想生BB

跳至

首頁
56789...35

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


121#
發表於 11-9-24 16:48 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

然後頭先突然興到漂冷汗咁 成個背濕晒
我唔想病呀




男爵府

積分: 6108


122#
發表於 11-9-24 17:27 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

咁都平常 代表佢真係好hea
你去邊間




男爵府

積分: 5940


123#
發表於 11-9-24 17:38 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-24+14:21+但星期

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
我昨日都係咁諗...TUE check好似好無聊...如星期二驗不如929無M就驗喇!!!!就快痴 ...
係啦,我都好矛盾

你上胎廣華生?




男爵府

積分: 5940


124#
發表於 11-9-24 18:32 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

頭先我同老公講飲可樂會殺精,佢話平時一日飲一杯,我呆左





大宅

積分: 4617


125#
發表於 11-9-24 18:38 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 17:27
咁都平常 代表佢真係好hea
你去邊間

廣華law~~重有瑪嘉烈都唔好...d婦產科E生重要大E生好嗱西,我係佢嗰度開刀生仔可以令我瞓咗成個月E院(傷口發炎)因為個大E生講咗句"點解可以這樣聯針嫁?邊個做手術?"咁妳諗到我會這樣講喇!!!我之前肚痛(朱古力瘤事件)問佢哋點解生完仔嚟經咁痛(其實我在1996開過一次刀生仔,不過出世3個半月C咗)上次開刀都無事??佢竟然答我:妳"仍"住啫.....咁即係點???人哋屯門E院又check到??

其實我好多經歷,不過講開我才講出嚟!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


126#
發表於 11-9-24 18:40 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 17:38
係啦,我都好矛盾

你上胎廣華生?

唔係!!!!係瑪嘉烈!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


127#
發表於 11-9-24 18:41 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 18:32
頭先我同老公講飲可樂會殺精,佢話平時一日飲一杯,我呆左



...

一杯還好呀!!!我老公飲兩罐
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


128#
發表於 11-9-24 19:06 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-24+17:38+係啦,

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
唔係!!!!係瑪嘉烈!!!
我係廣華生,都唔錯




大宅

積分: 4617


129#
發表於 11-9-24 19:14 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 19:06
我係廣華生,都唔錯

都咁耐...2001年嗰時的事,d E生都轉晒卦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


別墅

積分: 546


130#
發表於 11-9-24 19:25 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

我係830 day1,有check紅d應該17/8排卵,但很奇怪呢兩日紅d變得越來越深色,深到有啲近乎排卵前的顏色,請問你地有呢個經驗嗎




禁止訪問

積分: 5607


131#
發表於 11-9-24 19:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2240


132#
發表於 11-9-24 19:48 |只看該作者

回覆:cbobo 的帖子

我都係17/18排,但紅d都係得淺控咋!
你好有機bingo喎




別墅

積分: 546


133#
發表於 11-9-24 20:23 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

哎…我第2個cycle用紅d冇咩經驗,係咪愈嚟愈深色就代表有機呢?我食緊中葯又唔知會唔會影响紅d顏色呢 疑惑中…




大宅

積分: 4617


134#
發表於 11-9-24 20:34 |只看該作者
cbobo 發表於 11-9-24 19:25
我係830 day1,有check紅d應該17/8排卵,但很奇怪呢兩日紅d變得越來越深色,深到有啲近乎排卵前的顏色,請 ...

我諗機會幾大...繼續check住喇!!有Good news要報喜呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


135#
發表於 11-9-24 20:38 |只看該作者
cbobo 發表於 11-9-24 20:23
哎…我第2個cycle用紅d冇咩經驗,係咪愈嚟愈深色就代表有機呢?我食緊中葯又唔知會唔會影响紅d顏色呢:quest ...

紅d: 陽性, 出現兩條紫紅色綫, 且檢測綫等於或深於對照綫的顯色, 表示將在24-48小時內排卵.

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


136#
發表於 11-9-24 20:47 |只看該作者

綠d:結果解釋:

1. 陰性:只出現對照線表示沒有懷孕

2. 弱陽性:檢測線顯色弱於對照線,表示可能懷孕,請隔天用晨尿重測

3. 陽性:對照線,檢測線都顯色,檢測線顯色清晰,表示已經懷孕

4. 無效:對照線不顯色,表示測試無效



已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


137#
發表於 11-9-24 20:48 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 19:14
都咁耐...2001年嗰時的事,d E生都轉晒卦
公院流失咁快, 應該都走左架la~~


大宅

積分: 4617


138#
發表於 11-9-24 20:50 |只看該作者
cbobo 發表於 11-9-24 19:25
我係830 day1,有check紅d應該17/8排卵,但很奇怪呢兩日紅d變得越來越深色,深到有啲近乎排卵前的顏色,請 ...

妳927再試吓驗綠睇下是否bingo~~人哋話排卵後10days可check到wor
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


別墅

積分: 546


139#
發表於 11-9-24 20:53 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

知道知道,多謝你哋嘅意見,祝我哋一齊好運,bingo




大宅

積分: 4617


140#
發表於 11-9-24 20:55 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 20:48
公院流失咁快, 應該都走左架la~~

所以妳見唔到講耶不負責任d E生law~~我次次都遇到呢!!!產前(2001)重攪笑...個E生問番1996個仔出世時幾多磅,點記得wor...都C喇已經唔開心喇,重要駡我係唔係人呀媽wor!!!即刻都嚟!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
56789...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo