想生BB

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   2


男爵府

積分: 5569


121#
發表於 11-9-19 16:27 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:23
我今年去之前
對上一次係差唔多兩年前
不過兩年前果時半年去左四劑
原本都想去上海, 但真係好貴...成日覺得返大陸咁貴唔抵....


男爵府

積分: 7674


122#
發表於 11-9-19 16:28 |只看該作者
MACY姐姐 發表於 11-9-19 14:22
我都喺為咗生B,上個月剪咗短髮

我短左半年...好似無咩分別


男爵府

積分: 5569


123#
發表於 11-9-19 16:28 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:23
我今年去之前
對上一次係差唔多兩年前
不過兩年前果時半年去左四劑
原本都想去上海, 但真係好貴...成日覺得返大陸咁貴唔抵....

出年年尾你可能要帶埋你個比比去melbourne bor....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


124#
發表於 11-9-19 16:35 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:27
原本都想去上海, 但真係好貴...成日覺得返大陸咁貴唔抵....
我六月去南京套機票加埋燃油附加、機場稅
四千幾蚊呀
我覺得好貴


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


125#
發表於 11-9-19 16:35 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:26
應該係排卵果日跌
排完就升
排完後14日even你中定唔中都係高溫


係啦...我都覺得係呢個問題, 但個中E睇左3個月都係頂多12日....

試多2-3cylce等我今年年尾or 出年至再去睇中E and 照照先~

thanks thanks!


男爵府

積分: 5569


126#
發表於 11-9-19 16:36 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:35
我六月去南京套機票加埋燃油附加、機場稅
四千幾蚊呀
我覺得好貴


4 千幾.....機票only?! 真係好貴, priceline 去日本都買到~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


127#
發表於 11-9-19 16:39 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:28
原本都想去上海, 但真係好貴...成日覺得返大陸咁貴唔抵....

出年年尾你可能要帶埋你個比比去melbourne bor ...
如果有比比唔去喇
因為坐飛機好多輻射
會影響比比響肚度既腦部發展
如果陀住頭三個月比比既發育好緊要
陀唔陀穩都係睇呢三個月
平時日常生活已經接觸好多輻射
冇必要唔想接觸更多

而初生比比既耳膜好薄仲發育緊
坐飛機氣壓好大
怕影響佢耳朵發育

等比比幾歲先去啦
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


128#
發表於 11-9-19 16:39 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:36
4 千幾.....機票only?! 真係好貴, priceline 去日本都買到~
係呀
齋機票
cx
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


129#
發表於 11-9-19 16:41 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:35
係啦...我都覺得係呢個問題, 但個中E睇左3個月都係頂多12日....

試多2-3cylce等我今年年尾or 出年至再去 ...
咁你day 幾見紅d深粗
深粗後幾多日m黎
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


130#
發表於 11-9-19 16:45 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:41
咁你day 幾見紅d深粗
深粗後幾多日m黎


我量體溫, 都好準, 通常M到前10-12日係開始高溫~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


131#
發表於 11-9-19 16:46 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:45
我量體溫, 都好準, 通常M到前10-12日係開始高溫~
咁day 幾跌溫
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


132#
發表於 11-9-19 16:48 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:39
如果有比比唔去喇
因為坐飛機好多輻射
會影響比比響肚度既腦部發展
勁....你唔講真係唔識..有時睇到D JM 係呢度識好多野, 都覺得之前個3X年唔知做咩, 咩都唔識咁


男爵府

積分: 5569


133#
發表於 11-9-19 16:51 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:46
咁day 幾跌溫

呢個又好得意, 14日左右會跌一跌, 但又冇明顯即升上去, 只係回復之前個體溫, 但到18日左右(即M前10-12日)至開始升....我period 係30日左右..


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


134#
發表於 11-9-19 16:58 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:48
勁....你唔講真係唔識..有時睇到D JM 係呢度識好多野, 都覺得之前個3X年唔知做咩, 咩都唔識咁
...
唔識咪自己摷資料囉
家下科技發達
網上咩都找得到
記得要睇資料來源
係咪d專業/權威人士
資料來源係d 3姑6婆就冇咩用囉

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


135#
發表於 11-9-19 16:59 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 16:51
呢個又好得意, 14日左右會跌一跌, 但又冇明顯即升上去, 只係回復之前個體溫, 但到18日左右(即M前10-12日) ...
即係你day 14排卵啦
咁day幾回覆之前既體溫
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


136#
發表於 11-9-19 17:02 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:59
即係你day 14排卵啦
咁day幾回覆之前既體溫
之後個日...之前個中E睇完圖都話黃胴體唔夠...


男爵府

積分: 5569


137#
發表於 11-9-19 17:04 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 16:58
唔識咪自己摷資料囉
家下科技發達
網上咩都找得到


agree, 所以我冇用紅D...而家好似以前讀書咁, 成日搵資料做 paper咁.....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


138#
發表於 11-9-19 17:04 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 17:02
之後個日...之前個中E睇完圖都話黃胴體唔夠...
即係你day 15就即刻升番
係去到day 18先高過day 1-day 14
咁你day 18後最高溫係幾多呀
而你係day 14排卵後16日後先黎m呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


139#
發表於 11-9-19 17:05 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 17:04
agree, 所以我冇用紅D...而家好似以前讀書咁, 成日搵資料做 paper咁.....
...
根本就係一樣
做paper都要list the sourcing啦

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


140#
發表於 11-9-19 17:15 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 17:04
即係你day 15就即刻升番
係去到day 18先高過day 1-day 14
咁你day 18後最高溫係幾多呀 ...
即係你day 15就即刻升番=>yes
係去到day 18先高過day 1-day 14=> yes
咁你day 18後最高溫係幾多呀=> 36.7/8 to 37
而你係day 14排卵後16日後先黎m呀=> yes

details day 1 -14 temp要歸家至睇到。。。

係味怪怪地?!但個中E又冇話咩, 只係黃胴體唔多夠, 仲叫我努力下~




首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo