想生BB

跳至

首頁
56789...97

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


121#
發表於 11-10-9 16:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 15:55
你老公好sweet

佢係架...好堅持訓前呀佢返工前呀..放工返黎呀..都要


大宅

積分: 4617


122#
發表於 11-10-9 16:01 |只看該作者
點解我走去瞓著咗突然有咁多人上嚟呢~~由其妳個叮auntie
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


123#
發表於 11-10-9 16:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 16:00
你真係驗一驗好d,你去睇醫生佢都係叫你驗 仲收貴d,咁不如自己驗

我諗唔會掛...


大宅

積分: 4051


124#
發表於 11-10-9 16:02 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-9 16:01
點解我走去瞓著咗突然有咁多人上嚟呢~~由其妳個叮auntie

我岩岩先起身無耐咋AUNTIE WINGWING>..


大宅

積分: 4490


125#
發表於 11-10-9 16:03 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

照講囉,因為醫師話肚臍下面嘅地方係同子宮有關,如果你再係咁唔舒服就去睇醫生啦,知道嘛?




男爵府

積分: 6108


126#
發表於 11-10-9 16:03 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

攬住會訓唔著




男爵府

積分: 6108


127#
發表於 11-10-9 16:03 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

證明佢好愛你




大宅

積分: 4490


128#
發表於 11-10-9 16:03 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

Wing wing,你去咗開工呀?




大宅

積分: 4051


129#
發表於 11-10-9 16:04 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-9 16:03
照講囉,因為醫師話肚臍下面嘅地方係同子宮有關,如果你再係咁唔舒服就去睇醫生啦,知道嘛?



...
即係子宮痛...但無咩M血點解會咁鬼唔C服架....


大宅

積分: 4051


130#
發表於 11-10-9 16:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 16:03
攬住會訓唔著

一時時啦....


男爵府

積分: 6108


131#
發表於 11-10-9 16:04 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我覺得自己驗左先睇醫生啦 起碼知道咩事先




男爵府

積分: 6108


132#
發表於 11-10-9 16:05 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

咁早




大宅

積分: 4490


133#
發表於 11-10-9 16:05 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

我都無咩m血架,只係頭來日勁多,之後都無乜架啦




大宅

積分: 4051


134#
發表於 11-10-9 16:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 16:03
證明佢好愛你

都係架...咁多個EX佢都算係對我最好同最愛我...佢會比最好既野我囉..


男爵府

積分: 6108


135#
發表於 11-10-9 16:05 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

我好多的




大宅

積分: 4617


136#
發表於 11-10-9 16:06 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-9 16:02
我岩岩先起身無耐咋AUNTIE WINGWING>..

嘩~~~未試過咁眼瞓...
頭sin同我C6講話dodo,佢話過多幾日sin wor~~~不過可能我之前同佢講13,14,15號要做,所以現在要儲丁丁呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


137#
發表於 11-10-9 16:06 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 16:04
我覺得自己驗左先睇醫生啦 起碼知道咩事先

哈哈...咁收到之後就試下啦..


大宅

積分: 4490


138#
發表於 11-10-9 16:07 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

唔係點做你老公呀,叮叮




男爵府

積分: 6108


139#
發表於 11-10-9 16:07 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

好幸福




大宅

積分: 4051


140#
發表於 11-10-9 16:07 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-9 16:05
我都無咩m血架,只係頭來日勁多,之後都無乜架啦

我又唔係好多呀...一塊DAY個D都係得個中間位有囉..

首頁
56789...97

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo