使用意見

跳至

首頁
56789...11

尾頁
   7


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


121#
發表於 12-2-24 20:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MrsSingSing+於+12-02-24+發

原帖由 小manman 於 12-02-24 發表
d粉絲有佢講無人講咁,佢地個d topic個個都打個表情公仔圖落去,咁咪又係呃分,仲要唔止開一個topic,我覺 ...
咁樣只會令部份人對亞X更加反感。佢班蕃薯,愛佢變成害佢。




子爵府

積分: 14518

畀面勳章 親子達人勳章


122#
發表於 12-2-24 20:41 |只看該作者
車!!!我唔撐偶像bor...我撐烈士


禁止訪問

積分: 102652


123#
發表於 12-2-24 20:41 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4400

畀面勳章


124#
發表於 12-2-24 20:45 |只看該作者

引用:Quote:edea+發表於+12-2-24+20:00+坦白講,+

原帖由 Fion_Chan 於 12-02-24 發表
老實說,我覺得密密斟忍咗好耐,至出個post出來,因為我有同感好耐...,但就是礙於版主話齋"自己諗 ...
我buy你





大宅

積分: 2993


125#
發表於 12-2-24 20:46 |只看該作者
回覆 PinPin 的帖子

我都係而家先知,我係咪好蠢呀?


王國長老

積分: 119115

王國長老


126#
發表於 12-2-24 20:46 |只看該作者
小manman 發表於 12-2-24 19:50
其實我都想咁講,事關我都覺得,不過,我唔會質疑同挑戰版主,但我會有疑問就係其實兩批唔同意見的人就係分 ...
好坦白, 我冇追lazy小姐既主題, 佢第一個主題, 講佢唔願工作, 老公搵二萬蚊既, 我睇左頭兩頁已經冇耐性睇落去.

lazy小姐既主題好長, 如果大家覺得有違規可以按舉報, 夫婦版有版主, 但都好難逐一細閱, 如果有違規, 版主會處理.

我覺得用lazy小姐同阿貴相提並論又似乎唔合理, lazy小姐寫既十分負面, 阿貴係正面, 大家既爭論只係相唔相信阿貴, 不過佢既主題始終無傷大雅, 而lazy小姐寫既, sorry, 我認為唔可取.


我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


127#
發表於 12-2-24 20:47 |只看該作者
KT0603 發表於 12-2-24 20:41
但小眾鬼見怨睇在眼裡就要來個「不平則鳴」,完全就像人家開派對中,作破壞氣氛要攪wo。
"小眾鬼"一詞不恰當, 請注意用詞勿引起爭議.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


128#
發表於 12-2-24 20:48 |只看該作者
bowling2004 發表於 12-2-24 20:40
咁樣只會令部份人對亞X更加反感。佢班蕃薯,愛佢變成害佢。



...
fans唔係蕃薯, 敏感時期, 請大家小心用詞啦, 一不小心又開火啦.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 34788


129#
發表於 12-2-24 20:49 |只看該作者

引用:回覆 PinPin 的帖子 我都係而家先知,我係

原帖由 糖糖媽 於 12-02-24 發表
回覆 PinPin 的帖子

我都係而家先知,我係咪好蠢呀?
乖~~~我陪你~~唔洗驚~~~



點評

糖糖媽  多謝  發表於 12-2-24 20:53


大宅

積分: 4400

畀面勳章


130#
發表於 12-2-24 20:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fion_Chan+於+12-02-24+發表

原帖由 hitomi322 於 12-02-24 發表
香港以前可愛之處就係每人都可以有不同既意見,只要係善意,就算唔同意都可以理性討論,唔同意見唔代表要好 ...
說得好,不明白佢哋點解咁激動




水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


131#
發表於 12-2-24 20:50 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?






水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


132#
發表於 12-2-24 20:58 |只看該作者

引用:Quote:bowling2004+發表於+12-2-24+20:40+

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
fans唔係蕃薯, 敏感時期, 請大家小心用詞啦, 一不小心又開火啦.
我不嬲都叫fans做蕃薯架喎!原來又係致敏源你睇我第一版個留言都係講蕃薯架。
唔好意思




侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


133#
發表於 12-2-24 20:59 |只看該作者

回覆:版主:點解要關"其實呢,果個亞平講d...."個POST?

唔好嗌交啦!




珍珠宮

積分: 34788


134#
發表於 12-2-24 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 edea 於 12-02-24 發表fans唔

原帖由 bowling2004 於 12-02-24 發表
我不嬲都叫fans做蕃薯架喎!原來又係致敏源你睇我第一版個留言都係講蕃薯架。
唔好意思 ...
你要小心啦~人家可以話你人身攻擊~~d人好敏感架~~




水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


135#
發表於 12-2-24 21:00 |只看該作者

引用:唔好嗌交啦! +

原帖由 kkttssng 於 12-02-24 發表
唔好嗌交啦!
邊度有人嗌交?




王國長老

積分: 119115

王國長老


136#
發表於 12-2-24 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edea+於+12-02-24+發表fans唔

原帖由 bowling2004 於 12-02-24 發表
我不嬲都叫fans做蕃薯架喎!原來又係致敏源你睇我第一版個留言都係講蕃薯架。
唔好意思 ...
唔係同妳過唔去呀而家好敏感時候,小心為上嘛



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 34788


137#
發表於 12-2-24 21:02 |只看該作者

回覆 回覆:kkttssng的帖子

冇啲咁既事~~



點評

Fion_Chan    發表於 12-2-24 21:08


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


138#
發表於 12-2-24 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bowling2004+於+12-02-24+發

原帖由 edea 於 12-02-24 發表
唔係同妳過唔去呀而家好敏感時候,小心為上嘛
我冇嘢架!唔洗擔心




水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


139#
發表於 12-2-24 21:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bowling2004+於+12-02-24+發

原帖由 PinPin 於 12-02-24 發表
你要小心啦~人家可以話你人身攻擊~~d人好敏感架~~
我真係羅志祥舊番薯喎!諗唔明有咩問題




翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


140#
發表於 12-2-24 21:12 |只看該作者
HM...................

講咩都有人唔高興O既~

和和氣氣啦,

SO,我選擇....呃分~

首頁
56789...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo