想生BB

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


121#
發表於 11-9-22 15:02 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

雀斑跟住我一世....


大宅

積分: 4617


122#
發表於 11-9-22 15:05 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 14:59
以前未咁支持母乳,一定話餵奶粉,bb食飽就訓, 唔使煩住佢地!!

係囉.....其實我好鍾意俾bb食人奶,因嗰種感覺好Sweet~~Sweet而且人奶裡面d營養有預防病抵抗力,係勁好的奶奶~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


123#
發表於 11-9-22 15:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:02
回覆 ChanyeungC9 的帖子

雀斑跟住我一世....
我都有~


男爵府

積分: 5940


124#
發表於 11-9-22 15:08 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 15:05
係囉.....其實我好鍾意俾bb食人奶,因嗰種感覺好Sweet~~Sweet而且人奶裡面d營養有預防病抵抗力,係 ...
頭一年都幾sweet, 而家阿仔識自己拉低件3食就幾煩, 有時係街想食就伸手入去~~~
又有朋友抱佢, 佢又伸有入ee 件3度..........


大宅

積分: 4617


125#
發表於 11-9-22 15:12 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:02
回覆 ChanyeungC9 的帖子

雀斑跟住我一世....

bb_pig介紹妳飲一種天然又健康就算真係有咗都可以繼續飲!!!各mimi什麼時間都可以飲,我已飲了三個月都見到d暗瘡印和班班退了點...
蘋果花 1湯匙+蘋果肉 1個(可鮮可乾),我用新鮮!!加滾水焗5mim即可飲用!一日飲兩三杯都無問題哦
功效:排毒美顏,美白淡班,改善暗瘡

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


126#
發表於 11-9-22 15:12 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

嗚....退唔走


男爵府

積分: 6108


127#
發表於 11-9-22 15:13 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

囝囝14個月大未戒奶?
唔係12個月左右就要戒奶?


男爵府

積分: 6108


128#
發表於 11-9-22 15:14 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

其實餵人奶痛唔痛ga?
我見有d bb會咬媽媽...咬到流血...我諗到都覺得好痛..


男爵府

積分: 5940


129#
發表於 11-9-22 15:14 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 15:12
bb_pig介紹妳飲一種天然又健康就算真係有咗都可以繼續飲!!!各mimi什麼時間都可以飲,我已飲了三個月都見到d ...
蘋果花邊度有得買


大宅

積分: 4617


130#
發表於 11-9-22 15:16 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 15:08
頭一年都幾sweet, 而家阿仔識自己拉低件3食就幾煩, 有時係街想食就伸手入去~~~
又有朋友抱佢, 佢又伸有入ee ...
嘩~~~~咸濕b...hahahhahaaaa咁未要即刻入去育嬰間俾佢食law???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


131#
發表於 11-9-22 15:16 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:14
回覆 cc_ivy 的帖子

其實餵人奶痛唔痛ga?
頭一個月真係好痛, 佢學識點啜就無事
而且餵人奶好方便, 出街唔使帶奶樽、熱水同奶粉


男爵府

積分: 6108


132#
發表於 11-9-22 15:16 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咩叫蘋果花?邊到買
咁勁~~~好想試下!!!


男爵府

積分: 5940


133#
發表於 11-9-22 15:17 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 15:16
嘩~~~~咸濕b...hahahhahaaaa咁未要即刻入去育嬰間俾佢食law???
佢而家早晚食, 總共兩餐,有時佢伸手就即係肚餓, 唔係正餐時間就比餅/包佢食


大宅

積分: 2403


134#
發表於 11-9-22 15:17 |只看該作者
hihi各位好...我都係等緊...29 AUG -DAY 1, CYCLE 28-30, ... 成日覺得有DD唔舒服... 不過可能係我自己過敏...0訓得唔好... ai... e+day25, 心大心細check 唔 check好。。。 


男爵府

積分: 6108


135#
發表於 11-9-22 15:17 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

咁咪要係屋企餦左,先可以出街
會唔會整dirty件衫
咁件衫咪要好鬆身?定要除衫?


男爵府

積分: 6108


136#
發表於 11-9-22 15:18 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

嚇親d姐姐,哈哈


男爵府

積分: 5940


137#
發表於 11-9-22 15:18 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-22 15:17
hihi各位好...我都係等緊...29 AUG -DAY 1, CYCLE 28-30, ... 成日覺得有DD唔舒服... 不過可能係我 ...
你好, 你仲有幾日....好緊張!!


男爵府

積分: 6108


138#
發表於 11-9-22 15:19 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

有無用紅d綠d check?


男爵府

積分: 5940


139#
發表於 11-9-22 15:19 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 15:17
回覆 cc_ivy 的帖子

咁咪要係屋企餦左,先可以出街
夾到時間就餵埋先出去~~~否則都係用餵奶巾


男爵府

積分: 6108


140#
發表於 11-9-22 15:20 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

餵奶巾??
咩黎?

首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo