在職全職

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


121#
發表於 11-9-30 14:58 |只看該作者
各位媽媽,我地交換FB好冇呀?


別墅

積分: 512


122#
發表於 11-9-30 16:39 |只看該作者

引用:各位媽媽,我地交換FB好冇呀?

原帖由 tempooo 於 11-09-30 發表
各位媽媽,我地交換FB好冇呀?
我嘅係[email protected]




大宅

積分: 1653


123#
發表於 11-9-30 17:53 |只看該作者
ok a [email protected] 大家交個朋友都可以add我^^   thx~~
你既健康就系父母ge快樂


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 11-9-30 18:47 |只看該作者
angusling 發表於 11-9-30 17:53
ok a 大家交個朋友都可以add我^^   thx~~
ADD左你啦,點解你D皮膚生完BB都仲咁靚架

點評

angusling  我覺得老左好多就差唔多   發表於 11-9-30 21:47


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


125#
發表於 11-9-30 18:48 |只看該作者
LIZCHEUNG 發表於 11-9-30 16:39
我嘅係[email protected]
ADD左你啦,點解你地個個生完都仲咁後生既D皮膚


複式洋房

積分: 419


126#
發表於 11-9-30 21:25 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-26 14:18
3年抱兩呀你,勁呀
係咪因為宜家個style師奶左所以d人唔再望你呀?
其實你地宜家仲有冇時間護膚?

其實都係同以前一樣, 或者而家D人係FOCUS係我對仔女身上掛...
時間係有既, 不過我好懶.......


大宅

積分: 1994


127#
發表於 11-9-30 22:41 |只看該作者

引用:Quote:Shan_1016+發表於+11-9-27+13:08+Hi,

原帖由 tempooo 於 11-09-30 發表
你宜家坐緊月呀? 得閒出嚟傾吓計食吓TEA,不過你帶住2個小朋友會唔會唔方便呀?
...
係牙~我仲坐緊月,17號先坐完~好牙,唔錯,我都好得閒架,你住邊架?我大仔返緊學,所以都ok!我fb:[email protected]^^




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 11-9-30 23:23 |只看該作者
memikoc 發表於 11-9-30 21:25
其實都係同以前一樣, 或者而家D人係FOCUS係我對仔女身上掛...
時間係有既, 不過我好懶.......
...
我生完好想護下膚,你地點護架?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


129#
發表於 11-9-30 23:25 |只看該作者
Shan_1016 發表於 11-9-30 22:41
係牙~我仲坐緊月,17號先坐完~好牙,唔錯,我都好得閒架,你住邊架?我大仔返緊學,所以都ok!我fb:shansha ...
add左你啦,又一位靚媽媽,點樣我生完個樣咁醜架


別墅

積分: 643


130#
發表於 11-9-30 23:34 |只看該作者
如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~
我89年架,我都想識返D差唔多年紀既媽媽啊~~
我想咁做好耐架啦...............!!!!!!!!女女十個月大啦~
......nice to meet u all~~~

如果想add我就add啦!!想傾下計先都得啊~~
[email protected]


別墅

積分: 643


131#
發表於 11-9-30 23:36 |只看該作者
如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~
我89年架,我都想識返D差唔多年紀既媽媽啊~~
我想咁做好耐架啦...............!!!!!!!!女女十個月大啦~
......nice to meet u all~~~

如果想add我就add啦!!想傾下計先都得啊~~
[email protected]


珍珠宮

積分: 32377


132#
發表於 11-10-1 02:36 |只看該作者

回覆:novababy 的帖子

我91 ga~



點評

tempooo  hello^^  發表於 11-10-1 03:02


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 11-10-1 03:01 |只看該作者
本帖最後由 tempooo 於 11-10-1 03:02 編輯
novababy 發表於 11-9-30 23:34
如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~
我89年架,我都想識返D差唔多年紀既媽媽啊~~
我想咁做好耐架啦.... ...

nice to meet you too, 我add左你fb啦
你識我2個tb fd 既? 你以前係les? 唔好介意我咁直接問


大宅

積分: 1994


134#
發表於 11-10-1 15:45 |只看該作者

引用:Quote:Shan_1016+發表於+11-9-30+22:41+係

原帖由 tempooo 於 11-09-30 發表
add左你啦,又一位靚媽媽,點樣我生完個樣咁醜架
我生完皮膚都差,又醜左架成個黃面婆⼁乛⼀⼀⼁⼁⼀⼀




別墅

積分: 643


135#
發表於 11-10-1 21:38 |只看該作者
Shan_1016 發表於 11-10-1 15:45
我生完皮膚都差,又醜左架成個黃面婆⼁乛⼀⼀⼁⼁⼀⼀
你生完幾耐啊???我岩岩生完D SKIN都好差,係咁爆D粒粒倉


別墅

積分: 643


136#
發表於 11-10-1 21:44 |只看該作者
tempooo 發表於 11-10-1 03:01
nice to meet you too, 我add左你fb啦
你識我2個tb fd 既? 你以前係les? 唔好介意我咁直接問
...
EEE,我見唔到我地有邊個common fd 既??!
um..都算les過啦,細個個時啦XD


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


137#
發表於 11-10-1 23:44 |只看該作者
Shan_1016 發表於 11-10-1 15:45
我生完皮膚都差,又醜左架成個黃面婆⼁乛⼀⼀⼁⼁⼀⼀
你係生仔定生女?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


138#
發表於 11-10-1 23:45 |只看該作者
novababy 發表於 11-10-1 21:38
你生完幾耐啊???我岩岩生完D SKIN都好差,係咁爆D粒粒倉
我生完半年啦,之前生之前同生完都係喪爆瘡,宜家好返但成面印,出街都唔敢拮頭行


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 11-10-1 23:46 |只看該作者
novababy 發表於 11-10-1 21:44
EEE,我見唔到我地有邊個common fd 既??!
um..都算les過啦,細個個時啦XD
我都係 你有冇比以前D EX唱你宜家連仔都生埋?


大宅

積分: 1994


140#
發表於 11-10-1 23:46 |只看該作者

引用:Quote:Shan_1016+發表於+11-10-1+15:45+我

原帖由 novababy 於 11-10-01 發表
你生完幾耐啊???我岩岩生完D SKIN都好差,係咁爆D粒粒倉
我岩岩生完兩星期咋~




首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo