想生BB

跳至

首頁
56789...49

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


121#
發表於 11-9-28 17:52 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 17:50
唔係呀....我係904呀...

重有1week就有結果law....個心係唔係好緊張ar~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


122#
發表於 11-9-28 17:53 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 17:43
我試過入院,都有幫我驗孕,同照肚,話怕係宮外孕

但我肚下腹好痛,旭少少都痛

Ivy~~~有無特別耶呀....!!!????
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


123#
發表於 11-9-28 17:53 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

嗯我會呀 今晚睇醫生都只係想知流啡同痛既原因 我諗之後都要同中醫講




男爵府

積分: 6108


124#
發表於 11-9-28 17:53 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

大家努力!!





男爵府

積分: 6108


125#
發表於 11-9-28 17:54 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

你果陣有咩情況?
我好易喊 衰到死




大宅

積分: 4617


126#
發表於 11-9-28 17:54 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:53
嗯我會呀 今晚睇醫生都只係想知流啡同痛既原因 我諗之後都要同中醫講



...

但去急症一次過check會唔會好d呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


127#
發表於 11-9-28 17:54 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 17:52
重有1week就有結果law....個心係唔係好緊張ar~~

係呀...本來無咩特別架...
係沉晚去洗手間抹時發現有一滴血...之後又無喎....同埋個人成日發滾...
好似有D期望咁囉....而家有D15/16


男爵府

積分: 6108


128#
發表於 11-9-28 17:54 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

果陣有左幾耐呀?




男爵府

積分: 6108


129#
發表於 11-9-28 17:55 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

下 我唔要急症 等都等死




男爵府

積分: 6108


130#
發表於 11-9-28 17:56 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

無事無b? 果陣唔係有左?




大宅

積分: 4051


131#
發表於 11-9-28 17:57 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-9-28 17:58 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:54
你果陣有咩情況?
我好易喊 衰到死

哈哈..我都係咁架..好似有一次我肚唔C服..但黎緊M架喎..入左急症(正常諗有M就唔會有B架啦)...
點知E生話要驗...仲話有M都唔代表無BB架WO...

我個時諗...死啦流左咁多血..我個BB朋實死啦.....個刻攪住老公喊到好似隻豬八怪咁...
最後當然係..我根本就無BB啦....


男爵府

積分: 6108


132#
發表於 11-9-28 17:57 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

係呀 地鐵中




禁止訪問

積分: 5607


133#
發表於 11-9-28 17:57 |只看該作者

Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4617


134#
發表於 11-9-28 17:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:54
你果陣有咩情況?
我好易喊 衰到死

我個時有咗個仔3個半月突然有一日好似嚟M(勁多嗰日咁)成條褲有杏色變紅色(過底)好恐怖呢,我以為小產勁驚但入到E院停咗血呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


135#
發表於 11-9-28 17:58 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-28 17:57
hi,我都係829,但我m已黎左,都想同你地一齊傾!

Welcome~~~JM!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


136#
發表於 11-9-28 17:59 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-28 17:57
hi,我都係829,但我m已黎左,都想同你地一齊傾!

唔緊要喇...再努力過喇
其實妳見到我哋TOPIC唔驚咩.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


137#
發表於 11-9-28 18:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:57
係呀 地鐵中

乖喇....小心d呀唔好俾人撞親哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


138#
發表於 11-9-28 18:03 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 17:57
哈哈..我都係咁架..好似有一次我肚唔C服..但黎緊M架喎..入左急症(正常諗有M就唔會有B架啦)...
點知E生話要 ...

傻瓜~~~
但其實邊個jm遇到都咸C呢.....明白明白!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


139#
發表於 11-9-28 18:04 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我記起了 你講過 然後去到醫院佢地仲一啲都唔緊張 話好少事!
真係嚇死的!




禁止訪問

積分: 5607


140#
發表於 11-9-28 18:04 |只看該作者

引用:Quote:seababy 發表於 11-9-28 17:57 hi,我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
56789...49

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo