..睇下你DAY幾排卵啦..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


131#
發表於 11-9-18 23:43 |只看該作者
唔知點解今個CYCLE我好似乜感覺都冇..
前2個CYCLE黎M前1個星期就會胸漲同胸痛..
但而家乜感覺都冇

點評

edith_ricky  i also dun hv any special feeling at this moment~><  發表於 11-9-19 10:29


男爵府

積分: 8819


132#
發表於 11-9-19 01:20 |只看該作者
回覆 Lazytam 的帖子

你紅D深色嗎?如果深色就要CHECK住綠D,一切小心…希望您係著床血啦!


別墅

積分: 647


133#
發表於 11-9-19 08:12 |只看該作者

引用:回覆+Lazytam+的帖子 你紅D深色嗎?如果深

原帖由 MW148 於 11-09-19 發表
回覆 Lazytam 的帖子

你紅D深色嗎?如果深色就要CHECK住綠D,一切小心…希望您係著床血啦!
紅d深得嚟有啲化~我都希望係著床呀我呢幾日會留意架啦唔該你




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


134#
發表於 11-9-19 08:48 |只看該作者
回覆 Lazytam 的帖子


我上兩個cycle都有啡野呀~!
今個cycle冇...~
希望我地全部都中啦~!!!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


135#
發表於 11-9-19 08:51 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-18 23:41
在我黎講就係..睇下你DAY幾排卵啦..

今朝唔知醒,攪到冇時間同綠d約會~!


別墅

積分: 647


136#
發表於 11-9-19 08:55 |只看該作者

引用:回覆+Lazytam+的帖子 我上兩個cycle都有啡

原帖由 edith_ricky 於 11-09-19 發表
回覆 Lazytam 的帖子
好呀~好呀




禁止訪問

積分: 5376


137#
發表於 11-9-19 10:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


138#
發表於 11-9-19 10:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


139#
發表於 11-9-19 10:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


140#
發表於 11-9-19 10:27 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

公司冇綠d呀,我屋企本身冇紅d咖~><
而家咩感覺都冇-_-"~只係胸有少少漲~
諗落都係今個星期尾都冇黎先check喇~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo