想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


121#
發表於 11-9-20 20:00 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 19:58
依個FD都仲同你做FD,你要好好珍惜
佢地都習慣左我d衰野
一係出街鬧d侍應
我好頂唔到服務性行業d好差既態度
會出聲嘈
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


122#
發表於 11-9-20 20:01 |只看該作者
咁你都relax and 平常心!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


123#
發表於 11-9-20 20:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


124#
發表於 11-9-20 20:02 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-20+19:52+所以我細

原帖由 siutreasure 於 11-09-20 發表
通常女都鐘意dad
因為 d dad比d女嗲屎
錫到我地燶
係呀,係咁買barbie, mummy就話:妳咪有囉...我話:daddy 呢個唔同架...daddykok





大宅

積分: 3747


125#
發表於 11-9-20 20:02 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

咁你都relax and 平常心!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


126#
發表於 11-9-20 20:03 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 20:01
如果同你C6 D FRIEND一齊,就唔好咁直答你C6 D FRIEND,你C6好難'維情'
我對熟既人癲d
唔識果d唔敢太直接
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


127#
發表於 11-9-20 20:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


128#
發表於 11-9-20 20:04 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 20:02
係呀,係咁買barbie, mummy就話:妳咪有囉...我話:daddy 呢個唔同架...daddykok



...
係喔
同埋我細個好鐘意就落車就扮訓教
亞mom會叫醒我
dad會話由佢訓
等我孭佢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


129#
發表於 11-9-20 20:07 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-20+19:55+1個流產,

原帖由 siutreasure 於 11-09-20 發表
幾時既事呀
你真係要好好地調理喔
流產就好耐,宮外孕就上年




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


130#
發表於 11-9-20 20:07 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 20:04
有D真係望天望地,見唔到你揮佢,掋鬧
最近果次去大榮華食飯
叫左個冬瓜忟豆腐卜
入面得四舊豆卜
火都黎
我問呢碟咩黎
侍應:冬瓜忟豆腐卜
我:點解得四舊豆卜,我五個人,一人都冇一舊,我以為我叫左碟冬瓜
侍應:咁你係咪唔要
我:你話呢,我係叫冬瓜忟豆腐卜,唔係叫冬瓜

雖然呢單野唔關個侍應問題
但我都好火
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


131#
發表於 11-9-20 20:08 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 20:07
流產就好耐,宮外孕就上年
你今年幾歲
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


132#
發表於 11-9-20 20:08 |只看該作者

引用:Quote:BOBO6+發表於+11-9-20+19:58+依個FD

原帖由 siutreasure 於 11-09-20 發表
佢地都習慣左我d衰野
一係出街鬧d侍應
我好頂唔到服務性行業d好差既態度
咁如果離譜我都會鬧




禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


133#
發表於 11-9-20 20:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


134#
發表於 11-9-20 20:11 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 20:08
咁如果離譜我都會鬧
我好容易就扯火、鬧

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


135#
發表於 11-9-20 20:14 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 咁你都relax+and+平常心!

原帖由 bankwest1 於 11-09-20 發表
回覆 qqj 的帖子

咁你都relax and 平常心!
yes ar




大宅

積分: 3747


136#
發表於 11-9-20 20:16 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

你今年幾歲??


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


137#
發表於 11-9-20 20:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


138#
發表於 11-9-20 20:21 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 20:17
我做法係,如果碟冬瓜係第1碟,就等黎多碟,如果OK就等黎齊D餸先,先同佢講,費事比人加料
如果係第2碟,又如果 ...
我係食晒個餐
然後口痕叫多碟
其實都飽可以唔食
比過一碟會加料既

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


139#
發表於 11-9-20 20:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


140#
發表於 11-9-20 20:22 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 20:21
我地原來傾左6頁食飯先
我食左
等c6返黎再煮
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo