烹飪搵食

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   29


子爵府

積分: 10330


121#
發表於 11-11-12 23:24 |只看該作者

引用:喂喂喂 我係你第一個fans呀,啱啱整完第二

原帖由 onyeema 於 11-11-12 發表
喂喂喂
我係你第一個fans呀,啱啱整完第二盤喇,今次係咖啡混合,都係好好味好鬆脆,但有個問題啲咖 ...
用蛋黃開咖啡粉




子爵府

積分: 10330


122#
發表於 11-11-12 23:24 |只看該作者

引用:喂喂喂 我係你第一個fans呀,啱啱整完第二

原帖由 onyeema 於 11-11-12 發表
喂喂喂
我係你第一個fans呀,啱啱整完第二盤喇,今次係咖啡混合,都係好好味好鬆脆,但有個問題啲咖 ...
掂呀
勁靚
我都想食




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


123#
發表於 11-11-12 23:25 |只看該作者

引用:回覆+onyeema+的帖子 樓主,+恕我蠢,+我都

原帖由 aves_y 於 11-11-12 發表
回覆 onyeema 的帖子

樓主, 恕我蠢, 我都只係想像到好呢呢位朋友咗, 做到一間間,
Haha .... 實不相瞞,格子真係好深奧,我都睇左好几次未明呀

樓主真係好叻,多謝你不厭其煩解釋甘多次比我地知 !!!

麻煩哂同多謝哂你呀




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


124#
發表於 11-11-12 23:32 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

我呢倆日會救下我冰箱個倆舊粉團,救到會整間條先,下次再試格仔樣

反正鬆化又好味都夠開心





子爵府

積分: 10330


125#
發表於 11-11-12 23:34 |只看該作者

引用:多謝呀!多得樓主嘅教導 你都試下,唔難架

原帖由 onyeema 於 11-11-12 發表
多謝呀!多得樓主嘅教導
你都試下,唔難架!
但係仲未研究到點整到格仔,蠢豬左啲我要努力. ...
唔好怪我啲字醜
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


126#
發表於 11-11-12 23:35 |只看該作者

引用:我將最靚果d放左出黎喇!+ (first+round衰

原帖由 tobbywong 於 11-11-12 發表
我將最靚果d放左出黎喇!
(first round衰左)
金黃色





子爵府

積分: 10330


127#
發表於 11-11-12 23:36 |只看該作者

引用:多口問句,d砂糖是否應該同牛油一齊溶左先

原帖由 tobbywong 於 11-11-12 發表
多口問句,d砂糖是否應該同牛油一齊溶左先呢?同埋我用不到餅模,太軟了,請問問題在哪呢?請指教!thx



...
唔使溶
係牛油同糖打成忌廉狀
再加面粉




子爵府

積分: 10330


128#
發表於 11-11-12 23:38 |只看該作者

引用:回覆+onyeema+的帖子 樓主,+恕我蠢,+我都

原帖由 aves_y 於 11-11-12 發表
回覆 onyeema 的帖子

樓主, 恕我蠢, 我都只係想像到好呢呢位朋友咗, 做到一間間,
希望你睇得明
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


129#
發表於 11-11-12 23:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aves_y+於+11-11-12+發表回覆

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
Haha .... 實不相瞞,格子真係好深奧,我都睇左好几次未明呀

樓主真係好叻,多謝你不厭 ...
下次試下180克
可能易啲
無甘水




子爵府

積分: 10330


130#
發表於 11-11-12 23:40 |只看該作者

引用:我呢倆日會救下我冰箱個倆舊粉團,救到會整

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
我呢倆日會救下我冰箱個倆舊粉團,救到會整間條先,下次再試格仔樣

反正鬆化又好味 ...
實得既




禁止訪問

積分: 2701


131#
發表於 11-11-12 23:58 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3586


132#
發表於 11-11-13 00:54 |只看該作者
好似難左少少啵.........


大宅

積分: 3726


133#
發表於 11-11-13 18:14 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-6 14:05
C6勁鐘意
第一次整甘鬆既曲奇呀

請問你收唔收學生呀...我要報名整俾我個大小姐食呀


子爵府

積分: 10330


134#
發表於 11-11-13 20:14 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-6+14:05+C6勁

原帖由 瑤瑤豬 於 11-11-13 發表
請問你收唔收學生呀...我要報名整俾我個大小姐食呀
唔敢當
等我反舊屋後叫瑤瑤過黎喇




大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


135#
發表於 11-11-13 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+raid0101hk+於+11-11-12+發表

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
我都係跟人學
唔好甘講
今日整咗啦,不過得兩個字,就係失敗
第一盤燶晒(開晒上下發熱線200度焗咗12分鐘)
第二盤個面好靚金黃色,不過個底白色,唔熟咁(淨係開上面發熱線170度焗咗10分鐘)




男爵府

積分: 9252


136#
發表於 11-11-13 21:21 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-12 23:38
希望你睇得明

人蠢真係無藥醫
但你真係好有心機, 好多謝你
樓主我估開始知少少,但我想問佢地係唔係好易痴埋架?


子爵府

積分: 10330


137#
發表於 11-11-13 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表我

原帖由 raid0101hk 於 11-11-13 發表
今日整咗啦,不過得兩個字,就係失敗
第一盤燶晒(開晒上下發熱線200度焗咗12分鐘)
第二盤個面好 ...

我都係甘焗
有時我仲開到220度
對唔住
可能我既方法是錯的




子爵府

積分: 10330


138#
發表於 11-11-13 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-12+發表我

原帖由 raid0101hk 於 11-11-13 發表
今日整咗啦,不過得兩個字,就係失敗
第一盤燶晒(開晒上下發熱線200度焗咗12分鐘)
第二盤個面好 ...
不如你試下第一次開200度焗8分鐘
睇下成形未
再開上火180焗3~5分鐘
念曲奇轉金黃色




子爵府

積分: 10330


139#
發表於 11-11-13 22:58 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-12+23:38+希

原帖由 aves_y 於 11-11-13 發表
人蠢真係無藥醫
但你真係好有心機, 好多謝你
樓主我估開始知少少,但我想問佢地係唔係 ...
其實我放完上去
切好再叠好
我就用保鮮紙包反住放反入雪櫃
大概半個鐘到就拎出黎切
甘就去焗嫁喇




大宅

積分: 2780

畀面勳章 大廚勳章


140#
發表於 11-11-13 23:56 |只看該作者
HI,想問各位師姐,

你地用打蛋器攪佢地時,攪左幾耐丫?

我唔知點解,整左出黎,D曲奇好散, 一囉上手,好易碎,
放入口,好快散,....好似朱古力咁....好快溶係口,

我究竟衰係邊到呢?

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo