夫婦情感

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


象牙宮

積分: 235719


121#
發表於 12-2-15 14:04 |只看該作者
咩都AA, 不如自己養自己...有咩分別mouth: 我會分開囉


大宅

積分: 4980


122#
發表於 12-2-15 14:07 |只看該作者
拍拖到而家結左婚3年, 我地冇小朋友. c6屋企一直有負擔, 平時出街食飯aa, 雖然開頭有d唔開心,但咁耐以黎, 我都習慣左..冇去計較.

但尋日係情人節, 佢提出入番家用條數, 我真係嬲爆, 佢話, 咁您都冇送禮物比我啦?! (係c6叫我唔駛送,因為佢都唔會送, 我先冇買禮物), 但我冇諗過佢連請食飯都想省番law....

加上去旅行, 到我已經plan好晒, 佢又話想cancel, 我真係想兜巴車落佢到...


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


123#
發表於 12-2-15 14:09 |只看該作者

回覆:嬲到爆炸既情人節!!






珍珠宮

積分: 47548

虎到金來勳章 牛年勳章


124#
發表於 12-2-15 14:11 |只看該作者
jasmine_hang 發表於 12-2-15 11:19
尋晚放工同c6返屋企樓下間日本餐廳食飯, 我先到, 等左佢一陣, 見到佢黎到但兩手空空, 有d失望!不過, 冇花收 ...

佢都係顧家o者.........OVER BUDGET喎~梗係要縮沙啦!

珍惜 感恩
You got this!!


大宅

積分: 3168


125#
發表於 12-2-15 14:15 |只看該作者
其實就算女人/男人俾得起 $,
有時一方請, 甘另一方會有被重視, 同埋sweet的感覺,
都是一種享受,
2公婆, 要計得甘清,
邊有得計...
生仔時係咪男人生一份先,

真係無情趣,
女人都係想有份依靠的感覺,
女人找唔到$$咩...有時男人請, 女人都會識趣, 請返更好的啦..

今次, 真係要同老公再傾過相處之道...:;pppp:


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


126#
發表於 12-2-15 14:18 |只看該作者
本帖最後由 wcpcelia 於 12-2-15 14:19 編輯

難怪樓主生氣的


大宅

積分: 4980


127#
發表於 12-2-15 14:20 |只看該作者
回覆 angel-11 的帖子

您講得好岩~雖然經濟上唔駛依靠佢, 但呢D係生活情趣, 同時可以增加夫妻間感情~

但可惜, 我C6既性格十足一個細路仔, 永遠唔會做D嘢出黎氹您開心. 只識做OR講出一D傷害我既說話. 好心淡....


男爵府

積分: 9951


128#
發表於 12-2-15 14:30 |只看該作者
如果我C6食餐飯要同我AA, 我即刻同佢死過

點評

961123  agreed  發表於 12-2-15 14:31


象牙宮

積分: 216490


129#
發表於 12-2-15 14:33 |只看該作者
樓主老公現實到冇人有,難怪咁激鬼氣


大宅

積分: 3168


130#
發表於 12-2-15 14:33 |只看該作者
jasmine_hang 發表於 12-2-15 14:20
回覆 angel-11 的帖子

您講得好岩~雖然經濟上唔駛依靠佢, 但呢D係生活情趣, 同時可以增加夫妻間感情~
甘你在他面前扮下無能力....可能你找$多過他,
他覺得你好掂, 都唔自在...
有時, 的男人要教仔甘教, 何況你話他似細佬,

有得一齊, 是緣份, 都要珍惜,
一定有方法解決的,
正面諗, 就是檢討財政及相處的時候,
可否無分得太清楚呀...

例如一人負責一些家用項目, (就算女人高收入, 付責多少少都無問題, 唔晒甘計較...)
無入晒戶口甘aa...
甘你同老公都有責任, 因一早什麼都AA麻...

女人要開聲要求, 唔係就俾出邊女人開聲....


珍珠宮

積分: 43732


131#
發表於 12-2-15 14:36 |只看該作者


大宅

積分: 1449


132#
發表於 12-2-15 14:41 |只看該作者
jasmine_hang 發表於 12-2-15 14:07
拍拖到而家結左婚3年, 我地冇小朋友. c6屋企一直有負擔, 平時出街食飯aa, 雖然開頭有d唔開心,但咁耐以黎, ...

個個都有負擔啦!! AA真係有啲難頂囉. 你like佢乜呀


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 12-2-15 14:44 |只看該作者

回覆:嬲到爆炸既情人節!!

mouth:mouth:




禁止訪問

積分: 2768

畀面勳章


134#
發表於 12-2-15 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 281776


135#
發表於 12-2-15 15:30 |只看該作者
aa


珍珠宮

積分: 47280


136#
發表於 12-2-15 15:30 |只看該作者
sorry.....but your c6 is not a man at all ....so cheap


珍珠宮

積分: 39768


137#
發表於 12-2-15 15:31 |只看該作者
好計較


伯爵府

積分: 17712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


138#
發表於 12-2-15 15:34 |只看該作者
下, 佢同你結左婚架??佢似同你係男女既普通朋友多WOR~~~~~
[img][/img][img align=left


大宅

積分: 2938


139#
發表於 12-2-15 15:36 |只看該作者

回覆:嬲到爆炸既情人節!!

點解兩公婆食飯要AA?




水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


140#
發表於 12-2-15 15:40 |只看該作者
講真...兩公婆去食飯
你要我找數我都好樂意
你比同我比都係一條數啫係咪先

但如果你叫我AA的話
我會諗點解我會嫁比個咁計較既人
兩公婆要計算到咁?
使唔使咁老土呀

點評

李大嫂  agree  發表於 12-2-15 16:18

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo