想生BB

跳至

首頁
56789...47

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


121#
發表於 11-10-2 20:18 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-10-2 20:19 編輯
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:16
我MARK咗2個月昨晚才CHECK功課咋...之前諗住順其自然喇...點知見到我c6咁我才check功課睇吓邊到出錯呢,唉. ...

我就係諗住自然d好...check住怕壓力大呀...
而家唔得啦..我又要做功課...哈哈...


大宅

積分: 4051


122#
發表於 11-10-2 20:19 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:16
紅d真係平好多呀 $1條 不過一買就買左100 條

你係邊度買架?


大宅

積分: 4617


123#
發表於 11-10-2 20:20 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:16
係呀..程序如下...今日無訓教...去飲茶...再飲lemon tea...再飲涷06...而家飲緊維他奶....都無肚all...我 ...

咗唔好飲咁多凍耶...子宮虛會流x呢,最好現在少飲d喇...由其早上呀!!!!有無食葉酸呀!!!???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


124#
發表於 11-10-2 20:21 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:20
咗唔好飲咁多凍耶...子宮虛會流x呢,最好現在少飲d喇...由其早上呀!!!!有無食葉酸呀!!!??? ...

無呀...邊只好呀?


大宅

積分: 4617


125#
發表於 11-10-2 20:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:16
係呀 呢個咪哈哈笑 一盒有七支

噢~~~cb!!!???我今日見到...不過成200幾大洋
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


126#
發表於 11-10-2 20:22 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我pm 資料比你地




男爵府

積分: 6108


127#
發表於 11-10-2 20:23 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我上個月係見到哈哈笑果晚就dodo 左一次




大宅

積分: 4617


128#
發表於 11-10-2 20:25 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:21
無呀...邊只好呀?

惠氐嗰隻呀可食2-3個月咩維他命葉酸都有$200大洋..屈記或萬ling!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


129#
發表於 11-10-2 20:26 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:22
我pm 資料比你地

謝你呀bb豬...你check左未呀?


男爵府

積分: 6108


130#
發表於 11-10-2 20:26 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我未呀 想聽朝用晨尿驗




大宅

積分: 4051


131#
發表於 11-10-2 20:27 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:25
惠氐嗰隻呀可食2-3個月咩維他命葉酸都有$200大洋..屈記或萬ling!!

ok...等我聽日去買先....謝謝wingwing


大宅

積分: 4617


132#
發表於 11-10-2 20:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:23
我上個月係見到哈哈笑果晚就dodo 左一次

咁!!!!!$200幾大洋!!!抵呀!!!一次就...好興奮...3個啜....鍚晒妳!!!
今次我C6應該唔會眼濕濕...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


133#
發表於 11-10-2 20:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:26
我未呀 想聽朝用晨尿驗

我個次白白浪費了89...我訓唔著04走去驗...低b左...
希望聽日收到你喜訊...


大宅

積分: 4617


134#
發表於 11-10-2 20:29 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 20:27
ok...等我聽日去買先....謝謝wingwing

互相幫助啫傻豬....記得買哈哈笑bb-pig一次KO咗!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


135#
發表於 11-10-2 20:29 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我都好驚會浪費左....




男爵府

積分: 6108


136#
發表於 11-10-2 20:30 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我係用左哈哈笑 之後先買紅d
但人地話原理係一樣 紅d粗深變淺果下 就排卵




大宅

積分: 4051


137#
發表於 11-10-2 20:30 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 20:27
咁!!!!!$200幾大洋!!!抵呀!!!一次就...好興奮...3個啜....鍚晒 ...

我都去買先...但點用架...


男爵府

積分: 6108


138#
發表於 11-10-2 20:31 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我都覺哈哈笑準好多




大宅

積分: 4617


139#
發表於 11-10-2 20:31 |只看該作者
開飯轉頭講~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


140#
發表於 11-10-2 20:32 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

Day10 開始check , 每日。check 到有哈哈笑就可以開工




首頁
56789...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo