想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


121#
發表於 11-9-21 10:32 |只看該作者

引用:好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感情,只有做做做做做的感覺。好似係責任多過親情,但我老公佢返工 ...
可能你太累喇,慢慢搵到同佢相處方法就會好好多,到時佢識對住你笑,你會好開心




侯爵府

積分: 21177


122#
發表於 11-9-21 11:56 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-21 10:32
可能你太累喇,慢慢搵到同佢相處方法就會好好多,到時佢識對住你笑,你會好開心



...

依加佢都成日會笑架!或許我感到工作多過享受。並且我一向都唔識同bb溝通,識得同小朋友溝通多d

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


123#
發表於 11-9-21 11:58 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-21 08:55
$60/Hour OK架啦

係呀!樂活都話大約$55-$60$70d係做到好叻,好得僱主喜歡架啦!

今日個鐘點黎,我好舒服咁,去左訓覺,佢真係令我好安心,好relax

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 11-9-21 11:59 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-21+10:32+可能

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
依加佢都成日會笑架!或許我感到工作多過享受。並且我一向都唔識同bb溝通,識得同小朋友溝通多d。 ...
等佢大啲感覺會好啲,
不過到時你可能會覺得佢好曳





伯爵府

積分: 17022


125#
發表於 11-9-21 12:08 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 11:58
係呀!樂活都話大約$55-$60。$70果d係做到好叻,好得僱主喜歡架啦! 今日個鐘點黎,我好舒服咁,去左訓覺 ...
咁就好啦
終於揾到個好幫手


侯爵府

積分: 21177


126#
發表於 11-9-21 13:10 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-21 12:08
咁就好啦
終於揾到個好幫手

係呀,佢真係用心做,又成日提點我d野。有心做同無心,係好大分別!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


127#
發表於 11-9-21 13:11 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-21 11:59
等佢大啲感覺會好啲,
不過到時你可能會覺得佢好曳

依加就係倒數,等緊bb長大。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 11-9-21 13:47 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-21+11:59+等佢

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
依加就係倒數,等緊bb長大。
好快大嫁喇




侯爵府

積分: 21177


129#
發表於 11-9-21 14:01 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-21 13:47
好快大嫁喇

你二少奶,你餵人奶有無飲藥材湯?係咪餵完先飲?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


130#
發表於 11-9-21 14:12 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-21+13:47+好快

原帖由 悅同 於 11-09-21 發表
你二少奶,你餵人奶有無飲藥材湯?係咪餵完先飲?
我99啲燉湯應該有藥材,我冇刻意餵完先飲嫁




伯爵府

積分: 17022


131#
發表於 11-9-21 14:32 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 13:10
係呀,佢真係用心做,又成日提點我d野。有心做同無心,係好大分別!

咁真係一天都光晒


侯爵府

積分: 21177


132#
發表於 11-9-21 14:59 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-21 14:32
咁真係一天都光晒

真希望你個陪月,叫你事事稱心。你可以好好休息,特別你bb冬天出世,你同bb都要特別保護。一定要坐月坐得好!一定唔可以凍親!!!!

你放心,你屋企有熟手工人,一定唔會發生我果d,成個廚房油,又唔會無野好食的情況,因為你工人一定會搞掂曬。只要陪月好好照顧bb,再等你滿左月,燉d野比你進補就ok架啦!

我就煩d,無人幫我執手尾,搞到事事都要自己幫個陪月執拾。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


133#
發表於 11-9-21 15:24 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-21 14:59
真希望你個陪月,叫你事事稱心。你可以好好休息,特別你bb冬天出世,你同bb都要特別保護。一定要坐月坐得 ...
係呀....
我工人除咗湊bb唔知得唔得
坐月既食物+沖涼煲薑水已經好熟手


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


134#
發表於 11-9-21 15:33 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-21 15:24
係呀....
我工人除咗湊bb唔知得唔得
坐月既食物+沖涼煲薑水已經好熟手
做到其他既野...已經好夠架啦...起碼有人幫輕下...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


135#
發表於 11-9-21 15:38 |只看該作者
small531 發表於 11-9-21 15:33
做到其他既野...已經好夠架啦...起碼有人幫輕下...

係呀....我之前果幾次都係靠佢


男爵府

積分: 7967


136#
發表於 11-9-21 17:45 |只看該作者
本帖最後由 hunghung215 於 11-9-21 17:48 編輯

大家好呀 !!
我從未諗過原來做全職媽媽係會咁辛苦. (因為我未返工, 我當住自己係先)
呢幾日無工人, 我好多野都係自己做, C6都有幫手既, 但唔多囉, 多數叫佢換片, 因為我條腰好痛, 所以唔想換片.
一腳踢真係想C呀, 無工人既第1日, 自己洗埋BB衫, 真係好累. 又要著飯, 如果唔係又唔知食咩, 一般家務又要做(其實好多野已經無做. )
而家周身骨痛, 雙手又日洗夜洗, 仲好似"摟"親咁, 但又唔去得睇鐵打...
真係勁辛苦。。。 。。。

雖然見到BB對住自己笑好開心, 但真係好累..................

尋日BB打完針有發燒, 我又無得瞓.............. 到而家佢個身仲熱熱地, 不過又未係發燒, 真係唔知點,
總之我身心都好好好疲累了!

HELP !!!!!!!!!!!


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


137#
發表於 11-9-21 17:59 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-21 17:45
大家好呀 !!
我從未諗過原來做全職媽媽係會咁辛苦. (因為我未返工, 我當住自己係先)
呢幾日無工人, 我好多 ...
係呀,全職湊B辛苦過返工,
所以我咪兩個月瘦左10LBS囉mouth:,
BB每次打完針媽媽都係最辛苦,
加油,新工人幾時到呀


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


138#
發表於 11-9-21 18:00 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-21 15:38
係呀....我之前果幾次都係靠佢

咁你唔駛擔心啦,就算個陪月唔掂,
都仲有工人


侯爵府

積分: 21177


139#
發表於 11-9-21 18:15 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-21 15:24
係呀....
我工人除咗湊bb唔知得唔得
坐月既食物+沖涼煲薑水已經好熟手



你專心pump milk,得閒睇下個陪月就得啦!因為我地9月媽媽會,都有d bb比陪月湊到爛pat pat,鬼咁多野,要睇醫生。所以冬天小心d bb皮膚。小心沖涼換片唔好冷親,唔好入到風,咁應該ok架啦!最緊要bb唔好入風,我媽媽最緊張,怕bb入風,會肚痛。所以我好緊個陪月開風扇同bb沖涼換片。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


140#
發表於 11-9-21 18:18 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-21 17:45
大家好呀 !!
我從未諗過原來做全職媽媽係會咁辛苦. (因為我未返工, 我當住自己係先)
呢幾日無工人, 我好多 ...

我已經好想問你,無工人的日子,會係點樣??bb合作嗎?有無成日喊??你要加油呀!好快會好d架啦!

我只係湊bb and煮燉野比自己食,大部份家務都係鐘點 and老公做。我總算lee兩日有覺好訓,今日仲趁bb訓左,自己都跟住訓左2

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo