自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13730


121#
發表於 12-2-25 21:01 |只看該作者
我都係做人上司. 因為我有個女, 成日7點要趕住走返屋企食飯湊女. 只不然我都唔想D下屬做得夜. 因為之前俾我BOSS話我唔可以成日早過佢地走. 所以我成日都問佢地做完未呀, 幾時放工呀. 我應該係幾特別果個. 亦都印證左, 結婚有家庭既女上司應該好過單身既....


禁止訪問

積分: 22846


122#
發表於 12-2-25 21:03 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


123#
發表於 12-2-25 21:06 |只看該作者

引用:已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...40以上未

原帖由 艾莉 於 12-02-23 發表
已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...
40以上未婚仲要無拖拍個D...超級惡頂! ...
呢句真




大宅

積分: 2142


124#
發表於 12-2-25 21:37 |只看該作者

係咪女上司就一定好難頂?

我遇過4位都好好





公爵府

積分: 28836

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


125#
發表於 12-2-25 21:49 |只看該作者
TMC3012 發表於 12-2-23 11:21
一啲啲啦, 我而家果個好好, 會幫我地架

我同佢拍咗 13年


男爵府

積分: 5889


126#
發表於 12-2-26 00:01 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

係,男女都一樣,由期睇錢好重既女人,無小朋友個D/事業心重男友同老公都可以唔理個D,工作時呢D人無同情心,例如(飲食業):有大肚員工,一D都唔明白大肚行足一日咁工作又幾攰,只會覺得員工攰係錯,要勤力至係對,係對唔係好,好係要做作出一些令上司喜出望外既工作,最好返工唔洗出糧,佢就最開心,做義工。見到個咁既上司,早走早著。




大宅

積分: 2108


127#
發表於 12-2-26 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+艾莉+於+12-02-23+發表已婚有

原帖由 Stone2007 於 12-02-25 發表
呢句真
矛錯,遇到個咁既,直情心理變態




大宅

積分: 3627


128#
發表於 12-2-26 00:52 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

係好x惡頂!




大宅

積分: 4219


129#
發表於 12-2-26 00:55 |只看該作者
世事無絶對...我個上司好好人加...我地有好大既自由.....佢對我地班同事都有講有笑....好好加.


珍珠宮

積分: 44770


130#
發表於 12-2-26 01:02 |只看該作者

引用:已婚有仔女既,+難頂極都有個譜...40以上未

原帖由 艾莉 於 12-02-23 發表
已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...
40以上未婚仲要無拖拍個D...超級惡頂! ...
Agree




子爵府

積分: 12369


131#
發表於 12-2-26 01:05 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我有幾個40幾歲未婚女同事,絕對係變態



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


珍珠宮

積分: 44770


132#
發表於 12-2-26 01:06 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

有時男人衰超上黎,衰過女人好多架,我就男女上司都拍過,有好有唔好,但拍男上司,靚女肯定有運行




複式洋房

積分: 447


133#
發表於 12-2-26 16:11 |只看該作者

引用:已婚有仔女既,+難頂極都有個譜...40以上未

原帖由 艾莉 於 12-02-23 發表
已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...
40以上未婚仲要無拖拍個D...超級惡頂! ...
贊成~舉腳贊成!我公司最難頂係冇結婚,單身,自己住,又冇乜朋友果d 40歲女人!




禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


134#
發表於 12-2-26 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


135#
發表於 12-2-26 16:26 |只看該作者
女上司黑面次數較多


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


136#
發表於 12-2-26 16:32 |只看該作者

唔一定,我以前的男上司很難頂,他蠢,但以為自己很醒! 但係超賤~
我以前有個女上司, 結左婚有小朋友的, 超級NICE好人, 從來唔會鬧我, 唔開心時只會可愛地扁下嘴咁.


公爵府

積分: 26797


137#
發表於 12-2-26 19:53 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我係人下屬,又係人地上司。我最怕而家個男上司,離婚、被降職。之後成個人變曬。變得自大、冇記性、自尊強。成日情緒化閙人。又卸鑊比人,成日話自己好牤,但吾知忙乜,廁所都吾多出來去。而家最憎跟佢!




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


138#
發表於 12-2-26 19:59 |只看該作者
男女上司都跟過..
不過我跟過果啲男上司個個係睇樣ge
只要樣好識擦鞋就坐直升機
其他做得幾好都唔會有幾會

女果幾個反而幾好
雖然都好情緒化
但係佢地會睇個人能力而升識
唔理你係好唔好樣
只要佢地覺得你有能力就會比機會你去學去試


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


139#
發表於 12-2-26 20:00 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

唔係




水晶宮

積分: 50254


140#
發表於 12-2-26 20:01 |只看該作者

回覆 回覆:jitjitma的帖子

都有例外!我舊女上司非常好,見工講明唔喜歡人ot, 見妳果排做到唔開心,又會叫妳放大假,為人爽朗,不小氣而家大家都無响果間公司做,大家仲係好朋友




若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo