立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67428
原帖由 悅同 於 11-09-21 發表 好奇怪,我覺得自己對住bb無咩感動,無咩感情,只有做做做做做的感覺。好似係責任多過親情,但我老公佢返工 ...
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-9-21 10:32 可能你太累喇,慢慢搵到同佢相處方法就會好好多,到時佢識對住你笑,你會好開心 ...
依加佢都成日會笑架!或許我感到工作多過享受。並且我一向都唔識同bb溝通,識得同小朋友溝通多d。
gangting 發表於 11-9-21 08:55 $60/Hour OK架啦
係呀!樂活都話大約$55-$60。$70果d係做到好叻,好得僱主喜歡架啦!
今日個鐘點黎,我好舒服咁,去左訓覺,佢真係令我好安心,好relax。
原帖由 悅同 於 11-09-21 發表 依加佢都成日會笑架!或許我感到工作多過享受。並且我一向都唔識同bb溝通,識得同小朋友溝通多d。 ...
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-9-21 11:58 係呀!樂活都話大約$55-$60。$70果d係做到好叻,好得僱主喜歡架啦! 今日個鐘點黎,我好舒服咁,去左訓覺 ...
gangting 發表於 11-9-21 12:08 咁就好啦 終於揾到個好幫手
係呀,佢真係用心做,又成日提點我d野。有心做同無心,係好大分別!
黃二少奶 發表於 11-9-21 11:59 等佢大啲感覺會好啲, 不過到時你可能會覺得佢好曳
依加就係倒數,等緊bb長大。
原帖由 悅同 於 11-09-21 發表 依加就係倒數,等緊bb長大。
黃二少奶 發表於 11-9-21 13:47 好快大嫁喇
你二少奶,你餵人奶有無飲藥材湯?係咪餵完先飲?
原帖由 悅同 於 11-09-21 發表 你二少奶,你餵人奶有無飲藥材湯?係咪餵完先飲?
悅同 發表於 11-9-21 13:10 係呀,佢真係用心做,又成日提點我d野。有心做同無心,係好大分別!
gangting 發表於 11-9-21 14:32 咁真係一天都光晒
真希望你個陪月,叫你事事稱心。你可以好好休息,特別你bb冬天出世,你同bb都要特別保護。一定要坐月坐得好!一定唔可以凍親!!!!
你放心,你屋企有熟手工人,一定唔會發生我果d,成個廚房油,又唔會無野好食的情況,因為你工人一定會搞掂曬。只要陪月好好照顧bb,再等你滿左月,燉d野比你進補就ok架啦!
我就煩d,無人幫我執手尾,搞到事事都要自己幫個陪月執拾。
悅同 發表於 11-9-21 14:59 真希望你個陪月,叫你事事稱心。你可以好好休息,特別你bb冬天出世,你同bb都要特別保護。一定要坐月坐得 ...
男爵府
積分: 9670
gangting 發表於 11-9-21 15:24 係呀.... 我工人除咗湊bb唔知得唔得 坐月既食物+沖涼煲薑水已經好熟手
small531 發表於 11-9-21 15:33 做到其他既野...已經好夠架啦...起碼有人幫輕下...
積分: 7967
hunghung215 發表於 11-9-21 17:45 大家好呀 !! 我從未諗過原來做全職媽媽係會咁辛苦. (因為我未返工, 我當住自己係先) 呢幾日無工人, 我好多 ...
gangting 發表於 11-9-21 15:38 係呀....我之前果幾次都係靠佢
gangting 發表於 11-9-21 15:24 係呀.... 我工人除咗湊bb唔知得唔得 坐月既食物+沖涼煲薑水已經好熟手 你專心pump milk,得閒睇下個陪月就得啦!因為我地9月媽媽會,都有d bb比陪月湊到爛pat pat,鬼咁多野,要睇醫生。所以冬天小心d bb皮膚。小心沖涼換片唔好冷親,唔好入到風,咁應該ok架啦!最緊要bb唔好入風,我媽媽最緊張,怕bb入風,會肚痛。所以我好緊個陪月開風扇同bb沖涼換片。
你專心pump milk,得閒睇下個陪月就得啦!因為我地9月媽媽會,都有d bb比陪月湊到爛pat pat,鬼咁多野,要睇醫生。所以冬天小心d bb皮膚。小心沖涼換片唔好冷親,唔好入到風,咁應該ok架啦!最緊要bb唔好入風,我媽媽最緊張,怕bb入風,會肚痛。所以我好緊個陪月開風扇同bb沖涼換片。
我已經好想問你,無工人的日子,會係點樣??bb合作嗎?有無成日喊??你要加油呀!好快會好d架啦!
我只係湊bb and煮燉野比自己食,大部份家務都係鐘點 and老公做。我總算lee兩日有覺好訓,今日仲趁bb訓左,自己都跟住訓左2次
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy