跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7028


121#
發表於 05-11-29 11:09 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

頭先行左一轉鄉下,真係靜到


男爵府

積分: 7028


122#
發表於 05-11-29 11:10 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

婕媽,
你呢排係咪好忙,新阿姐好唔好


男爵府

積分: 5008


123#
發表於 05-11-29 11:18 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

如媽

新細姐自己都未有野做, 但...我呢度有人挑撥離間緊我同老細既感情囉, 等陣我要同老細攤下"排"先


子爵府

積分: 13373


124#
發表於 05-11-29 11:19 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

小魚媽: 工人e架野佢初到貴境, 真係要比d時間教架, 到佢上手後就會幫輕妳, 比d時間佢啦

姊妹們: friday 去邊樹飛?? 我應該得


男爵府

積分: 7028


125#
發表於 05-11-29 11:35 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

婕婕媽 寫道:
如媽

新細姐自己都未有野做, 但...我呢度有人挑撥離間緊我同老細既感情囉, 等陣我要同老細攤下"排"先


咁大鑊.............. d人咁衰玩挑撥離間,佢實係唔抵得你


男爵府

積分: 7028


126#
發表於 05-11-29 11:49 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

又冇晒人,我好


子爵府

積分: 13373


127#
發表於 05-11-29 11:53 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

婕媽: d人係甘衰玩d甘既野令自己地位提升

SSASSA: 我好鐘意e句{非請勿進}


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


128#
發表於 05-11-29 12:06 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

啱啱忙完, 宜家得閒~~
如如媽 寫道:
又冇晒人,我好


男爵府

積分: 7028


129#
發表於 05-11-29 12:13 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

我做緊d悶野,越做越悶


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


130#
發表於 05-11-29 12:22 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

啱啱過去睇過, 冇咗我地o係度坐陣, 真係人影都冇乜喎!!! 拍哂烏"英"!!!
如如媽 寫道:
頭先行左一轉鄉下,真係靜到


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


131#
發表於 05-11-29 12:25 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

婕媽,
尋晚落過花園街, 唔見妳話有 $15咁平既衫喎, 只係見到有間$20咋, 都又買咗件比工人, 成日都冇妳地咁醒, 買到d平嘢既!! 妳o係街頭,街中定街尾睇到架????


男爵府

積分: 7028


132#
發表於 05-11-29 12:26 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

襯家,
你星期四飛帶唔帶騫佑


男爵府

積分: 7028


133#
發表於 05-11-29 12:28 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

731mon 寫道:
婕媽,
尋晚落過花園街, 唔見妳話有 $15咁平既衫喎, 只係見到有間$20咋, 都又買咗件比工人, 成日都冇妳地咁醒, 買到d平嘢既!! 妳o係街頭,街中定街尾睇到架????


因為你買慣貴野,咪見唔到d平野囉


子爵府

積分: 13373


134#
發表於 05-11-29 12:34 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

真羨慕又陽光與海灘


男爵府

積分: 5008


135#
發表於 05-11-29 12:39 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

731

....我之前係同你講19蚊件ar! 唔係15蚊, 所以你


男爵府

積分: 7287


136#
發表於 05-11-29 12:40 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

PoPo 寫道:
小魚媽: 工人e架野佢初到貴境, 真係要比d時間教架, 到佢上手後就會幫輕妳, 比d時間佢啦


婆婆,
而家攞緊小魚嚟教"菲"..你話驚唔驚...


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


137#
發表於 05-11-29 12:43 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

緊係唔帶啦!!! 呢次都帶, 我咪唔使玩
如如媽 寫道:
襯家,
你星期四飛帶唔帶騫佑


男爵府

積分: 7028


138#
發表於 05-11-29 12:43 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

婆婆,
你好快就會變長老啦,依家已經8000喇


男爵府

積分: 7028


139#
發表於 05-11-29 12:44 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

咁我女婿返99度呀
731mon 寫道:
緊係唔帶啦!!! 呢次都帶, 我咪唔使玩 [quote]
如如媽 寫道:
襯家,
你星期四飛帶唔帶騫佑
[/quote]


等待驗證會員

積分: 6690


140#
發表於 05-11-29 12:46 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

Hi all
尋晚返到屋企對腳攰到C, 不過大皓仲好好精力, 今朝聽99講成點先訓, 佢對黑眼袋巳經走晒出黎!

OC真係幾好玩, 皓皓係海洋館最興奮, D大魚游到佢面前, 佢就係咁叫”嘩, 魚魚呀”又笑到hehe聲! 仲有坐火車, 旋轉木馬都好開心, 不過時間真係太短玩得好少野, 好想再去多次!

好在細媽媽醒帶左短袖衫, 我就好ON居, 淨係驚天氣涼帶厚衣去, 最後借小皓件新衫著, 唔該晒細媽媽

不過行多過乜, 影相都好少咋, 掛住睇仔, 佢地又輪流訓覺, 搞到我地2家都無一張合照, 有D可惜 :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo