想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 637


121#
發表於 11-10-1 02:36 |只看該作者

引用:我講完個情況,醫生講左句「甘牙煙!」之後

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
我講完個情況,醫生講左句「甘牙煙!」之後叫我驗尿
係咪婦科?




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


122#
發表於 11-10-1 04:03 |只看該作者

引用:流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小小,隔一陣又流小小
我上胎作小產都係咁




大宅

積分: 1843


123#
發表於 11-10-1 04:45 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

我有聽過太早去診所係會check唔到,因為唔係晨尿,除非你留起帶去,cb好準,你試下啦!




大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


124#
發表於 11-10-1 10:13 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

萬0牌個樣同綠d差不多,係多左個套,好流law個樣。






大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


125#
發表於 11-10-1 10:17 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

如果一般情況有淺線,買cb digital 會check到,咁先confirm 係唔係有,又唔洗心掛掛,因為診所用的驗孕又係近似綠d個類,早期未必check 到。




大宅

積分: 4386


126#
發表於 11-10-1 11:23 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我一起身,屙尿個時....屙左一pat深紅色的姐哩狀物體




男爵府

積分: 7674


127#
發表於 11-10-1 23:09 |只看該作者

引用:我一起身,屙尿個時....屙左一pat深紅色的

原帖由 iam.chili 於 11-10-01 發表
我一起身,屙尿個時....屙左一pat深紅色的姐哩狀物體
R u ok? M or what?
take care




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo